Cum Mi-am Vopsit Etrierii Si Tamburii!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Mi-am Vopsit Etrierii Si Tamburii!

    1. M-am chinut cu o perie de sarma ca sa dau rugina jos dar degeaba
    2. Au venit intaririle + stergere la sfarsit cu diluant
    3. Vopseaua in 2-3 straturi
    4. Rezultatul spate
    5. Stergerea cu diluant a etrierului , discului etc in fata
    6. Vopseaua in 2-3 stratui
    7. Rezultatul fata

    mie imi place cum a iesit si se vede altfel decat ce era inainte

    o sa revin cu inca o poza pt fata fiindca nu se vede foarte bine ce a iesit
    Attached Files

  • #2
    Arata bine dar si mai bine aratau daca ii facei cu rosu sa iasa in evidenta mai ales ca ai jante de aluminiu,trebuia sa acoperi discul cu ziar sau ceva sa nu fi nevoit sa il mai stergi!

    Comment


    • #3
      pai nu l-am sters fiindca la 1 franare s-a dus toata vopseaua )

      Comment


      • #4
        Unde gasesc o perie din aia care se pune la bormasina? Vreau sa mi le fac si eu weekend-ul asta.
        P.S. Nu inteleg de ce ai vopsit etrierii negri... Tamburii sunt ok, dar etrieri negri?
        Last edited by vitriol; 19 June 2009, 13:22.
        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

        Comment


        • #5
          Arata mult mai bine, dar nu cred ca o sa reziste prea mult vopseaua aia.

          Comment


          • #6
            ce vopsea ai dat ?

            Comment


            • #7
              felicitari..cred ca as incerca si eu..dar cu galben...ca am masina rosie
              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

              Comment


              • #8
                sincer, nu prea te pricepi...dar au iesit dragut..cum au fost de fabrica.

                o sa te tina maxim doua luni.

                Comment


                • #9
                  el a ales sa ne arate o varianta mai simpla...normal ca trebuiau toate demontate date cu deruginol....bibilite..si la sfarsit vopsite poate chiar cu o vopsea rezistenta la anumiti factori...
                  dar....si asa e bine...pacat ca a ramas sigur rugina pe tambur..si in timp...pre sa reia operatia...
                  el nea aratat o varinata..nu poti sa spui omului ca nu se pricepe....
                  si eu am vopsit consola centrala ,manerele interioare ,aeratoarele si multe altele de aproape 2 ani...fara primer..si nu sa cojit cum ziceau toti carcotasii....
                  Last edited by mumus; 19 June 2009, 16:46.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vitriol View Post
                    Unde gasesc o perie din aia care se pune la bormasina? Vreau sa mi le fac si eu weekend-ul asta.
                    am vazut acum 30 minute in practiker la cosul cu preturi reduse, la 4,99 lei
                    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

                    Comment


                    • #11
                      Nu mai fiti rautaciosi... omul a incercat sa va faca un bine. A procedat aproape corect... o sa mai aduc eu completari acolo unde cred ca este cazul... deci:
                      In primul rand trebuie izolat discul, sa nu mai zic de garnituri, etc. Vopseaua ataca cauciucul... nu stiu exact cum vine etrierul respectiv, intrucat nu am demontat pana acum, insa sunt sigur ca vopseaua se poate scurge accidental pe garnituri. Eu ori as fi demontat tot, ori as fi izolat bine. In cazul de fata este vopsea neagra, dar cred ca daca era galbena nu se vede tocmai placut cu toate piesele de acolo gazate.
                      Trebuie izolata si masina, macar aripa fiecarei roti intrucat se poate gaza usor...
                      Daca dupa ce s-a indepartat rugina, rezultatul este multumitor, adica nu se mai vede rugina, se poate vopsi peste fara nici o problema... pana mai apare inapoi nu o sa mai aveti loganu. De asemenea trebuie folosita vopsea speciala de metal... eventual una care sa reziste si la temperatura. Daca se aplica si un grund inainte este si mai bine...
                      Vopseaua trebuie daca in 2-3 straturi cu interval de 10-15 minute intre ele... pentru a se evita scurgerile.

                      Ca ultima remarca, incercati sa nu folositi spray-uri din supermarket, benzinarii, etc. Pe langa pretul mare platit pe el, in 90% din cazuri calitatea vopselei este indoielnica. Recomand sa cumparati de la un centru de vopseluri, atat vopseaua respectiva imbuteliata la spray cat si restul de materiale/produse cum ar fi degresantul, grundul, lacul.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Se poate da si la pensula si o vopsea rezistenta la temperaturi mai ridicate.

                        Comment


                        • #13
                          cam greu de vopsit la pensula si pe desupra sa iasa si la o calitate acceptabila... sa nu mai zic de costuri. Trebuie sa cumperi o cutie de vopsea + diluant. Asa ai cumparat 2 spray-uri si ai rezolvat treaba.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Pentru vopsit etrieri si tamburi exista o vopsea speciala (Foliatec) care rezista in timp si la temperaturi mari. Dupa aplicare se face ca si email-ul pe oale.
                            Se aplica cu o pensula ingusta.
                            "daca ai sa intelegi sensul cuvintelor, aceasta este o comunicare, iar daca ai sa intelegi si sensul tacerilor, aceasta este o comuniune"

                            Comment


                            • #15
                              am dat si eu in zilele trecute pe tamburi si pe etrieri cu vopsea(spray)
                              pe tamburi am folosit o vopsea care se foloseste la retusatul(vopsitul sobelor) e o vopsea care rezista pana la 700 grade... si se usuca in 10 minute..dar zice ca uscarea completa sa face numai dupa ardere la 500 grade... eu am pus mana dupa 30 minute si era perfect uscat.
                              Ptr etrieri am folosit un spray special ptr etrieri...dar cred ca tot vopsea cu rezistenta termica marita este.
                              lucrarea a iesit impecabil pe tamburi..la etrieri nu am izolat cu nimic...si am dat si pe langa...deci pe ax..si se vede un pic vopsea pe langa disc...dar cred ca ,cand mai dau jos roata o sa dau cu perie de sarma..si va fi impecabil.Nu dau ptr atata roata jos iarasi.. poze gasiti la : Kelemen-mobilul. la my ride
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google