If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Salut! La lenea care zace in mine dimineata e jale, Todeauna se intimpla ceva si plec tirziu. Mai duc si feciorul ala mare la scoala.La noi in alba pot spune ca e trafic "ardelenesc" Mai sunt si deia fara nici o teaba care tocmai atunci se gasesc in fata mea. Iti dai seama ca se depasesc rapid ...De acasa pana la servici sunt cam 6-7 km (numai oras)rar cind trec 10 minute si nu ii parcurg.Apropo trebuie sa schimb si cauciucurile la 22000!
Bravo Alin!Suuper tutorialul !! Si nu e greu deloc de facut operatia asta,cu un pic de atentie ,fara bere alaturi , si cu indicatiile si pozele lui Alin sigur reusim! Sa nu uitam ca la service ne papa banutii si cu nici cu atentia nu stau prea bine.
Foarte interesant. Felicitari Aline ! Parerea mea este ca treaba asta se adreseaza in special celor care nu mai au masina in garantie. Ma gandesc ca ar fi o prostie sa te bagi tu la o astfel de operatiune , cand se poate face usor in garantie , nu-i asa?
Alin, si totusi , dupa smecheria asta , cam cati km faci fara sa ai nici o problema ? Sper sa nu sariti pe mine cu raspunsuri de genul :depinde de benzina,stil de mers, s.a.m.d. Nu vreau sa ma intelegi gresit, dar parca este ceva prea simplu ce ai facut tu cu un spray, cand stiu ca asa ceva se face pe un banc computerizat , se curata cu ultrasunete .
foarte frumos tutorialul dar eu cred altceva. spray de contacte se foloste la partea electrica atunci cind contactele sunt oxidate nu? pt munca ta casa nu spun ca ai muncit degeaba trebuia folosit un spray pt curatat carburatoare care se gaseste in comert si inlatura toate depunerile din interior si este special pt sistemul de injectie,cel mai indicat este un aditiv care se toarna in rezervor odata cu alimentarea cu benzina sau motorina si intradevar da rezultate bune va spun cu mare sinceritate ca eu am folosit asta iarna si am fost ffff multumit mai ales pe gerurile alea si combustibilul este asa cum stim cu totii,am dat in jur de 60 lei dar se merita si nu sunt singurul pe care l-am folosit.P.S vreau sa va spun ca sunt service-uri care au instalatie speciala de curatat injectoare si nu trebuie demontate de pe masina,se cupleaza instalatia si se lasa motorul mergind ca 10-15 min
Last edited by Cristi_Xp; 11 August 2009, 11:15.
Reason: Automerged Doublepost
misto chestia asta....am auzit de la un tip odata ca astia de la service-uri nu ma curata injectoarele ci ca pun direct altele noi....sa fie adevarat? cred ca sun mai avantajati asa oricum...
post moderat:
nu mai folosi limbaj mirc (sh, tz, k etc)
Am avut 2 ani o supernova, am curatat si eu injectoarele dupa aceasta metoda, am bagat cu acul seringii solutie de curatat injectoare, am lasat-o cateva minute si apoi am suflat cu spray-ul de contacte in ambele sensuri. Concluzia e ca spray-ul de contacte e folosit pentru "impingerea" solutiei prin corpul injectorului si scoaterea mizeriei, nu rezolva el singur curatarea injectorului. La loganul ce-l am de cateva luni nu am simtit inca nevoia sa-i curat injectoarele, dar cred ca functioneaza metoda, din auzite injectoarele sunt similare cu cele de supernova.
Bun tutorialul pt. ca te invata sa demontezi injectoarele, insa eu nu as proceda astfel pentru curatarea injectoarelor cu spray de contacte. Nu se face asa ceva. E frectie la piciorul de lemn, injectoarele se curata de depuneri in baie de ultrasunete si decarburol. Colegul care a deschis topicul asta nu a utilizat asa ceva pentru ca asta e o interventie homemade. In baie de ULTRASUNETE se curata injectoarele.
Daca ajungi sa cureti injectoarele, ori bagi benzina foarte proasta, ori ai mers subturat.
Cel mai bine e sa folosesti motorul in parametrii normali (constant 2200-3000 RPM) si cateodata putina blana (unde ai ocazia) sa se mai "revigoreze" si multi-multi km n-o sa ai nevoie de curatat injectoarele...poate niciodata.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
darksid3 ai perfecta dreptate, cine schimba treptele de viteza subturat adica sub 2500 rpm au probleme cu injectoarele, se uita sa faca economie de benzina (asta cred ei, in realitate consuma mai mult cu un stil de mers subturat, pt. ca motorul este pus sa duca o sarcina prea mare raportat la cuplul dezvoltat la turatiile acelea, sub 2500- 3000 rpm) si infunda injectoarele.
Nu confundati injectoarele de dizal cu astea de benzina.
Astea se infunda de la benzina proasta si cam atat.
Nu injectaorele se duc naiba la mersul subturat la benzinar (cati taximetristi ati vazut sa curete injectoarele la mpi? ) ).
--De foarte mult timp caut defectiunea care face ca motorul sa nu mai traga.Am incerrcat tot ce mi-a trecut prin cap,,curatarea ansamblului pompei de benzina,inlocuit MPP,inversarea sondelor lambda,inlocuit bujii,inlocuit bobina,aditiv in benzina(dupa aditiv porneste mai usor,dar tot nu trage ca-nainte).
--Sunt imbunatatiri dar rezultate foarte slabe in raport cu cheltuielile.
--Felicitari Alin,pot spune ca mi-ai rezolvat problema.Inca nu am curatat injectoarele dar sunt sigur ca voi avea rezultate maxime deoarece Loganul meu are si GPL iar cu GPL merge brici,asa ca calaminarea injectoarelor este singura explicatie.
--MULTUMESC ALIN !
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment