Tutorial curatat injectoare la motorul 1.4 MPI

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Curatarea se face la fel la toate,dar cele de Solenza,Supernova nu sunt indentice cu cele de Logan.
    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

    Comment


    • #47
      La curatare ma refeream cai identica,bine nici injectoarele nu difera mult deloc cam aceiasi form, pozitionare o au toate.

      Comment


      • #48
        felicitari pentru lucrare

        scz pt offtopic, dar ce efect are izolarea conductelor de clima?

        Comment


        • #49
          am o sticla de injection system purge si nu stiu cum se floseste desfunda injectoarele bine si la cati litri se pune sticla

          Comment


          • #50
            salut.la loganurile cu gpl din fabrica e la fel??

            Comment


            • #51



              de la o vreme am un tremurat la relanti deranjant pentru mine. Am schimbat tot ce tinea de aprindere si nu s-a modificat nimic, tachetii sunt reglati bine deci ramane problema de injectoare sau MPP. Am sters mpp si merge la fel si am facut si un mic filmulet cu injectoarele cand pulverizeaza. Aveam un sprai doar ca acel plastic pe care se apasa era foarte mic, iar gaura de la injector este mare si nu aveam cum sa apas.

              Poate stiti exact cum trebuie sa fie un jet de la injectoare si daca sunt corecte. Mie din filmulet 1 si 4 mi se par mai lenese. Nush daca este o iluzie sau asa este.

              am gresit linkul.

              acesta este http://www.youtube.com/watch?v=Ev37cLhpSQs

              Rog un moderator sa modifice
              Last edited by o8MeLC; 3 January 2013, 01:02. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                http://youtu.be/vHCW0sZblmE injector 1
                http://youtu.be/LEymsst3YMs injector 2
                http://youtu.be/CqsDMIPy-0w injector 3
                http://youtu.be/3DniOqDiv_s
                injector 4

                Am cumparat acel sprai de curatat si am dat jos injectoarele. Am incercat ca in filmuletele de aici sa pun injectoarele direct in capul spaiului doar ca gaura injectorului era mult prea mare pentru a putea apasa pe acel tamburus. Asa ca am cautat solutii si am gasit un cap de la un sprai de camera si niste furtun cu care am aerisit franele. Niste cablu folosit la leduri si clestii de curent si totul s-a rezolvat. Filmarile sunt la a 2-a curatare.
                Attached Files
                Last edited by o8MeLC; 3 January 2013, 17:14.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by o8MeLC View Post



                  de la o vreme am un tremurat la relanti deranjant pentru mine. Am schimbat tot ce tinea de aprindere si nu s-a modificat nimic, tachetii sunt reglati bine deci ramane problema de injectoare sau MPP. Am sters mpp si merge la fel si am facut si un mic filmulet cu injectoarele cand pulverizeaza. Aveam un sprai doar ca acel plastic pe care se apasa era foarte mic, iar gaura de la injector este mare si nu aveam cum sa apas.

                  Poate stiti exact cum trebuie sa fie un jet de la injectoare si daca sunt corecte. Mie din filmulet 1 si 4 mi se par mai lenese. Nush daca este o iluzie sau asa este.

                  am gresit linkul.

                  acesta este http://www.youtube.com/watch?v=Ev37cLhpSQs

                  Rog un moderator sa modifice
                  Schimba fisele de la bujii.Banuiesc ca sint fise TESLA,dupa aspect.Numele respectiv nu are nici o legatura cu celitatea produsului.Incearca sa iei de la un amic de pe masina fisele originale si vezi ce se intimpla.
                  Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                  Comment


                  • #54
                    Fisele le.am schimbat acum 2 saptamani doar pentru a vedea daca este vreo diferenta.fisele mele originale aveau 100 000 km. dupa ce le.am schimbat nu s.a schimbat cu nimic mersul motorului. Problema fiselor tesla este ca sunt mai scurte decat cele originale si nu intra la fel de fix pe bujie... O sa le inlocuiesc cu unele originale mai noi sa vad daca se rezolva tremuratul desi nu cred ca de la asta este.

                    Comment


                    • #55
                      Aseara am avut ocazia sa umblu la o supernova si am descoperit ca injectoarele difera (cum vazusem si din filmulete). La cele de supernova au gaura perfecta pentru acel mic tust de la sprai, trebuie doar alimentare. La logan trebuie sa faci un adaptor pentru ca gaura este mult mai mare. Asa ca cei care vor sa faca treaba asta la logan trebuie sa gandeasca si un sistem de adaptare.

                      Comment


                      • #56
                        Acel "sistem de adaptare" se gaseste la tuburile cu gaz pentru incarcat brichete ;) .
                        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                        Comment


                        • #57
                          bravo frate.de folos

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google