Arcuri sport, alternativa ieftina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am gasit de curand in comert niste asa zise cleme pentru arcuri, care se prin cate doua pe fiecare arc intre 2 spirale, si se strang pentru a micsora garda la sol, putandu-se reveni in felul asta oricand la vechea garda. Stie cineva care ar fi dezavantajele folosirii acestor cleme? Multumesc
    okazii.ro/catalog/45068752/jante-16-diferite-modele-exclusive-1350-ron-set.html

    scuze...nu ala era link-ul
    okazii.ro/catalog/45057701/cleme-comprimat-arcuri-inlocuitor-arcuri-sport-10-ron-buc.html
    Last edited by ses_tom; 10 November 2010, 04:09. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      alea sunt facute pentru stans cablu de otel nicidecum pentru comprimat arcuri..ala e nebun de vine asa ceva pentru comprimat arcurile...
      Attached Files
      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by unknown View Post
        alea sunt facute pentru stans cablu de otel nicidecum pentru comprimat arcuri..ala e nebun de vine asa ceva pentru comprimat arcurile...
        Ma gandeam eu ca nu-s facute special pentru asa ceva...dar sa zicem ca ar fi o alternativa ieftina a micsorarii garzii la sol. Care ar fi dezavantajele...se pot rupe arcurile, telescoapele...care sunt riscurile?

        Comment


        • #19
          De la vibratii o sa se rupa, o sa ai o mare gaura prin aripa si o sa stai stresat tot timpul sa nu mergi prin gropi ca sa nu se miste clemele "de-a dura" pe arcuri.
          Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!

          Comment


          • #20
            salut...o mare problema

            Originally posted by crististreulea View Post
            posesorul a zis ca ii sat bine pe drum dupa tigania facuta
            te rog dami voie sa completez...lasati deoparte varianta ieftina eu daca nu am bani prefer sa nu le modific..in sensul asta omori telescoapele foarte rau..le termini sincer...adica o suspensie sport nu e chiar asa scumpa...ma rog eu nici pe aia nu miam permiso dar nici modificarea asta nu e indicata sa o faci

            Comment


            • #21
              Originally posted by ecstasy2001 View Post
              am si eu o intrebare cam stupida: cum ai reusit sa indoi partea de sus sa intre la loc.ca ai spus in tutorial doar ca ai indoit-o dar nu si ce metoda ai folosit.multumesc!
              am folosit menghina. am raspuns cumva prea tarziu? :P
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #22
                Eroul acestei filmari nu este cel cu loganul gri din filmarea de mai sus care este un 1.6 16v, ci a unui logan 1.4 mpi 2005 chel si care are doar servo directie din fabrica.
                M-a tot stresat ca vrea sa coboare masina si nu are bani de arcuri, asa ca dupa mult timp in care-i tot spuneam sa nu taie din ele ca nu este ok, m-a convins sa i le tiganim. Dat jos si tatiat de pe fata o spira iar de pe spate o spira jumatate. Montat la loc si dupa cateva zile m-a sunat ca se aud sunete metalice in fata cand trece peste bump speed-uri. Ok, le-am dat jos arcurile fata, din nou, si le-am imobilizat cu bucati de tabla si suruburi. Parea ca s-a rezolvat problema, nu se mai auzeau sunete, masina era lasata si statea drept, arata minunat. Dupa ceva timp m-a sunat ca vrea sa treaca la arcurile stoc penca il scutura si cand a fost la service sa-i faca nu stiu ce, i-au ridicat masina pe elevator si a trebuit sa tina de arcurile spate sa nu-i pice jos .
                Asa ca si-a achizitionat 4 arcuri second hand si am purces la montarea lor, dat jos cele taiate si m-am cam socat! Erau miscate de la loc cele din fata si frecau pe ici colo... Intr-un cuvant: nimic bun(stiu, sunt doua).
                Baiatul cu loganul 1.6 16v gri nu s-a plans de absolut nimic, a zis ca sta ok masina, stabilitate si totul este normal.
                Intre timp am aflat ca ar fi mai multe feluri de arcuri pe Logan si ca difera intre 1.4mpi la 1.6mpi, 1.6 16v si 1.5dci. Ba chiar ar fi si diferente intre aceiasimotorizare dar ani diferiti de fabricatie. Asa o fi, nu neg, nu stiu si nici nu vreau sa stiu . Eu doar nu recomand taierea arcurilor, chiar daca am facut-o in trecut ;)
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #23
                  deci nu pot sa cred cum arata acolo bine ca nu am apelat la solutia asta
                  Last edited by crististreulea; 2 October 2013, 17:14.
                  sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google