friend, 1.5 m-am referit la capacitatea motorului pt ca specific ca este de 70 cp. dar probabil ca pe aici se citeste printr-e randuri.
Wastegate, Acum Home Made
Collapse
X
-
-
eu cred ca se foloseste google translator prea mult)
Last edited by crististreulea; 11 March 2011, 17:37.
Comment
-
Originally posted by X@by View PostNu pe PM ci aici ca si eu sunt interesat.
Cum vine aia "va sugerez sa nu umblati la tija wastgate fara a mari mai intai injectia de motorina prin remapare si sa mai puneti si un tuning box si apoi sa mariti presiunea mecanic"?
Daca ai facut remapare dece iti mai trebuie si tuning-box? Crezi ca o sa ai mai multa putere??
Comment
-
sunt tb-uri, care nu au potentiometru si acelea functioneaza plug-play.
Comment
-
mai exista si alte motoare diesel pe logan in afar ala de 1.5 ?
nu e vorba de citit printre randuri , doar cand se scrie o valoare se specifica si o unitate de masura ca sa ne putem da seama despre ce e vorba ,punand un filmulet cu un ceas de boost nu aveam cum sa ma gandesc ca tu de fapt vorbesti despre capacitatea cilindrica a masinii, lucru pe care toti il stim ... loganul diesel are motor de 1.5
citez
uite presiune la mine.Last edited by Cristi_Xp; 11 March 2011, 15:06.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
poti face un reglaj mai fin din boost controler , plus ca poti muta boost controllerul prin fata motorului si ai acces mult mai usor la el decat la wastegate.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
-
Reglare tija..
Salut. O sa va spun si eu un fapt. Sper sa nu ma bag aiurea in treabaLa o skoda tour 1.9TDI 110CP 2001, din cauza uzurii la turbina s`a rupt axul pe admisie, a inceput sa bage ulei in capul pistoanelor, scoatea foarte mult fum, iar asta a dus la supraturarea motorului (nu se putea oprea din cheie iar soferul nu si`a dat seama sa o opreasca in a5a viteza) si in final a rezultat cu ruperea ulei biele de la piston care a facut praf blocul si baia de ulei. Pentru reparare a trebuit schimbat blocul motor si baia de ulei si respectiv turbina. a costat destul de mult reparatie. Acum ma gandesc ca si la Logan se poate intampla aceeasi chestie daca se "forteaza" turbina prin reglarea tijei. astept comentarii. Bafta!
Comment
-
Ca bine mai graiesti. Am incercat in mai multe randuri ca nu e bine ce fac ei dar nu vor sa inteleaga. Pana la urma sunt masinile lor si fac ce vor cu ele. Am pus niste poze cu 2 logane 1.5 dci, cu motoarele si softurile nemodificate, ce nu au avut nici cea mai mica problema la motor. Concluziile le trageti singuri.Last edited by adicata2003; 31 March 2011, 22:19.
Comment
-
Originally posted by adicata2003 View PostCa bine mai graiesti. Am incercat in mai multe randuri ca nu e bine ce fac ei dar nu vor sa inteleaga. Pana la urma sunt masinile lor si fac ce vor cu ele. Am pus niste poze cu 2 logane 1.5 dci, cu motoarele si softurile nemodificate, ce nu au avut nici cea mai mica problema la motor. Concluziile le trageti singuri.
Daca chiar esti curios , o sa rog pe cineva sa scrie care are peste 110-120 cp din motorul de 65 cp, si peste 300 mii km cu masina si merge perfect ,si merge aproape de 1.5 bar . Deci caii multi sporesc fiabilitatea?
Originally posted by vily pisica View PostLogan dci cu peste 300000 km fara belea la injectie?Se poate totusi!Dar ar influenta o remapare la motor de exemplu?)
dupa logica unora remaparea strica motorina , si atunci se strica pompa si injectoarele)
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Cristi noi am mai avut discutia asta ,sant doua lucruri simple pe care tu nu le intelegi si daca eu gresesc astep de la tine orice explicatie .
1. in urma modicarilor se forteaza parametri de lucru ai motorului si motorul in sine .
2. daca zici ca este ok de ce nu se lauda aia de la Dacia ca au motoare de sute de cai putere si dacia ar fi privita mai serios nu.
Te las pe tine sa tragi concluziile si sa imi dai si mie o explicatie cat de cat mai realista ,cu riscu de a ma scoate iar de forumul asta .
Comment
Comment