Tutorial Schimbare Etrier Si Discuri Frana Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu am un gand sa schimb discurile cu ceva mai bun.am vazut pe aici niste Brembo cu striatii,gaurele etc.intrebarea me este,daca o sa fie mai bine daca le schimb cu de astea sau sa trec la frane de logan van?
    Welcome to the Club, We Have Jackets !

    Comment


    • #47
      job done

      Multumita acestui tutorial mi-am schimbat si eu discurile si placutele de frana. E foarte simplu atunci cand vezi inainte cum se face treaba. Totul a mers laser! Multumesc crististreulea pentru tutorial.
      O singura intrebare as mai avea: sigur nu are nici o treaba discul cu ABS-ul? Intreb asta pentru ca discurile noi aratau altfel la canalele alea din interior decat cele originale.

      Discurile originale erau cam cu 2 mm sub grosimea minima inscrisa pe ele (minim 17,7 mm). Eu aveam 16 si ceva, pe stanga si 15 si ceva, pe dreapta.

      76.500km - kilometraj la data schimbarii discurilor.

      Comment


      • #48
        am achizitionat saptamana asta discuri brembo max ptr bruneta mea,le voi aseza alaturi de niste placute ferodo premier si marti va voi impartasi impresii

        Comment


        • #49
          margelatu: lasa discurile cu striatii si gaurele pentru cei care se dau la rally, la tine doar vor face imprsie aceste discuri. treci pe etrieri de van, de acolo vezi simti diferenta
          gl_mmm: senzorul de ABS este pe planetara. cat despre marimea discului, ma indoiesc ca acei 2mm ar insemna prea mult. la mine ramane neuzat discul aproape 2mm la exterior si interior.
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #50
            dadu cu virgula

            cum parca franele nu mai faceau treaba .am fotarit sa execut discurile , aveau in jur de 10.2mm , am luat discuri ferodo de 238 cum scria in manualul de service, cu sculele pregatite ma apuc de treaba
            prima virgula, suruburile care tin discu nu au vrut sa se desfileteze, fortindule am rupt un torx ,iar al doilea torx a rup stristiile din surub am apelat la solutia extrema flexusi sa rezolvat problema
            a doua virgula a fost cind am vrut sa desfac portetierul nu vru in nici un fel pana nu folosi ranga la fel ca si suruburile de fixare erau pline pe toata lunginea de adeziv de blocare
            a treia virgula montez discurile placutele vechi (erau aproape intregi) fac o tura dar nu vad nici o imbunatatire remarcabila fotarasc ca trebuie musai si placute noi dar si lichid de frana nou, ma duc le cumpar defac iar rotile si atuncea realizez ce am gresit , eu aveam discuri de 259 iar eu montasem discuri de 238 sa mor de draci
            m-am dusi si am luat alte discuri ,tot ferodo bine inteles, le-am schimbat in mai putin de 40 min(de' aveam experienta)
            acu cu discuri si placute ferodo alta treaba obisnuit ca inainte de schimbare am apast frana um pic mai tare, sa ies prin parbriz
            deci celor cu 1.6 mpi le recomand inainte sa verifice ce fel de discuri au ,sa nu pateasca ca mine
            baiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele

            Comment


            • #51
              salut, de o ora buna ma tot uit pe forum sa gasesc care e limita minima de uzura la discurile stock de logan (ventilate) si nu gasesc ). daca se poate sa imi spuna careva si mie lucru asta sa nu ma mai chinui. (probabil cunostintele mele cu searchu au cam imbatranit). mersi
              .....::::: Ambition 1.5 DCi :::::......

              Comment


              • #52
                17.6 mm la ventilate si 10.6 mm la pline.

                Comment


                • #53
                  Si ce faci daca nu se desprinde discul deloc?
                  Trebuie luat la ciocane? Unde exact sa bat si cu ce tip de ciocan? Nu este risc sa uzez altele pe acolo de la lovituri? Eu am incecrta cu un ciocan mai mic...nu a mers.
                  Apoi am incecrat metoda cu masina suspendata, rotile merg in gol in a-5-a si frana brusca. Daca n-am accelerat si am tras vreo 20 de frane bruste. Rezultat zero, zici ca discul si fuzeta sunt una si aceeasi piesa...
                  In tutorial aici vad ca iese discul aproape singur...

                  Comment


                  • #54
                    Aplică WD40 de jur împrejurul îmbinării discului cu butucul și la exterior și la interior și așteaptă vreo 15 minute să se dizolve rugina. Un ciocan de 1 kg este suficient, loviturile se dau din spatele discului spre exterior ținând contră cu ceva pe buza butucului ca să nu afectezi/smulgi planetarele din cutie.
                    sigpic

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google