Tutorial Schimbare Etrier Si Discuri Frana Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial Schimbare Etrier Si Discuri Frana Logan

    Am primit 2 discuri ventilate si 2 etrieri. Asa ca m-am pus sa curat etrierii, i-am vopsit si i-am pus sus
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    asa aerisesti tu domnu franele? )

    se merita? se simt?
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      Bai cristi dar ai bagat o muzica pe fundal....numai de schimbat etrierii nu mi-ar arde mie pe asa muzica
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        buna treaba, si destul de usoara, multumim cristi, si in legatura cu aerisitul cred ca trebuia facut cu motorul pornit, ca sa functioneze pompa de servo frana. Respect !!!
        sigpic
        The MVP

        Comment


        • #5
          DeLuXe: se va simti eficienta franei doar cand abuzez de ea. momentan n-am abuzat
          darksid3: am fost total lipsit de inspiratie legat de melodie
          B-64-MVP: principiul franei e acelasi, cu/fara sevo. daca era pornit motorul presiunea pe instalatie ar fi fost mai mare probabil
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #6
            Cristi tot respectul pt ca incerci sa ii ajuti pe altii dar ai facut cateva greseli care se pot dovedi majore si sincer nu cred ca e prea indicat sa se apuce toata lumea sa umble la sistemul de franare. Greselile sesizate de mine:

            1. racodrul se slabeste inainte de demontarea etrierului (il poti rupe daca nu se desface usor)
            2. ideal e sa umplii etrierul cu lichid dupa care sa infiletezi racodrul (scapi de o gramada de aer asa)
            3. nivelul lichidului se verifica in primul rand inainte sa te apuci de aerisire ca daca e putin si tu ii tot dai drumul exista sanse sa bagi o gramada de aer in instalatie.

            in rest mult respect pt munca ta.

            @B-64-MVP din cate stiu eu se recomanda aerisirea cu motorul oprit.
            sigpic

            Comment


            • #7
              yeap, am uitat sa precizez ca am desfacut racordul inainte de a da jos etrierul. ma gandam sa umplu etrierul cu lichid de frana inainte, eu am crezut ca prin presarea pistonului la maxim scap de foarte mult aer.
              am sa precizez sa se verifice nivelul lichidului de frana inainte de aerisire, eu n-am verificat penca am completat ulterior cu nici 10ml de lichid.
              multam de sfaturi!
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #8
                np. sper ca nu mi-o iei in nume de rau. am facut niste completari deoarece am considerat ca e imperios necesar. Doamne fere se apuca sa schimbe cineva etrierii si .... o face de oaie. Nu e de joaca acolo.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  daca va uitati bine.. cel care tine borcanu e acelas cu cel care apasa pe pedala.. curioasa treaba streulea e bun ca face treaba in doua locuri simultan ...)
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    A picat la fix tutorialul asta. Mi-a completat niste goluri. Se pare ca pana la urma discurile nu au nicio legatura cu ABS ( cu acei dinti vestiti ). Mersi Cristi

                    Comment


                    • #11
                      cristi daca ma poti ajuta, etrieriide ce masina se potrivesc!
                      Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                      Comment


                      • #12
                        @pipan de dacia logan variantele mai jmekere de logan au discuri ventilate, implici si etrieri care se potrivesc
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          ok...mss mult!
                          Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by lupulucian View Post
                            A picat la fix tutorialul asta. Mi-a completat niste goluri. Se pare ca pana la urma discurile nu au nicio legatura cu ABS ( cu acei dinti vestiti ). Mersi Cristi
                            binenteles, discul nu are nici o treaba cu abs

                            de exemplu senzorul de abs este pe portfuzeta
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • #15
                              Grosimea discului original parea buna; parerea mea e ca puteai sa mai amani operatiunea.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google