If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
atentie, motorina chiar este toxica. mie mi-a iesit o eczema pe toata suprafata pielii unde a ajuns motorina. ulterior am gasit o alternativa pentru schimbarea filtrului
Nu se da bara jos la schimbarea filtrului de motorina, ci se scoate pe unde a spus Cristi la sfarsit ca i se pare mai usor. "Patratelele" alea de incercai sa le scoti de fapt trebuiau apasate (le-ai dat de cap pana la urma) si sa stiti ca alea se gasesc si pe la rampa de la MPI (se poate scoate benzina pt. aprins gratarul doar cu un contact pus). Puteam si eu sa filmez un schimb de filtru de motorina (homde made by a friend) dar e chinul dracului de facut si de filmat, asa ca mult respect pentru tutorialul asta!
In service la revizia de 20.000, am stat langa mecanic si intradevar, filtrul de motorina se schimba pe la carenajul rotii.
In plus, daca intri la filtru din lateral nici nu ai cum sa rasucesti conductele ca sa ai surprize.
O alta chestie pe care am vazut-o la mecanic a fost ca intrand pe lateral, a scos filtrul cu motorina cu tot, pe care a turnat-o de curiozitate intr-un PET taiat ca sa vada daca sunt urme de apa sau de pilitura ori alte mizerii.
dani030669: mi-ai confirmat deci ipoteza cu schimbatul pe la carenajul rotii. ideea mi-a venit dupa aprox 2 saptamani :P DeLuXe: *#$& de bara daca o sa o dau io jos pentru un filtru de motorina KeanuRev: de ce intrebi? vrei si tu? mumus: apai ai dreptate, am spus asta penca stiu cel putin 2 persoane care n-au pus busonul la baia de ulei.
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
atentie, motorina chiar este toxica. mie mi-a iesit o eczema pe toata suprafata pielii unde a ajuns motorina. ulterior am gasit o alternativa pentru schimbarea filtrului
Imi place ca esti foarte explicit,ca un profesor bun. De asemenea cred ca esti si autodidact.
Cred ca motorina este toxica dar poate ca depinde de la persoana la persoana,eu ma murdaresc frecvent de motorina dar personal nu am patit nimic. In schimb am avut o experienta "traumatizanta" cu benzina. Demontam un rezervor de dacie si mi a curs benzina in ureche. Este incredibil de dureros si te ustura urechea,partea din interior, ca si cum te ai taia la un deget cu o lama de ras. Cred ca ar fi o metoda eficienta de tortura,sincer sa spun imi dadeau lacrimile involuntar. Cei care ati patit probabil stiti cum e.
Si ca sa revin la subiect,saptamana asta fac si eu schimbul de filtru. Trebuie neaparat sa urc masina pe rampa?Sau merge pe lateral cum ai dedus tu spre final? Ce probleme pot aparea daca se baga la treaba asta un incepator ca mine? Ultima data cand am schimbat uleiul,adica saptamana trecuta, m a prins noaptea ca nu reuseam sa desfac filtrul nici macar cu cheie cu lantz. Apoi cheia hexagona pt busonul de la baie era prea mare,cauta sambata polizor,cauta rampa,etc. De asta intreb. Ca daca ar mai fi in garantie probabil nu m as baga eu
filtrul de motorina pe lateral, langa roata.
probleme... daca nu esti "mare" intri usor pe la roata si merge usor demontarea, dar daca nu esti mai "maricel" vai de ......
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Pana la urma am ales sa merg pt schimb un service Bosh care era langa autocenter Iasi.
Operatiunea a decurs rapid la service,elevatorul a facut toata treaba. Mecanicii pareau profesionisti, si lucrau repede de unde deduc ca au schimbat zeci de filtre la logan pana acum. Din ce am vazut la ei,daca ai scule treaba dureaza maxim 30min. La ei a durat cam 15 pt ca stiau operatiunea pe de rost. Costul a fost 24lei. Dar operatiunea in sine nu e complicata,trebuie neaparat sa ai rampa.
cristi eu am schimbat filtrul de motorina desfacand scoica de la roata coltul de la bara am desfacut suruburile de la suport si dupa am apasat pe acele "butoane colorate" si se trage afata si dupa il pui pe cel nou si gata si am facut toata treaba dupa cum mi-a zis un var care lucreaza la renault
a si cristi acel senzor este pt sa vezi cati km ai facut de la ultima schimbare a filtrului
V-a trebui sa schimb si eu filtru de motorina la un Laureat 70CP, euro 4, din 2008, 16.000 km Il voi schimba personal acasa in urma acestui tutorial (cel de ulei si aer la fel am procedat ), insa am 2 nelamuriri daca ma puteti ajuta:
1.filtrul de motorina la 1.5 DCI, Euro 4 difera ca forma si numar conducte de cel Euro 3 (banuiesc cel din tutorial ) ??? Rog o poza cu filtru Euro 4 daca se poate ca sa stiu ce sa cumpar, mentionez ca acum va fii schimbat prima data.
2. totusi la cati km se schimba prima data acest filtru Euro 4 ??? Intreb deoarece am cunostine care au fost la prima revizie la 15000 cu acest tip de motorizare (1.5 DCI, Euro 4 , 70 CP ) si la unii au schimbat filtrul de motorina iar la altii nu; e adevarat in reprezentante dacia diferite.Mersi.
1. le zici la cei de la magazin ca ai dci de 70 cai si stiu ei ce sa-ti dea. nu cred ca difera cu ceva
2. eu il schimb la 10.000km, mai nou reprezentanta il schimba la 15.000. eu totusi prefer la 10.000km, este esential sa ai motorina curata in motor
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment