Originally posted by bogidan21
View Post
Tutorial reglaj frana de mana la logan
Collapse
X
-
-
Domnu Cristi foarte frumos dar cam mult de munca si inutil, parerea mea, se poate face reglajul fara sa demontezi absolut nimic, iti trebuie doar o cheie tubulara de 10 mai lunga un prelungitor ridici maneta foarte putin cit sa intre cheia si stangi surubul fara sa te chiunui deloc, iar verificarea rotilor sa vezi daca nu ai strans prea tare nu se face cu masina pornita si tu la volan, ci cu masina oprita si prin impingere deoarece masina nu trebuie sa fie infranata absolut deloc, sau ma rog foarte putin, cit sa o poti impinge cu mana, faci foarte multe chestii utile, jos palaria si tot respectul meu
Comment
-
Eu reglajul l-am facut pt a nu mai tine frana de mana la 7-8 dinti,acum dupa reglaj tine la 3-4 dinti,dar normal ca in timp ce s-a reglat am tot verificat sa nu fie infranata,verificare facuta prin impingere a masinii dar si pornita lucru vazut pe tutorial.Dupa reglaj s-a imbunatatit si frana de serviciu,lucru normal pt ca s-au mai deschis sabotii regland frana de mana.Last edited by dany59ddd; 26 March 2010, 20:44.
Comment
-
Salutare, am desfacut si am reglat frana de mana. Am observat ca acea balanta care trage de ambele cabluri este inclinata (vezi pozele). Este normal sa fie asa, sau o roata franeaza mai tare fata de cealalta?Attached Filessigpic
Comment
-
zilele trecute am efectuat itp-ul de 4 ani la al meu logan. toate bune si frumoase pana la proba franelor pe spate unde practic, dupa parerea mea trebuia sa o pice. pe stand indica 23 (unitati..?) masina are 70 000 km si nu fusese niciodata umblat la frane. mi s-a spus ca nu ar fi de inlocuit nimic ci de doar de eliminat praful. ajuns acasa m-am apucat de desfacut. bineinteles am gasit mult praf. ca sa mai reglez si frana de mana am rotit aproape o spira (nu am tinut cont exact) din piulita aceea dintata. dupa prima roata nu am simtit vreo imbunatatire semnificativa insa dupa cea de-a doua roata frana de mana a inceput sa tina mult mai jos iar pedala parca tine ceva mai sus. am testat frana de mana pe sosea si blocheaza rotile. la o pedala mai scurta (masina goala) am observat ca nu imi "ingheata" si rotile spate. o avea rost sa o pun iar pe stand?
nu stiu ce sa fac..... sa dau din nou tamburii si sa reglez diametrul de 179,4+/- 0,25 (ca la carte)?
p.s. nu am abs
Comment
-
Originally posted by RYCHY88 View PostSalutare, am desfacut si am reglat frana de mana. Am observat ca acea balanta care trage de ambele cabluri este inclinata (vezi pozele). Este normal sa fie asa, sau o roata franeaza mai tare fata de cealalta?
Comment
-
Am schimbat si eu sabotii la golanul meu 125000 km.erau intepeniti pe partea stanga..am pus fermit .am abs..pe masina...cei vechi erau trw.frana de mana incepe sa franeze la 3 dinti si blocheaza la 6-7 dinti ..o fi ok? Frana de picior la primele pedale tinea bine apoi in mers sa mai lasat...poate se mai autoregleaza in mers.si la mine stau cablurile din spatele franei de mana unul mai in fata si celalalt mai in spate asa e la toate .cred.
.Last edited by VIORE_L; 1 November 2014, 20:10.
Comment
-
La mine cablurile sunt egale.inainte sa umblu sa reglez frana de la tamburi statea si la mine mai mult pe o parte.poate cineva sa faca o poza cu mecanismul de autoreglare al franei de mana pentru un logan ph2(la mine nu seamana cu cel al lui cristi din tutoriale) cu abs.eu banuiesc faptul ca ceva nu este ok pe acolo reglaz frana de la saboti tine ok 300 de km apoi tine sus de tot si foarte putin.probabil ca acele tabliti sa nu mai fie pe pozitia buna.dupa cum le-am vazut eu ele nu au cum sa realizeze autoreglajul
Comment
Comment