Tutorial reglaj frana de mana la logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by bogidan21 View Post
    Dar intreb si eu ceva...nu se poate strange cablul de jos sub masina?este chestia aia acolo cu piston(mama ce imi sta pe limba cum se numeste).Am vazut ca acolo cblul de la frana de mana este conectat la o tablita metalica care atunci cand tragi frana de mana culiseaza si impinge un piston si apasa pe saboti. zic si eu acum nu stiu sigur....M-am bagat saptamana asta sub masina sa asez un scut termic de protectie si din ce am vazut la prima vedere cama asta ar fi sistemul....Din nou ma gandesc sa nu fie reglajul franel independent de rotile din fata....Cand am fost la service si i-am zis ca nu cred ca rotile de pe spate franeaza suficient s-a bagat cu o cheie de 10 sub ea si straans ceva....probabil ca acea piulita a strans...
    La prima revizie i-am spus mecanicului ca vreau sa tina mai bine frana pe spate cand apas pedala... si a strans vreo 3 spire piulita de la "tablita metalica" de la repartitorul de frana spate, asa se numeste! Tablita aia care seamana cu o bascula, mareste forta de franare pe spate atunci cand masina este incarcata. Dupa ce a strans piulita aia nu am observat sa tina mai bine frana de mana dar am observat o franare o idee mai eficienta pe spate. Am mai spus si pe alt topic, cand va bagati sub masina fiti atenti la arcul "basculei" acelea, cu timpul rugineste si se rupe (vazut la masina din 2005) si nu franeaza eficient spatele!

    Comment


    • #17
      Domnu Cristi foarte frumos dar cam mult de munca si inutil, parerea mea, se poate face reglajul fara sa demontezi absolut nimic, iti trebuie doar o cheie tubulara de 10 mai lunga un prelungitor ridici maneta foarte putin cit sa intre cheia si stangi surubul fara sa te chiunui deloc, iar verificarea rotilor sa vezi daca nu ai strans prea tare nu se face cu masina pornita si tu la volan, ci cu masina oprita si prin impingere deoarece masina nu trebuie sa fie infranata absolut deloc, sau ma rog foarte putin, cit sa o poti impinge cu mana, faci foarte multe chestii utile, jos palaria si tot respectul meu

      Comment


      • #18
        Ma pun si eu la reglat frana de mana Sper sa nu am batai de cap cu butonul de la reglaj oglinzi, sper sa reusesc sa scot plasticul ala ca sa ma apuc de treaba

        Comment


        • #19
          Eu reglajul l-am facut pt a nu mai tine frana de mana la 7-8 dinti,acum dupa reglaj tine la 3-4 dinti,dar normal ca in timp ce s-a reglat am tot verificat sa nu fie infranata,verificare facuta prin impingere a masinii dar si pornita lucru vazut pe tutorial.Dupa reglaj s-a imbunatatit si frana de serviciu,lucru normal pt ca s-au mai deschis sabotii regland frana de mana.
          Last edited by dany59ddd; 26 March 2010, 20:44.

          Comment


          • #20
            Un tutorial la indemana oricui, foarte simplu.Verificarea se poate face pe elevator, pe cric fiecare roata in parte sau pe o suprafata inclinata; daca masina o ia la vale dupa ce lasi frana de mana jos ie binisor.Exact nu poti decat pe elevator.

            Comment


            • #21
              Salutare, am desfacut si am reglat frana de mana. Am observat ca acea balanta care trage de ambele cabluri este inclinata (vezi pozele). Este normal sa fie asa, sau o roata franeaza mai tare fata de cealalta?
              Attached Files
              sigpic

              Comment


              • #22
                zilele trecute am efectuat itp-ul de 4 ani la al meu logan. toate bune si frumoase pana la proba franelor pe spate unde practic, dupa parerea mea trebuia sa o pice. pe stand indica 23 (unitati..?) masina are 70 000 km si nu fusese niciodata umblat la frane. mi s-a spus ca nu ar fi de inlocuit nimic ci de doar de eliminat praful. ajuns acasa m-am apucat de desfacut. bineinteles am gasit mult praf. ca sa mai reglez si frana de mana am rotit aproape o spira (nu am tinut cont exact) din piulita aceea dintata. dupa prima roata nu am simtit vreo imbunatatire semnificativa insa dupa cea de-a doua roata frana de mana a inceput sa tina mult mai jos iar pedala parca tine ceva mai sus. am testat frana de mana pe sosea si blocheaza rotile. la o pedala mai scurta (masina goala) am observat ca nu imi "ingheata" si rotile spate. o avea rost sa o pun iar pe stand?
                nu stiu ce sa fac..... sa dau din nou tamburii si sa reglez diametrul de 179,4+/- 0,25 (ca la carte)?
                p.s. nu am abs

                Comment


                • #23
                  Originally posted by RYCHY88 View Post
                  Salutare, am desfacut si am reglat frana de mana. Am observat ca acea balanta care trage de ambele cabluri este inclinata (vezi pozele). Este normal sa fie asa, sau o roata franeaza mai tare fata de cealalta?
                  da, mar interesa si pe mine acelasi lucru...

                  Comment


                  • #24
                    Am schimbat si eu sabotii la golanul meu 125000 km.erau intepeniti pe partea stanga..am pus fermit .am abs..pe masina...cei vechi erau trw.frana de mana incepe sa franeze la 3 dinti si blocheaza la 6-7 dinti ..o fi ok? Frana de picior la primele pedale tinea bine apoi in mers sa mai lasat...poate se mai autoregleaza in mers.si la mine stau cablurile din spatele franei de mana unul mai in fata si celalalt mai in spate asa e la toate .cred.

                    .
                    Last edited by VIORE_L; 1 November 2014, 20:10.

                    Comment


                    • #25
                      La mine cablurile sunt egale.inainte sa umblu sa reglez frana de la tamburi statea si la mine mai mult pe o parte.poate cineva sa faca o poza cu mecanismul de autoreglare al franei de mana pentru un logan ph2(la mine nu seamana cu cel al lui cristi din tutoriale) cu abs.eu banuiesc faptul ca ceva nu este ok pe acolo reglaz frana de la saboti tine ok 300 de km apoi tine sus de tot si foarte putin.probabil ca acele tabliti sa nu mai fie pe pozitia buna.dupa cum le-am vazut eu ele nu au cum sa realizeze autoreglajul

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google