Demontare pompa benzina 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pompa benzina 1.6

    Exista vreo diferenta intre pompa de benzina la motorul de 1.6 si cel de 1.4?

    Comment


    • #17
      Originally posted by Il Dottore View Post
      credeti ca daca aplic si eu metoda de mai sus scap de problema care o am, aceea ca masina moare pe la 140km/h (nu mai am pedala).
      la demaraj nu se simte ca merge mai greu dar la schimbat pe la 2500...in a 5-a...abia ajung la 140..cu pedala in podea.
      am pus-o pe tester si mi-a spus ca ar fi de la pompa de benzina...
      Daca nu ajungi cu a IV-a la 140 km/h atunci e pompa. Da-i talpa cu a IV-a si vezi pana unde poate.

      Comment


      • #18
        @82ADR - nu exista nici o diferenta intre pompe ... pompa face aceeasi presiune pe instalatie
        @Il Dottore - nu cred ca are treaba pompa ...eu am schimbat-o de 3 ori ...pompa cade odata si gata ... e ceva din soft

        Comment


        • #19
          Salutare! Astazi am observat ceva ciudat la masina mea....am facut plinul si dupa ce am plecat de la peco am inceput sa simt miros de benzina in masina.Cand am ajuns acasa si am ridiat bancheta , m-am uitat la zona unde esta rezervorul si am observat ca sub capacul ala sunt urme de umezeala, se pare ca era benzina.Poate cineva sa-mi zica care ar putea fi cauzele acestui incident?
          Multumesc!

          Comment


          • #20
            Ce se intimpla

            Am un logan 1,4 /2008 iar de citeva saptamini mi se opreste motorul in mers,se aprinde apoi beculetul martor din partea de sus stinga si cel de jos mijloc,iar in timpul mersului isi revine.de ieri am avut surpriza sa mi se opreasca de tot si cind vroiam sa o pornesc nu mergea.cind dadeam contact mi se aprindeau uleiul,pompa,si inca alti citiva maroti de la bord.am asteptat apoi cam 0 jumatate de ora si am porniti.si azi mi s-a intimplat acelasi lucru.ma gindesc ca daca era pompa de benzina defecta nu o mai porneam in veci.ce sa fac????????

            Comment


            • #21
              Originally posted by KARAOKE2010 View Post
              Am un logan 1,4 /2008 iar de citeva saptamini mi se opreste motorul in mers,se aprinde apoi beculetul martor din partea de sus stinga si cel de jos mijloc,iar in timpul mersului isi revine.de ieri am avut surpriza sa mi se opreasca de tot si cind vroiam sa o pornesc nu mergea.cind dadeam contact mi se aprindeau uleiul,pompa,si inca alti citiva maroti de la bord.am asteptat apoi cam 0 jumatate de ora si am porniti.si azi mi s-a intimplat acelasi lucru.ma gindesc ca daca era pompa de benzina defecta nu o mai porneam in veci.ce sa fac????????
              mai schimba si tu bujiile alea ca de acolo pleaca tot , e normal sa se aprinda uleiul pentru ca nu urca in rampa daca nu porneste motorul si ii dai la automat , nu te speria in legatura cu asta
              unde vedeti voi filtru in pompa aia de benzina ? ca are doar o sita , nu are loganu filtru de benzina :-??

              Comment


              • #22
                sita aceea este foarte fina si are rol de filtru

                Comment


                • #23
                  stiu , dar nu este filtru , sita din aia are toate pompele iar pompa se poate scoate cu o surubelnita mai mare si un ciocan , nu este nevoie sa faci cheie din aia .. ma duc sa o scot si eu acum , revin cu poza si va zic ce mizeria a acumulat la 100 mii km

                  Comment


                  • #24
                    da-i cu surubelnita si ciocanul si o sa mai ai rizuri pe capac ....

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by nGd. View Post
                      stiu , dar nu este filtru , sita din aia are toate pompele iar pompa se poate scoate cu o surubelnita mai mare si un ciocan , nu este nevoie sa faci cheie din aia .. ma duc sa o scot si eu acum , revin cu poza si va zic ce mizeria a acumulat la 100 mii km
                      Daca era metalic inelul, mergea cu surubelnita. Si eu am incercat intai cu ciocanul si varful la surubelnita invelit in carpe, dar tot se infingea in plastic. Nu ma agitam sa fac cheia, daca ar fi mers asa. Poate ai noroc sa nu fie tare strans din fabrica capacul la tine. Asteptam pozele.

                      Comment


                      • #26
                        Ce presiune de refulare trebuie să aiba o pompa de benzina?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Urs View Post
                          Daca era metalic inelul, mergea cu surubelnita. Si eu am incercat intai cu ciocanul si varful la surubelnita invelit in carpe, dar tot se infingea in plastic. Nu ma agitam sa fac cheia, daca ar fi mers asa. Poate ai noroc sa nu fie tare strans din fabrica capacul la tine. Asteptam pozele.
                          nu am mai facut poze pentru ca nu era mizerie absolut deloc decat in locasul ala unde este pompa era putin praf , intradevar nu merge cu surubelnita , am crezut ca este ca la passat , am desfacut cu o presa , am fortat putin pana s-a desfiletat dar a mers destul de usor , nu am mai stat sa fac nici o cheie

                          Comment


                          • #28
                            salutt

                            salut colegii...imi spuneti si mie va rog cum se numeste piesa asta de pe pompa de benzina ? La mine se pare ca nu mai presteaza servicii ..multumesc
                            Attached Files

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Crishtyano View Post
                              salut colegii...imi spuneti si mie va rog cum se numeste piesa asta de pe pompa de benzina ? La mine se pare ca nu mai presteaza servicii ..multumesc
                              supapa de presiune

                              Comment


                              • #30
                                a gasit careva de cumparat regulator separat ?
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google