Demontare pompa benzina 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Tocmai de aceea nu este recomandat sa mergi mult timp pe "rosu" cu benzina; pompa este imersata si raceste in acest mod.
    Asta spun si eu de fiecare data.In ultimii 5-6 ani,am schimbat cel putin 300 de pompe de benzina (service taxi),chinezarii,turcisme si originale.Indiferent de producator,daca se merge cu benzina putina,se arde pompa.Chiar si cele ieftine(45 lei pret de magazin),tin cel putin 6 luni in regim taxi,daca nu se merge cu mai putin de 20-20L de benzina in rezervor.
    Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

    Comment


    • #62
      sall eu ma apropii de 120.000 de fapt eu am facut cu ia 8500k la 103.300 am luato cum o fi sita aia a schimbat cineva la km astia acum merge bine nu da semne de nimic mai mult de 3000 de ture nu iam dat cand am luato am mers pe autostrada cu 140 cati va km sa vad cum mere a fost ok o sa cer o parere la cervice cand o sa ma duc la revizie sa vad aia a mai schimbat la alti la cati k .

      Comment


      • #63
        sal! stie cineva dc imi clipeste martorul de la benzina

        Originally posted by smolysmoly View Post
        sal! stie cineva dc imi clipeste martorul de la benzina
        masina porneste dar numai imi indica benzina
        Last edited by smolysmoly; 9 March 2012, 16:33. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #64
          Verifica mufa de sub bancheta spate, sau de sub scaunul soferului. Daca mufa e in ordine si nu ai contacte oxidate, atunci problemele tin de sonda litrometrica, care e pe pompa de benzina, in rezervor.
          Succes.
          Last edited by IancuMIC; 9 March 2012, 16:56.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #65
            are cineva idee indrumari pareri despre cum se demonteaza aveasta pompa la un logan pick-up?
            oare trebuie dat rezervorul jos?pe sus nu se poate din nici o pozitie

            Comment


            • #66
              Daca nu ai fereastra de vizitare,trebuie dat jos rezervrul.Atentie mare la desfacerea si stringerea piulitei de plastic care fixeaza pompa.Este de preferat sa iti faci o cheie de genul

              sau

              care sa prinda piulita din cel putin 4 puncte,altfel risti sa rupi "aripioarele" de pe ea.
              La montare,garnitura de cauciuc se pune intre pompa si rezervor,iar pe filetul piulitei se da cu putina vaselina.
              Succes!
              Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

              Comment


              • #67
                da ms huffy, inca nu e cazul (doar 60k) dar sa stiu pe viitor la ce sa ma astept
                poti sami dai ceva detalii despre cum se da jos rezervorul? ms
                oricum o sa incep prin ami confectiona o cheie

                Comment


                • #68
                  Nu ma dat jos nici un rezervor de pick-up pina acum,dar la celelalte,e prins in 4 suruburi pe caroserie si 2 suruburi la gura de alimentare.Ai neaparat nevoie de elevator sau saht,inca un om sa te ajute si benzina sau motorina cit mai putina in el.
                  Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                  Comment


                  • #69
                    da ms, pai o sa vad eu pana o sa fie nevoie...
                    da la logan benzina exista oare filtru extern de benzina?sau doar sita aia de pe sorb?

                    Comment


                    • #70
                      Singurul filtru este cel din sorb,dar se poate curata foarte usor prin suflare cu aer comprimat.
                      Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                      Comment


                      • #71
                        am inteles deci pana la urma tot va trebui sa dau rezervorul jos
                        ms mult, numa bine..

                        Comment


                        • #72
                          A schimbat cineva regulatorul de presiune de pe pompa ? Separat?
                          E la fel cu cel de pe Clio pina la urma ?
                          Un cod se poate, ceva detalii?
                          Multam fain anticipat...
                          Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                          Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                          Comment


                          • #73
                            Ai vrut sa zpui supapa de retur,daca e vorba de logan benzinar.
                            Daca este supapa metalica,de tipul vechi,poti sa o schimbi,daca este tipul nou,din plastic,e mai ciudat.
                            Ce te face sa crezi ca trebuie inlocuita supapa aceea?
                            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                            Comment


                            • #74
                              Supapa retur, sau supapa regulatoare presiune cum ar fi "la carte"...
                              M-ar interesa amindoua cazurile...
                              Nu are presiune in rampa...sau mai bine zis debit...cum o calci da sa moara...amestec sarac in draci 240-250 STFT...
                              Iar cazul 2 injectoare verificate sint ok, aprindere ok, dar amestec sarac se duce in 160-170 STFT...
                              In primul caz s-a obturat regulatorul si merge ok...
                              Metoda neortodoxa ...incercam sa gasesc o solutie la acest defect...
                              In amindoua cazurile pompele schimbate...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by moog View Post
                                A schimbat cineva regulatorul de presiune de pe pompa ? Separat?
                                E la fel cu cel de pe Clio pina la urma ?
                                Un cod se poate, ceva detalii?
                                Multam fain anticipat...
                                eu am auzit ca se potriveste pompa de clio.asa mi-a spus un prieten ca el a montat pompa de clio si cica acum nu se mai aude nici acel zgomot asa de enervant cand pui contactul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google