Folosirea unui releu, modalitati de conectare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ma poate ajuta cineva in urmatoarea problema ??
    acum 4-5 ani am cumparat un set de huse incalzire in scaune, cine a facut montajul a folosit un releu ( dupa o alarma viper ) si siguranta, anul trecut releul a cedat si de atunci tot am cumparat la releu ( 2 pe iarna)
    imi puteti recomanda o marca de releu prin Bucuresti, la mine releul este cu 5 pini si 30A ??/
    multumesc

    Comment


    • Ce a cedat releul (nu mai aclanseaza) sau contactul lui?
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Salut.
        As vrea sa folosesc un releu in urmatoarea situatie:
        Auto skoda octavia tour,
        Senzori de parcare after market,
        Car-kit Parrot care face mute la head unit (aparent pune la masa firul mute al head unit cand soseste un apel pe telefon).
        Vreau sa fac mute in mod identic cand pun masina in march arriere (marsarier), ca sa aud automat buzzer ul de la senzorii de parcare, in liniste.
        As lega un fir la lumina de mers inapoi, pe care sa il duc, prin releu la firul de MUTE.
        Ce releu imi trebuie, si cum ar trebui legat, avand in vedere ca imi trebuie masa, nu +12, ca sa fac MUTE.

        multumesc,
        G.

        Comment


        • releul a cedat ( asa cred eu ) il apuca "clantanitul" sau nu mai cupleaza

          Comment


          • @dl_dr25 daca il apuca clantanitul clar contactele au fost de jucarie nu de 30A
            .
            @geolik Ca in schema, in link releul
            Attached Files
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • multumesc frumos.
              voi incerca in scurt timp, sa se mai indrepte afara.
              G.

              Comment


              • Originally posted by danielliviu View Post
                Mai pun si eu doua documente cu modalitati de conectare a unui releu pentru deschiderea portbagajului. Sper sa fie de folos.
                Mentiuni: intre pinii 85 si 86 este bobina releului si intre 87 si 30 este contactul normal deschis.
                @danielliviu...a doua schema este potrivita pentru ce vreau eu sa fac?
                Vizitati CTR-ul

                sigpic

                Comment


                • Faza cu sirenele de la alarma? Daca asta e, atunci nu.
                  GL-22-TOF

                  Comment


                  • aha......ms
                    Vizitati CTR-ul

                    sigpic

                    Comment


                    • Conectare deschidere electrica portbagaj

                      Salutare! Am si eu nevoie de ajutor in legatura cu legarea firelor, am respectat schema postata aici, am modul de deschidere portbagaj de la alarma si dupa ce am facut toate conexiunile actuatorul se declanseaza in pozitie ,,imbingere'' si ramane blocat pe aceasta pozitie pana il deconectez. Care ar putea fi problema, nu am legat ceva bine? Multumesc anticipat!
                      Attached Files

                      Comment


                      • Poate împingere.
                        Legaturile la releu trebuiau făcute după denumire:
                        30 și 86 la +,
                        85 - de comandă de la alarmă ( ce alarmă?),
                        87 ieșire + spre actuator
                        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                        Comment


                        • Salutare,

                          Am comandat ptr alta masina un set de DRL,problema lor este ca atunci cand aprind farurile ele nu se opresc,ci doar se reduce intensitatea lor,asa le-a gandit chinezu iar ca sa nu am probleme cu vreun organ zelos intreb pe voi daca se poate sa folosesc un releu ca atunci cand pornesc farurile drl sa se opreasca.
                          DRL are 3 fire +12V cu siguranta conectat la baterie,-12V masa sau tot la baterie si al 3lea fir legat la siguranta de 10A a farurilor.Cum naiba conectez un releu la toata dracovenia asta?
                          Mersi frumos!
                          Rulez pe Logan 2 1.5 Dci si Stepway 2 1.5 dci

                          Comment


                          • Un releu auto :
                            85 = masă (sau - de la manocontactul de presiune ulei)
                            86 = +comandă de la fază scurtă
                            30 = +12v de la contact
                            87a(normal închis) = + către DRL
                            87(normal deschis) = nefolosit

                            Funcționare:
                            contact pus + faza scurtă oprită = releu neanclanșat - DRL on
                            contact pus + faza scurtă pornită = releu anclanșat - DRL off
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • t0rquemada
                              Te rog, ma poti ajuta si pe mine cu o schema de alimentare(releu) incalzire scaune logan!
                              Mersi

                              Scuze offtopic
                              Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

                              Comment


                              • Buna ziua
                                Am o neclaritate la comanda releului pentru incalzire in scaune.
                                Mi-am luat 2 scaune electrice si cu incalzire si vreau sa le montez pe masina mea Laguna 2.0 DCI/2006.
                                Releul pentru incalzire este 12V25A03612,cu 5 PINI,utilizati 4,asa sunt in fapt in instalati in instalatia electrica,am scaunele in casa:
                                -pinul 86(1) si 30(3) sunt alimentati din acelasi (+) a conectorului scaunului sofer
                                -pinul 87(5) este un plus ,care prin conector si cablu este transmis scaunului pasager ,ca plus pentru incalzirea acestui scaun.
                                -pinul 85(2) primeste cda dintr-un modul de AC 419 CY GRI ,amplasat in bord , la care pentru demontare ar trebui fff,mult de demontat.
                                Intrebarea mea este de unde altundeva as putea lua comanda mai usor accesibil la o masina.
                                Recunosc ca sunt pe langa in materie de electrica !
                                Am schema electrica a scaunelor dar nu stiu,inca, sa o postez.
                                Va multumesc
                                Gigi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google