Folosirea unui releu, modalitati de conectare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Si schema
    Schema.jpg
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • #32
      ok

      multumsc mult

      Comment


      • #33
        Bafta!!
        I HAVE A !sigpic
        fara linkuri externe in semnatura

        Comment


        • #34
          intrebare

          Salutare!

          Mi-am montat la o firma de profil un sistem Viper 5101 (pe analog) acum cateva saptamani in urma si abia azi am observat ca inchiderea centralizata de la portiera soferului (cu cheie sau din interiorul portierei) nu mai functioneaza. Inainte, daca descuiam sau incuiam cu cheia in broasca, reactionau toate 4 usile plus usa de la portbagaj, la fel si daca actionam in timpul condusului butonul de blocare usa de pe interiorul usii soferului.
          Cum firma respectiva este in alt judet, m-am gandit sa "depanez" sistemul de inchidere centralizata original al masinii. Mentionez ca inchiderea centralizata functioneaza din telecomanda Viper dar as vrea sa functioneze si din portiera soferului (masina este un Daihatsu Terios). Am gasit buba dar nu inteleg de ce functioneaza asa. 5101 are, printre altele, o mufa cu 2 fire (lock si unlock) care duc in alte 2 fire care ies din portiera (dintr-un set de 5 ale portierei). Un alt fir dintre acestea 5 este intrerupt si aici este ciudatenia pe care nu o inteleg: daca refac conexiunea acestui fir, imi functioneaza inchiderea din portiera asa cum vreau dar nu mai functioneaza inchiderea din telecomanda Viper (clipeste semnalizarea dar nu actioneaza usile), daca las asa intrerupt cum este el acum, functioneaza telecomanda Viper dar nu mai functioneaza inchiderea dijn portiera. Se poate face ceva sa functioneze si din telecomanda si din portiera? Un releu ceva m-ar ajuta? Daca da, ce fel de releu si ce fel de conexiune? Multumesc.

          Comment


          • #35
            Gata, am rezolvat. Multumesc.
            Last edited by Seba; 25 June 2011, 23:13.

            Comment


            • #36
              am si eu o nelamurire poate este cineva sa stie,am o iesire din alarma ptr portbagaj,un minus (-) si mai scrie -300 miliamperi sau -500 asa ceva,cum pot sa fac sa-mi deschida portbaagajul cu un releu,mentionez ca am incercat o varianta...care ar fi ideala,multumesc !
              sigpic

              Comment


              • #37
                plus permanent pe bobina releului, minusul bobinei la semnalul de la tine de la alarma, iar prin contactele releului, actuatorul de la incuietoarea portbagajului.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #38
                  daca poti fi putin mai explicit, seba,dupa cite am inteles eu vine asa:+ permanent la pinul ?releului,apoi -bobina ?releului??la firul alarmei??? iar la contactele releului care sint acelea,daca poti sa fii putin mai explicit ,ma chinui cu acest fir de ceva timp si nu am descoperit schema de legare,stau cu portbagajul incuiat. Multumesc mult ,astept sa mai intri odata cu detaliile,la pini releuluisi firul alarmei.
                  P.S - nu am mentionat dar cred ca sa inteles ca firul alarmei este exact deschiderea de portbagaj !!!

                  nu ma stiu asa bine cu releele asa de aceea intreb pinii de conectare care ce rol au?
                  Last edited by MIRCEA 97 GMB; 26 June 2011, 15:52. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Ar fi cam asa ceva:
                    - bobina releului este alimentata de pinii 85 si 86 (ai releului). Unul va avea +12V permanent iar a celalalt se leaga firul de minus de la alarma.
                    - contactele releului sunt reprezentate de pinii 30 si 87 (atentie, exclus 87a). La pinul 30 intra +12V permanent, iar de la pinul 87 pleaca un fir spre actuatorul din portbagaj.
                    Actuatorul va avea un fir alimentat de la releu iar celalalt va fi masa direct de pe capota portbagajului. In general albastru era plusul si verde minusul, dar nu este exclus sa fie si invers, depinde de actuator.
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #40
                      ms danielliviu,sper sa-mi reuseasca,profesor ce sa mai...

                      am incercat varianta si doar un mic click se aude in interiorul releului de restul nu deschide nu face nimic,poate este alta varianta??
                      Last edited by MIRCEA 97 GMB; 27 June 2011, 07:11. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        am incercat si cu un bec,pe direct sa vad daca vine minus ptr o sec pe firul alarmei asa cum scrie in carte si merge asa,se aprinde ptr o secunda,cind leg releul nu da decit un click,insesizabil ptr actuator,poate stie cineva,o alta schema de legare sau trebuie folosit un alt releu,mentionez ca pe firul de minus iese -500 mlamperi,si releul erste de 30 A,este asta o problema,exista relee ptr asemenea amperi??
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          30A este curentul pe care il suporta contactele releului
                          incearca un tranzistor sa comande releul daca nu e suficient curent de la alarma

                          Comment


                          • #43
                            Alarma da comanda exact atat cat trebuie - 0,5 sec. Mai mult, se arde repede actuatorul.
                            Pune o poza te rog cu releul cum l-ai legat sa vedem despre ce e vorba.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #44
                              ok am sa pun dar sa ma lase ploaia sa fac dinou circuitul
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                firul care duce la portbagaj sper ca este bine calibrat...(minim1,5)
                                becul de proba cati wati avea?

                                ,,DE_TOATE,,

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google