Folosirea unui releu, modalitati de conectare

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    salut baieti, am relee deschidere portabaj din cheia masinii cine vrea sau e interesat un mesaj si vorbim. o zi frm tuturor.

    rectific, modulce, imi cer scuze.......
    Last edited by goguspan; 10 August 2011, 16:12. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #62
      Ce contin, sau mai exact , cum lucreaza modulele astea?
      Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
      sigpic

      Comment


      • #63
        sal, la legarea modulului, la a doua apasare pe deschidere iti actioneaza acuatorul legat la portbagaj daca ai, se poate deschide si de la butonul din interior la fel la a doua apasare, deci nu mai necesita buton suplimentar in masina ptr deschiderea portabajului.

        Comment


        • #64
          uitati si schema, este de pe celalalt forum.
          merge fara probleme!
          spor la ..."surarbait"
          Attached Files
          Mai este mult pana departe ...sigpic

          Comment


          • #65
            Originally posted by Alin0007 View Post
            Cine imi spune si mie cum sa leg un releu pentru ca atunci cand deschid orice usa de la masina(de preferinta cand are motorul pornit), sa-mi porneasca si avariile. Astept schemele si indicatiile celor cunoscatori. Multumesc.



            Originally posted by danielliviu View Post
            Se poate. Ar fi cam asa:
            - pin 30 - se leaga la pinul nr 8 al butonului de avarii
            - pin 87 - se leaga la masa
            - pin 86 - se leaga la un plus dupa contact (firul galben, pinul A5 din mufa PI din UCH)
            - pin 85 - se leaga la UCH la pinul B30 (usi spate) sau B40 (usi fata), mufa EHI, conector verde.

            Cel mai bine pui 2 relee separate, pentru usi fata si usi spate.


            Cum pot face acest lucru pe o Dacia 1310?

            Comment


            • #66
              Pe dacia 1100 sau 1301 trebuie intai sa montezi contactorii pentru usi deschise. Apoi, relele se pun astfel: (separat pentru stanga, respectiv dreapta):
              pinul 85 vine de la contactori (masa)
              pinul 86 = +12V permanent sau dupa contact, cum vrei
              pinul 30 = la firul de semnalizare din maneta (stanga, respectiv dreapta)
              pinul 87 = alimentare de la butonul de avarii, sau de la al treilea fir din maneta de semnalizare.

              Cred ca ar trebui sa mearga.
              GL-22-TOF

              Comment


              • #67
                Multumesc, o sa incerc maine.

                PS: O sa influenteze luminile de la usi sau nu?

                Comment


                • #68
                  se poate face un montaj asemanator dar care sa aprinda lumina de pozitie la deschiderea usilor? sau poate chiar la deschiderea masinii din telecomanda cheii?

                  Comment


                  • #69
                    Salut,am montat pe masina un modul de inchidere geamuri odata cu incuierea masinii.Semnalul de inchidere l-am luat din UCh mufa P1 pinul B2.Dar am un inconvenient.Atunci cand incui masina din interior mi se inchid si geamurile.As vrea sa pun un releucare sa intrerupa functionarea acestui modul atunci cand am contactul pus.Imi poate explica si mie cineva cum trebuie sa leg firele la releu?Multumesc anticipat

                    Banuiesc ca ar trebuie sa leg un plus dupa contact la pinul 85 si o masa la pinul 86 ale releului.Iar la pinul 87a al releului voi lega semnalul luat de la mufa P1 pinul B2 din UCH si intr-un final la pinul 30 al releului voi lega firul care duce la modulul de inchidere.Imi poate confirma cineva daca aceasta schema este corecta?

                    Si inca o intrebare.Ce putere ar trebui sa aiba releul folosit?
                    Last edited by chelull; 26 September 2011, 15:08. Reason: Automerged Doublepost
                    Viteza Ucide ... Conduceti cu prudenta !!!
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Cred ca e corect ce ai zis. In principiu - bobina alimentata cu + dupa contact si masa, iar contactul (30 - 87a) va fi firul care da comanda geamurilor sa se ridice.
                      Pinul 87 in acest caz nu se foloseste. ;)
                      Puterea - cat mai mica, e doar de comanda nu are curent de intensitate mare pe el.
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #71
                        Multumesc mult din nou pentru ajutor.Raman dator
                        Viteza Ucide ... Conduceti cu prudenta !!!
                        sigpic

                        Comment


                        • #72
                          salut.
                          situatie: schimbat far; noul far nu are firele conectate la soclul becurilor de pozitie, faza scurta/lunga (h4); trebuie sa refac legaturile, am depistat '+' urile dar nu stiu care sunt 'masele'. are vreo importanta cum le imperechez? mai ales ca am observat o chestie ciudata: fara cantact pus, cu luminile stise, toate firele par puse la masa sa fie oare releul, care in repaus sa puna la masa? ar putea fi valabil pentru faze, dar nu pentru pozitii.
                          mentionez ca este vorba despre un ford fiesta. am pus aceste intrebari si pe forumul ford... dar nu mi-a raspuns nimeni, se pare ca acolo sunt numai domnisoare care atunci cand salta capota o fac doar ca sa agatze barbatzi binevoitori.
                          poate ma lamureste si pe mine cineva. multumesc

                          ------------------
                          un sofer care n-a condus o Dacia 1xxx, e ca un cosmonaut care n-a zburat niciodata cu avionul!

                          Comment


                          • #73
                            Pai mufele nu au ramas pe masina? Cablajul masinii nu are si mufele de conectare? Pune ceva poze cu farul (partea din spate) si cu cablajul masinii - unde se conecteaza la far. Poate ne dam seama cum e legat.
                            In principiu, ca modalitate de protectie, firele care au +12V dupa contact, in repaos sunt puse la masa. Posibil sa fie acelsi lucru si pentru faruri cand acestea sunt stinse.
                            Astept pozele si vedem ce e acolo.
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #74
                              multumesc pentru raspuns!

                              'In principiu, ca modalitate de protectie, firele care au +12V dupa contact, in repaos sunt puse la masa'
                              Interesant, asta explica de ce toate au R=0 fata de caroseria masinii. practic cum se face asta, prin contact sau prin circuit separat cu releu?
                              din pacate nu pot face poze acum, dar am facut un desen. o sa incerc sa pun si poze zilele urmatoare.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #75
                                Tu ce fire de masa nu reusesti sa gasesti? Din cele 8 fire care sunt taiate in far nu stii care sunt masele care duc la semnalizare, pozitie si bec H4? Daca ai gasit toate plusurile, inseamna ca au mai ramas doar firele de masa, 3 la numar.
                                Daca au grosimi diferite, cel mai subtire este la pozitie, mijlociu la semnalizare si cel mai gros la bec H4. In mod normal ar avea aceeasi culoare (negru sau maro de obicei).

                                Originally posted by loganymo View Post
                                ....

                                'In principiu, ca modalitate de protectie, firele care au +12V dupa contact, in repaos sunt puse la masa'
                                Interesant, asta explica de ce toate au R=0 fata de caroseria masinii. practic cum se face asta, prin contact sau prin circuit separat cu releu?
                                .........
                                firele de +12V dupa contact sunt puse la masa prin contact. Pentru ca toate accesoriile care sunt functionale pe pozitia ACC sau ON sunt alimentate de acolo prin intermediul sigurantelor si a releelor acolo unde este cazul.
                                Cand se alimenteaza prin releu pentru a fi functional doar pe pozitia ACC, de fapt doar bobina releului este alimentata cu +12V acc, contactul in releu este cu +12V permanent. Asta pentru ca si partea electrica din contactul masinii rezista la o anumita sarcina.
                                Last edited by danielliviu; 10 January 2012, 21:31. Reason: Automerged Doublepost
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google