If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am incercat asa dar nu merge schema care mi-ai dat-o este pt releu cu contact normal deschis,releul daca te uiti la el este unul cu contact normal inchis
Daca e vorba de relaul care a venit odata cu alarma, el se foloseste la altceva de fapt, nu la actionarea motorasului de la portbagaj.
Ia un releu cu 4 pini normal deschis, si un soclu adecvat (sau din soclul pe care il ai muti pinul din mijloc in lateral) si o sa mearga.
Da este releul de la alarma ma gandeam ca se poate folosi,am schimbat pinul in soclu ramane de luat alt releu,Multumesc
Cred ca am comiso, am facut legaturile fara sa intrerup alimentarea si a pornit alarma si nu se mai opreste orice as face,suna intruna dar ce e ciudat nu mai clipesc semnalizarile stau aprinse si atat,am scos siguranta,am scos bateria ,nimic cand le pun inapoi suna intruna si imi inchide usile,vreo idee?
Last edited by iulius473; 18 April 2012, 19:00.
Reason: Automerged Doublepost
am si eu o mica problema. am montat in interior un buton care comanda deschiderea portbagajului. vreau acum sa fac si deschidere din telecomanda alarmei cu releu. banuiesc ca nu este bine ca releul sa fie alimentat permanent cu 12 v la pinii 86+87 iar daca deschid din interior si la pinul 30 va ajunge tot +12v. cu o dioda pe fir intre pinul 30 de la releu si actutator pot rezolva problema?
Exista un modul gata facut..gasesti pe net si ai scapat de toata tevatura..coasta pana in 50 ron si e funtionabil 100%..la a doau apasare pe deschide on 2 sec..
@Bodo_2806:
In primul rand - ce alarma este si ce fel comanda portbagajul: comanda pe +12V sau pe -12V (masa)?
In al doilea rand - ce fel este facuta deschiderea la portbagaj din buton: are releu sau nu? Daca da, butonul da comanda de+ sau -?
Asta sa stiu ce schita iti fac si cum sa faci toate legaturile necesare.
@DadySinaia: nu are nevoie de acel modul, el vrea sa deschida din telecomanda alarmei - alarma stie sa faca asta pe un canal auxiliar.
acum am montat actutator care este alimentat cu + cand apas un buton montat de mine in interior. alarma da - la apasarea butonului din telecomanda. eu m-am gandit sa fac cu releu cum ai o schema aici in paginile anterioare si firul care pleaca din releu catre portbagaj il leg direct de firul care pleaca de la buton la portbagaj, doar ca intre releu si buton pun o dioda care sa nu dea voie curentului sa intre in releu
bodo trebuie modificat si butonul sa se deschida de pe minus nu plus, la minus legi firul de la alarma si va merge, asa am avut si eu si mergea perfect.
aquatorul e legat direct in releu fara dioda, eu am pus o siguranta pe plus, parca 86 cu 30 87 la masa si 85 pe aquator.
Last edited by goguspan; 28 April 2012, 14:39.
Reason: Automerged Doublepost
Cam asa leg si eu deschiderea de portbagaj in astfel de cazuri.
E buna si o dioda, ca nu stii daca alarma are protectie sau nu. De obicei cele mai ieftine nu au, asa ca e indicat.
eu m-am gandit sa pun dioda pentru ca atunci cand deschid din buton sa nu ajunga in releu +12 v si in pinul 30, el fiind alimentat cu +12 v permanent la pinii 86 si 87
plec sa modific legaturile la buton sa am - pe el. va multumesc pentru sfaturi
Last edited by bodo_2806; 28 April 2012, 14:58.
Reason: Automerged Doublepost
se poate face un montaj asemanator dar care sa aprinda lumina de pozitie la deschiderea usilor? sau poate chiar la deschiderea masinii din telecomanda cheii?
contactele unu releu se leaga la poziti , maneta comanda, firul rosu si albastru stanga sus , mufa alba.
problema este ca am conectact de proba bobina releului la becul de plafoniera si sa ars sigurata de la uch de 15 A.
Releu este unu de 5 A (am masurat cu ampermetru consumul pe poziti intre firul rosu si albastru este de 2 A)
pe releu am conectata o dioda pt protectia uch.
De ce s-a ars siguranta ?
Am schimbat siguranta si nu am mai incercat , dar am alimentat releul de la mufa de bricheta si functioneaza, se aprind pozitile , cu maneta pe zero la poziti.
Salut
Miam montat ieri 2 relee pt aprindere avarii deschidere usi cu motor pornit
Totul a decurs perfect si functioneaza foarte bine
Am urmat instructiunile lui DANIELLIVIU si anume:
- pin 30 - se leaga la pinul nr 8 al butonului de avarii
- pin 87 - se leaga la masa
- pin 86 - se leaga la un plus dupa contact (firul galben, pinul A5 din mufa PI din UCH)
- pin 85 - se leaga la UCH la pinul B30 (usi spate) sau B40 (usi fata), mufa EHI, conector verde.
Pana aici totul bine dar cand am incuiat usile din telecomanda
nu mai functioneaza aprinderea avariei de doua ori , nici la descuiere
plus te asta plafoniera ramane aprinsa tot timpul dupa ce o incui
Am observat ca in momentul in care pornesc masina se inchide si plafoniera
iar cand o opresc se aprinde instantaneu
Ce am uitat sa spun este ca masa am luato de la mufa mp3iului adica acel fir negru mai gros.
Cu ce am gresit sau ce trebuie sa fac ca toate sa revina la normal?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment