frumos tutorialul,dar pentru geamurile din spate???(valabil pt cei care le au electrice)
Sa Nu Mai Scartie Geamurile Electrice
Collapse
X
-
pentru geamurile spate, alea mecanice, desfaceti si vedeti cum arata cremaliera, nu e cu cable ci sistem ca la vechea dacie, ceva de genul, adica pe rotile alea dintate se depune mizerie sau se ia jos pasta aia gresanta din fabrica. acum WD 40 e un bun gresant, dar nu cred ca e bine sa dati numai cu ala...exista alte solutii pentru asa ceva, solutii pe baza de vaselina grafitata cred ca is cele mai bune...
chelull la mine la geamul electric fata sofer, da am rezolvat cu WD 40, dar cred ca prin vara o sa faca la fel... asa ca atunci o sa iau acea vaselina grafitata si o sa ung doar cablul, acesta apoi ungand si roleleLife is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
si inca ceva, nu cred ca acel cablu scartaie pe role....cred ca rolele scartaie pe prinderea lor, adica isi fac joc pe axul pe care stau, asa ca dand cu WD 40 pe rola, intra un pic si intre rola si ax, de-aia nu mai scartaie, pe moment ( acest moment fiinde de la 1 saptamana la cateva luni... )Life is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
-
la mine zici ca trag sa moara motorasele, mai ales alea pe fata! pe stanga am buton cu impuls...dar degeaba. deabia coboara cred ca dureaza 10 secunde....motorase de rahat! la altele(straine) de ce se ridica si coboara super repede? nu am putea sa schimbam cu vreun alt motoras? macar la sofer.... de pe la dezmembrari....ma scot din minte porcariile astea.am scos parasolarele si pleaca mai repede de sus, dar coboara fffffffff incet ! vara merg bine! dar cum da frigul, gata! le ia dracii!!! Eu am uns cu vaselina grafitata cablurile si rolele acum 2 ani, si de atunci nu le-am mai auzit chitaitul!Last edited by emyemanuel; 15 February 2010, 18:56.sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
Comment
-
Un tutorial OK. Cu ajutorul lui am realizat si eu operatia la geamul soferului. Scartaia enervant la urcare. Dar, pe langa ungerea rolelor pe care ruleaza cablul, am uns cu o carpa usor imbibata in ulei sina metalica centrala pe care culiseaza suportul geamului (partile ei laterare). Rezultatul e inbucurator. O actionare a geamului fara scartaieli. Ramane de vazut cat tine procedura.
Comment
-
am dat panoul jos, am schimbat bradutii mai instabili cu unii noi sa nu fie probleme la montare luati din vitan. in anumite zone masticul s-a deteriorat. o parte pe panou, una pe usa. cam nasol. unde pot gasi masticul folosit pe marginea panoului?
Comment
-
In wekked-ul trecut am fost la tara si am rezolvat si eu problema geamurilor ca sa se inchida/deschida foarte usor.
De 2 ani jumate de cand am masina s-a tot strans mizerie pe chedere si deabia se mai inchideau,,asa ca am trecut la remedierea lor.
Pt asta am luat de la un magazin de piese auto un spray cu vaselina,,,foarte bun,,,special pt uns si gresat mecanismele fine de la geam(rotite,cablu,sina si acel plastic de care este prins geamul).A costat 20 de lei..a se vedea in poza tipul de spray.
Pt aceasta operatiune am dat fetele de usa jos,,,am dat toate 4 geamuri jos si am scos absolut toate chederele de pe usa(alea 2 de la baza geamului si ala lung din jurul fiecarui geam).
Ce vreau sa va spun...am spalat chederele intr-o albie cu apa(cam 3 sferturi plina) cu sampon si frecat interiorul chederelor cu o periuta de dinti si toata apa aia din albie sa facut neagra,neagra si iar neagra de atata praf si mizerie adunate acolo.
Daca curatam chederele pe pozitie,adica cu ele pe usa, sigur nu reuseam sa le curat asa de bine ca in albie..mai ales alea lungi de pe interiorul usi.
Inainte de a pulveriza vaselina am curatat si tot interiorul usii de praf cu o carpa curata care nu lasa scame,,plus curatat mizeria dupa tot mecanismul geamului(rotite,sina,cablu,plasticul ala).
Cu ocazia asta am gresat si balamalele usilor pe interior.
Una peste alta a meritat efortul si acum toate geamurile se inchid/deschid perfect iar usile se deschid/inchid foarte silentios.
Spor la treaba,,pt cine are rabdare cateva ore ca sa procedeze ca mine si sa scoata absolut tot ce este de scos pt operatiunea asta(fete de usi,geamuri,chedere,etc..).
Ps...mare atentie la geamurile dupa spate,,alea nu pot fi scoase decat daca dati jos o bucata de tabla care prinde chederul si geamul pe interior...A se vedea tutorialul lui Cristi cu demontarea geamurilor spate.Attached Files
Comment
Comment