Tutorial Demontare Ceasuri Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Maistore, la mai mare. Totusi, tin sa iti amintesc ceva despre care am vorbit, ai promis si ai uitat. Ciuperca de la ceasuri este prinsa in doua suruburi si atat. Pe contur freaca si pacane la variatiile de temepratura de zici ca se dejghina tot bordul. Am vorbit de a pune ceva cauciuc pe contur, in ideea de a nu mai face galagie si de a nu se misca.
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #17
      vroiam sa iti spun ca trebuia facut un tutorial si cu lipirea foliei..dar acum am citit ca nu ai lipito tu...
      si da...de la laureat in sus se pot scoate inelele de la ceasuri ... va spun sigur pt ca am doua vitrine una cu care a venit masina (abs+) la care nu se pot scoate ,si una de laureat , la care se pot scoate ...
      felicitari cristi pt tutorial
      0.9 tce SL plus

      Comment


      • #18
        Bravo Cristi.Foarte utile tutorialele tale.
        sigpic
        https://www.facebook.com/ornamentegradinacraiova/
        http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...0.html?t=32360

        Comment


        • #19
          foarte frumos, bravo...ai idee cumva la Ph2 cum se desfac? e putin diferit sau cel putin asta vad eu.
          Every story has an end, but in life...every ending is just a new begining.

          Comment


          • #20
            bravo, foarte util filmuletul..
            un sfat as avea pentru tine Cristi - pune mai omule si tu o carpa acolo in masina sa o ai la indemana sa nu mai stergi toate alea cu tricoul de pe tine
            Last edited by stefan.dse; 30 October 2009, 19:29. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • #21
              detin smd-uri rosi si verzi fac schimb cu smd alb si albastru

              Comment


              • #22
                stie cineva cateva detalii despre led-urile din bord(luminozitate...).Mai exact stie cineva daca se pot gasi led-uri exact de culoarea celuia de faza lunga initial?

                Comment


                • #23
                  Nu stiu daca am postat unde trebuie dar vreau sa-mi schimb ceasurile din bord cu unele de prestige are au si chipul de computer de bord.

                  Vreau sa intreb daca stie cineva, daca logan ph2 are tras cablu "informatii debit carburant" de la uch din exterior sau trebuie sa-i pun eu un cablu pina la mufa de la ceasuri?

                  ps: ar fi binevenit si un tutorial despre cum sa ne instalam singuri computerul de bord.

                  Comment


                  • #24
                    firul pentru debit carburant este tras de fabrica in functie de versiunea loganului.
                    ca sa schimbi ceasurile cu cele de prestige, poti schimba doar folia alba si eventual plasticul care are acei ochelari gri.
                    tutorialul pentru instalarea computerului de bord e foarte greu de realizat, asta din cauza ca doar pentru Loganul PH1 sunt vreo 3 variante diferite, amplasarea locului de unde trebuie sa tragi firul.
                    intra pe www.imbunatatiri-logan.tk la sectiunea COMPUTER BORD si ai acolo un manual de instalare, poate se potriveste si la PH2.
                    sau il contactezi pe userul ciprishor si il intrebi
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by C0zzmyn View Post
                      multumesc pt pozele facute sunt de mare ajutor dar inca sunt nelamurit cum pui 3 becuri care care sa lumineze toate alea ? nu inteleg ... cum la tine cifrele se vad albastre,acul rosu si sub ac se vede un roz, iar la capatul turometrului in limitare se vede rosu ... din doar 3 leduri ...


                      Idem colegu...Cum se face combinatia de culori cu ledurile????
                      Ce voltaj au ledurile folosite acolo???

                      Comment


                      • #26
                        raspunsul la toate intrebarile il gasesti pe topicul "schimbare culoare bord", sectiunea "how to" sau "tuning", daca nu ma insel. topicul a fost inceput de userul "unknown".
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #27
                          Cred ca este primul meu post inceput cu stangul ca sunt putin offtopic..Sunt curios daca tutorialul este filmat cu o camera JVC ca vad dungulitele specifice pe care si eu le am cand filmez si transform clipul sa il vad pe PC...
                          Imi plac foarte mult tutorialele tale asta este si motivul pentru care mi-am facut cont aici si imi place Loganul
                          Cand mai apare un nou tutorial?

                          Comment


                          • #28
                            Off-topic: Acele "dungulite" nu depind de tipul de camera, ci de metoda de comprimare folosita. Cand comprimati un clip (format xvid sau divx) cautati setarea de genul "deinterlace". De acolo se rezolva...
                            GL-22-TOF

                            Comment


                            • #29
                              Am si eu o nelamurire in legatura cu calibrarea acelor din tutorial...Dupa ce am vazut ce ai facut mam dus sa vad la mine,da la mine la km nu pica cum zici tu la 50 , 90 ... si nam umblat la bord...e asa din fabrica...deci viteza aratata e eronata?

                              Comment


                              • #30
                                mai mult ca si sigur ai eroare pe ceas. oricum, chiar si daca le reglezi, eroare de viteza tot o sa ai, asa e la orice masina
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google