daca ai rabdare, e chiar simplu. e util daca vrei sa schimbi cu folia alba de la ceasuri sau daca ai idei legat de schimbarea ledurilor
Tutorial Demontare Ceasuri Bord
Collapse
X
-
chiar ma intrebam cum le dau jos ca vreau si eu sa imi imbrac si eu cu folie de carbon pe acolo ... si fara suparate e vreo parte a masini care a ramas nedemontata de tine?? orcum dafta in continuare
Comment
-
Originally posted by Florin177 View Postchiar ma intrebam cum le dau jos ca vreau si eu sa imi imbrac si eu cu folie de carbon pe acolo ... si fara suparate e vreo parte a masini care a ramas nedemontata de tine?? orcum dafta in continuare
"butt" not for longDaca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
As avea cateva observatii,daca nu te superi.Mi-am demontat si eu bordul de n ori si deja am vazut cum sta treaba.In primul rand,cand scoti cochilia..scoate prima data ciuperca de deasupra,pt ca asa au facut cei care mi-au montat alarma,cum ai facut tu in video..si mi-au rupt o clema si nici nu s-a mai asezat bine la loc.Dupa ce scoti plasticul si desfaci suruburile,da jos vitrina,cea pe care ai pus folie de carbon,astfel montezi acele mai bine si le calibrezi mai usor,deoarece cand faci 360 * cu ele jos nu pot trece si se indoaie.Altceva,acele se scot altfel:dai acul pana la 7000 rpm,in sensul normal de rotatie,si mai merge dupaia cateva grade pana cand se opreste.Atunci,invarti fortat si in acelasi timp tragi de el in sus,dupa cateva ture iese afara.Cand il montezi la loc,il pui in orice pozitie si il apesi aproape pana jos,cat sa nu se frece de folie,si il invarti invers de la 7000 spre 1000 pana merge greu.Daca nu il calibrezi perfect,mai faci o tura pana reusesti.La vitezometru,trebuie sa mearga 0-50-90-130-170.Cand strangi plasticul de pe spate,intradevar nu trebuie omorate suruburile,pt ca cedeaza plasticul,DAR in partea de sus in drept cu CB-ul strangeti mai tare suruburile,altfel nu o sa se vada clar imaginea de pe CB pt ca nu face bine contact elastomerul sau cum ii ziceCumpar volan de Duster
Comment
-
Salut Cristi.
Esti un mare om,esti de un real ajutor.
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
te-ai chinuit sa pui autocolantl ala ???? si inelele alea de la ceasuri se pot scoate de acolo ??
Comment
-
Chiar interesant si de foarte mare ajutor ce ai facut tu acolo...mi-a demontat si mie cineva bordul ca sa-mi schimbe LED'urile dar a plecat cu vitrina in casa...ca sa nu vad intreg procedeul...oricum cea mai mare dilema pt mine erau acele de la turometru si respectiv vitezometru, ma rog inca mai sunt ca nu ma incumet sa le dau jos singur, not yet, dar as vrea sa stiu ca si colegu care a postat precedent, inelele de la ceasuri se dau jos?
Comment
-
Originally posted by C0zzmyn View Postimi poate arata si mie cineva o poza cu un ex de led pe care il pot pune pt iluminarea ceasurilor ?in tutorial nu se vad f bine ! Multumesc !Cumpar volan de Duster
Comment
-
multumesc pt pozele facute sunt de mare ajutor dar inca sunt nelamurit cum pui 3 becuri care care sa lumineze toate alea ? nu inteleg ... cum la tine cifrele se vad albastre,acul rosu si sub ac se vede un roz, iar la capatul turometrului in limitare se vede rosu ... din doar 3 leduri ...
Comment
-
Originally posted by Florin177 View Postte-ai chinuit sa pui autocolantl ala ???? si inelele alea de la ceasuri se pot scoate de acolo ??
inelele de la ceasuri se pot da jos doar la unele modele(nu stiu care), la mine sigur nu, e turnat dintr-o bucata dar am vazut la prestige parca, inelele erau nituite pe partea din interior, deci se pot demonta.
soboBN: la demontat chiar recomand scoaterea integrala a cochiliei, ca sa nu rupi am precizat ca trebuie apasat in jos si tragi catre tine. sansele sa rupi prinderea la "ciuperca" sunt mult mai mari daca o scoti separat.
corect "in partea de sus in drept cu CB-ul strangeti mai tare suruburile", am patit odata sa nu faca bine contact si a trebuit sa strang putin mai bine.
cat despre ace, cineva mi-a precizat foarte clar sa nu le invart in directia lor normala de functionare pentru ca se decalibreaza ceva din interiorul mecanismului, cat o fi adevarat nu stiu. tiind sa cred ca nu e adevarat din moment ce tu le-ai invartit asa si functioneaza okLast edited by crististreulea; 5 October 2009, 09:35.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
Comment