Tutorial Demontare Ceasuri Bord

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tutorial Demontare Ceasuri Bord

    daca ai rabdare, e chiar simplu. e util daca vrei sa schimbi cu folia alba de la ceasuri sau daca ai idei legat de schimbarea ledurilor
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    iti multumesc mult...chiar cautam asa ceva ..ca aveam de gand sa pun folia si nu stiam cum

    Comment


    • #3
      Meserias mai esti omule bafta!

      Comment


      • #4
        bravo cristi,esti de un real ajutor.tine-o tot asa.
        sigpic #

        Comment


        • #5
          chiar ma intrebam cum le dau jos ca vreau si eu sa imi imbrac si eu cu folie de carbon pe acolo ... si fara suparate e vreo parte a masini care a ramas nedemontata de tine?? orcum dafta in continuare
          http://www.loganclub.ro/forum/member.php?u=18685

          Comment


          • #6
            Super tare...e meserias ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Florin177 View Post
              chiar ma intrebam cum le dau jos ca vreau si eu sa imi imbrac si eu cu folie de carbon pe acolo ... si fara suparate e vreo parte a masini care a ramas nedemontata de tine?? orcum dafta in continuare
              motorul si cutia.
              "butt" not for long
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #8
                As avea cateva observatii,daca nu te superi.Mi-am demontat si eu bordul de n ori si deja am vazut cum sta treaba.In primul rand,cand scoti cochilia..scoate prima data ciuperca de deasupra,pt ca asa au facut cei care mi-au montat alarma,cum ai facut tu in video..si mi-au rupt o clema si nici nu s-a mai asezat bine la loc.Dupa ce scoti plasticul si desfaci suruburile,da jos vitrina,cea pe care ai pus folie de carbon,astfel montezi acele mai bine si le calibrezi mai usor,deoarece cand faci 360 * cu ele jos nu pot trece si se indoaie.Altceva,acele se scot altfel:dai acul pana la 7000 rpm,in sensul normal de rotatie,si mai merge dupaia cateva grade pana cand se opreste.Atunci,invarti fortat si in acelasi timp tragi de el in sus,dupa cateva ture iese afara.Cand il montezi la loc,il pui in orice pozitie si il apesi aproape pana jos,cat sa nu se frece de folie,si il invarti invers de la 7000 spre 1000 pana merge greu.Daca nu il calibrezi perfect,mai faci o tura pana reusesti.La vitezometru,trebuie sa mearga 0-50-90-130-170.Cand strangi plasticul de pe spate,intradevar nu trebuie omorate suruburile,pt ca cedeaza plasticul,DAR in partea de sus in drept cu CB-ul strangeti mai tare suruburile,altfel nu o sa se vada clar imaginea de pe CB pt ca nu face bine contact elastomerul sau cum ii zice
                Cumpar volan de Duster

                Comment


                • #9
                  imi poate arata si mie cineva o poza cu un ex de led pe care il pot pune pt iluminarea ceasurilor ?in tutorial nu se vad f bine ! Multumesc !
                  Last edited by o8MeLC; 4 October 2009, 17:23.

                  Comment


                  • #10
                    Salut Cristi.
                    Esti un mare om,esti de un real ajutor.
                    Numai bine.
                    Un Logan----YNG-----
                    Numai bine.

                    Comment


                    • #11
                      te-ai chinuit sa pui autocolantl ala ???? si inelele alea de la ceasuri se pot scoate de acolo ??
                      http://www.loganclub.ro/forum/member.php?u=18685

                      Comment


                      • #12
                        Chiar interesant si de foarte mare ajutor ce ai facut tu acolo...mi-a demontat si mie cineva bordul ca sa-mi schimbe LED'urile dar a plecat cu vitrina in casa...ca sa nu vad intreg procedeul...oricum cea mai mare dilema pt mine erau acele de la turometru si respectiv vitezometru, ma rog inca mai sunt ca nu ma incumet sa le dau jos singur, not yet, dar as vrea sa stiu ca si colegu care a postat precedent, inelele de la ceasuri se dau jos?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by C0zzmyn View Post
                          imi poate arata si mie cineva o poza cu un ex de led pe care il pot pune pt iluminarea ceasurilor ?in tutorial nu se vad f bine ! Multumesc !
                          Am atasat cateva poze.Ca sa schimbi culoarea iluminarii bordului poti pune smd-uri ca si cele pe care le ai acum pe masina,doar ca de alta culoare,sau led-uri de alta culoare.O sa-ti dai seama din poze
                          Attached Files
                          Cumpar volan de Duster

                          Comment


                          • #14
                            multumesc pt pozele facute sunt de mare ajutor dar inca sunt nelamurit cum pui 3 becuri care care sa lumineze toate alea ? nu inteleg ... cum la tine cifrele se vad albastre,acul rosu si sub ac se vede un roz, iar la capatul turometrului in limitare se vede rosu ... din doar 3 leduri ...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Florin177 View Post
                              te-ai chinuit sa pui autocolantl ala ???? si inelele alea de la ceasuri se pot scoate de acolo ??
                              autocolantul nu l-am pus eu, www.infolieriauto.ro si impreuna cu consola a costat 130lei. si da, mi-a zis omul ca e chin cu folia de pus la ceasuri.
                              inelele de la ceasuri se pot da jos doar la unele modele(nu stiu care), la mine sigur nu, e turnat dintr-o bucata dar am vazut la prestige parca, inelele erau nituite pe partea din interior, deci se pot demonta.

                              soboBN: la demontat chiar recomand scoaterea integrala a cochiliei, ca sa nu rupi am precizat ca trebuie apasat in jos si tragi catre tine. sansele sa rupi prinderea la "ciuperca" sunt mult mai mari daca o scoti separat.
                              corect "in partea de sus in drept cu CB-ul strangeti mai tare suruburile", am patit odata sa nu faca bine contact si a trebuit sa strang putin mai bine.
                              cat despre ace, cineva mi-a precizat foarte clar sa nu le invart in directia lor normala de functionare pentru ca se decalibreaza ceva din interiorul mecanismului, cat o fi adevarat nu stiu. tiind sa cred ca nu e adevarat din moment ce tu le-ai invartit asa si functioneaza ok
                              Last edited by crististreulea; 5 October 2009, 09:35.
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google