Tutorial montat telescop capota fata

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pai fa si tu o masuratoare cu capota deschisa si vezi ce rezulta ai

    Comment


    • o intrebare pt cei care ati pus telescop de matiz.vreau si eu sa pun.cade ca deschidere pe gauri existente,problema e ca grosimea suruburilor de la telescop e mai mare decat gaurile existente (in aripa si cea de la balamaua capota).cu ce ati marit gaura(in caz ca v-ati lovit de aceeasi problema)?multumesc anticipat

      Comment


      • eu personal nu am marit gauria ci am micsorat filetul de pe nuciel de la telescop de la M8 la M6
        Viteza Ucide ... Conduceti cu prudenta !!!
        sigpic

        Comment


        • e mai buna ideea asta in caz vreau sa revin la varianta actuala,sa vad cum micsorez respectivele filete,multumesc mult de raspuns.numai bine

          Comment


          • Trebuie micsorat doar unul din filete,nu e nevoie sa le faci pe amandoua.
            sigpic
            https://www.facebook.com/ornamentegradinacraiova/
            http://www.loganclub.ro/forum/my_rid...0.html?t=32360

            Comment


            • Salut.Am eu in plus doua telescoape si patru suruburi cu cap rotund si filet de sase.Telescoapele au lungimea de 45 cm.Se monteaza prin inlocuirea suruburilor existente,fara alte gauri.
              Gasiti anuntul in rubrica anunturi/bursa/publicitate.

              Comment


              • Foarte tare vreau sa montez si io
                oare de wv mere ?

                Comment


                • am montat si eu telescop pe capota, sta bine se inchide bine, l-am luat un pic ma lung sa nu dau cu capu in capota.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Stie cineva , asta e bun : http://autopiesa.ro/amortizor-haion-renault-megane.html ?

                    Comment


                    • Se potriveste foarte bine cel de la hayonul de Solenza. Are 45 cm lungime, cam 450 Nm si costa in jur de 35 ron. Este de ajuns unul singur pentru a ridica capota motorului fara sa o forteze sau sa o strambe in nici un fel. Se prinde in al 2-lea surub de la aripa si un surub de la balamaua capotei. Trebuie sa mai cumparati doar doua nuci de amortizor de la dezmembrari (10 ron perechea) si sa gasiti un strungar care sa modifice filetele - de la M8 la M6 - inca 10 ron. Restul vine de la sine! Cu bani putini si efort minim efectul este garantat. Zilele urmatoare o sa pun si cateva poze

                      Comment


                      • Revin si cu pozele. Initial am pus doua amortizoare dar, erau prea puternice si smuceau capota prea tare la finalul cursei si la inchidere trebuia sa trag zdravan de ea.
                        Attached Files

                        Comment


                        • na ca a venit si randul meu sa pun acest telescop pe capota. inspiratia o am tot de la voi si am ales varianta cu telescopul cel mai scurt, cel cu prinderea pe balamaua capotei si surubul de la mijlocul aripii.
                          telescoapele au fost achizitionate de la dezmembrari auto si interesante sunt doar lungimea telescopului cand este deschis, sa primesti si suruburile originale, sa fie minim 340N si sa aiba acel cap cat mai mic posibil. masina de pe care sunt demontate este total irelevanta

                          update 19.05.2013
                          Anumite persoane nu au fost prea multumite de tutorialul anterior, asa ca am achizitionat de la dezmembrari auto inca 4 amortizoare si m-am pus pe testat. De data aceasta am descoperit ca si diametrul amortizorului este important, prea gros si se torsioneaza capota. La dezmembrari am cerut doua amortizoare cu urmatoarele specificatii: intre 41 si 46cm, diametru acelui cap sa fie mic in dimensiuni.
                          Omul mi-a venit cu trei perechi de amortizoare din care am oprit doar 4 si cu suruburile aferente, total 100lei.
                          Last edited by crististreulea; 28 June 2013, 13:36.
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • multumim cristi pe tru tutorial!
                            MY CLA

                            Comment


                            • frumos tutorial.....simplu si eficient.......

                              Comment


                              • Anumite persoane nu au fost prea multumite de tutorialul anterior, asa ca am achizitionat de la dezmembrari auto inca 4 amortizoare si m-am pus pe testat. De data aceasta am descoperit ca si diametrul amortizorului este important, prea gros si se torsioneaza capota. La dezmembrari am cerut doua amortizoare cu urmatoarele specificatii: intre 41 si 46cm, diametru acelui cap sa fie mic in dimensiuni.
                                Omul mi-a venit cu trei perechi de amortizoare din care am oprit doar 4 si cu suruburile aferente, total 100lei.
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google