Tutorial montat telescop capota fata

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi-am pus eu telescop si nu este nici un fel de problema,telescopul este de matiz de la haion!iti arat si doua poze orientativ!Trebuie doar sa dai o gaura cu bormasina in aripa unde este prins telescopul jos,in rest se potriveste perfect!
    Attached Files

    Comment


    • stiu ca nu e nicio problema...eu am intrebat ce putere au telescoapele voastre...al meu de exemplu are 600 nm...

      Comment



      • la mine sunt 2 de la un haion de matiz si nu torsioneaza capota.

        Comment


        • am inteles...puteau fi si 10...dar ce scrie pe el?ce forta are?eu asta intreb nu numarul lor...

          Comment


          • astazi am montat si eu telescopul de 600 nm pe masina...si dupa ce am dat gaura in tabla am descoperit ca nu pot inchide capota...si am renuntat

            Comment


            • Originally posted by 93mrs View Post
              Mi-am pus eu telescop si nu este nici un fel de problema,telescopul este de matiz de la haion!iti arat si doua poze orientativ!Trebuie doar sa dai o gaura cu bormasina in aripa unde este prins telescopul jos,in rest se potriveste perfect!
              sune-mi si mie cati nm trebuie sa aiba telescopul

              Comment


              • al meu e de 600 nm si nu e nicio sansa sa il montez...

                Comment


                • Pai...nu din cauza lui ca are 6oo nm nu-l poti monta ! Ci datorita faptului ca nu ai verificat pozitionarea acestuia inainte ! Am montat unul din acesta la capota dar mai intai am verificat cum,, pica'' la inchidere si apoi am dat gaura ! Ideea este sa nu renunti, ci sa o iei de la capat pana reusesti ! N-o sa-ti para rau dupa aceea..vine super bine !!!
                  LOGANIST CONVINS !!!

                  Comment


                  • pai si tu tot de 600 nm ai?

                    Comment


                    • al meu e de 530N dar merge si de 400N ( am montat unui var de-al meu) si merge mai bine, nu depui asa efort la inchidere.

                      al meu e de 530N dar merge si de 400N ( am montat unui var de-al meu) si merge mai bine, nu depui asa efort la inchidere.
                      Last edited by marius.81ymc; 6 May 2012, 16:54. Reason: Automerged Doublepost
                      sigpic http://www.loganclub.ro/forum/vand_d....html?p=782991

                      Comment


                      • super tare ideea....

                        Comment


                        • nu inteleg de ce dati gauri in aripa??? vedeti la postul 68 cu am pus telescopul in gaura surubului care tine aripa fara alte gauri. si mai sunt care au facut la fel

                          Comment


                          • Deoarece sunt amortizoare de diferite lungimi(nu toti cei care si-au pus, au gasit dimensiunile amortizorului montat de tine !).Asadar...este important sa nu gauresti aripa dar nu ptr. toti primeaza acest lucru dupa cum bine ai observat ! Eu unul nu am gasit la momentul respectiv(nu sunt f. multe dezmembrari in zona !) un amortizor care sa se incadreze de la gaura surubului din aripa pana la gaura din capota si am gaurit aripa ptr. cel pe care l-am gasit si sunt f. multumit! Apropo...dupa ce m-am chinuit si am gaurit ca sa montez amortizorul, a venit si un prieten cu 2 bucati originale de Renault de 460 N !!! Ptr. cei interesati...astept un semn !
                            Last edited by eugenio_23; 14 August 2012, 16:14.
                            LOGANIST CONVINS !!!

                            Comment


                            • Salut baieti ! Nu am avut timp sa citesc totul, am eu pe logan piston cu gaz la capota, unul singur , in partea dreapta s ridica capota fara probleme . Maine o sa revin cu poze si etalii despre piston .
                              fara linkuri externe

                              Comment


                              • Ce dimensiune trebuie sa aiba telescopul ca sa intre in surubul de fixare a aripei?
                                Vizitati CTR-ul

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google