Ionut mi-a adus trei noi amortizoare sa le testez. Primul nu stiu de pe ce masina este, dar are 43cm si 300N si se pare ca isi face treaba aproape identic cu cel de 41cm si 340N care il aveam deja. Cel de-al doilea este tot de 43cm si 330N pe care scrie POLO, deci cel mai probabil este luat de pe un VW Polo. Si acesta este foarte asemanator ca perfomanta cu cel care il aveam montat. Cel de-al treilea este de 44,5cm, 420N si fiindca scrie pe el C3, sunt convins ca este luat de pe un Citroen C3 si din punctul meu de vedere este cel mai bun din cate am testat. Dezavantajul acestor amortizoare fiind capul de dimensiuni mari si care ating in aripa. Daaar, am gasit rezolvare si la aceasta problema, tot multumita lui Ionut.
Tutorial montat telescop capota fata
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Dupa ce am vizionat tutorialele facute de crististreulea (multe multumiri), si am mai citit pe forum, azi m-am decis sa montez si eu acel telescop (care pana la urma au fost doua).
Am gasit la dezmembrari telescop de 300N, 405mm lungime, 18mm diametrul lui si 14mm latime la acel cap... =15 lei/buc (am luat 2 buc. cu gand sa dau unul, unui coleg de servici ) + 4 "nuci" =10 lei. Am mai dat 10 lei pentru refacerea filetului, M6. Total 50 lei.
Am montat primul telescop, dar nu sustinea capota ( din ce "stiam" trebuia 340N minim, dar nu am gasit alt telescop acolo care sa aiba si celelate dimensiuni), asa ca am montat si al 2-lea telescop (in defavoarea colegului meu).
Acum totul e ok.ex:
Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)
Comment
-
Va salut!
Mi s-a pus pata si am reusit si eu sa montez telescoape la capota. nu este mare lucru, dar trebuie atentie. Cam o ora jumatate a durat toata treaba, mai mult dureaza pana masori.
Nu va trebuie decat 4 telescoape de mobila de 120Nm(20ron) si 2 piulite cilindrice(3ron) cu care le-am unit. Chiar daca sunt de mobila, nu cred ca o sa am probleme cu ele, acelasi model am si la portbagaj de 2ani si n-au nici o treaba. Singurul sfat: in partea de jos a amortizorului la partea de sus a prinderii sa taiati jumatate din ea sau chiar 3 sferturi, ptr ca prinderea sa se apropie cat mai mult de buza pe care intra chederul(oricum pozitia este cam sexi) In acest fel se ridica si amortizorul mai sus. In caz contrar exista posibilitatea ca amortizorul sa loveasca in condcuta de AC sau in cutia cu sigurante.
Mare mare grija!!!
Comment
-
revin cu un up-date de anu trecut, dupa ce telescopul de 60 cm a "cazut", si bineanteles dupa ce am facut noi masuratori si calcule am stresat un prieten de la un magazin de piese auto si am montat 2 telescoape de aproximativ de 40 cm si o forta de 150N. Telescoapele au fost noi,deci sper sa ma tina mai mult,
Problema este ca nu stiu la ce masini se potrivesc,pe ambalaj se mai vedea doar ca sunt pentru audi dar ce model....iar furnizorul de unde le comandase i-a cerut doar date tehnice marime si forta(Nm) mai mult de atat cand am vrut sa comand si pentru un prieten aceleasi tipuri de telescoape acel furnizor al lui nu mai aducea telescoape...(((
Daca ne poate ajuta cineva care are un magazin de piese auto
Ce am cautat eu : 400 cm extins, 165 cm adunat, 150 Nm
si 2 pozeAttached FilesLast edited by shtrumphy83; 19 August 2014, 20:33.live to ride
Comment
-
-
Pai șurub nou nu se găsește nicăieri? Mă gandeam la hornbach spre exemplu, acolo am vazut tot felul de șuruburi … Mi-ar trebuii totusi o poza cu un șurub potrivit sa stiu ce sa cautsigpic
NEVER FORGOTTEN
Comment
-
Comment