Vreau Sa Montez Instalatie Spalare Faruri.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau Sa Montez Instalatie Spalare Faruri.

    Salut.
    Dupa cum spune si titlul,vreau sa montez pe logan instalatie de spalat farurile.
    Idee am luat-o de pe un forum concurent.
    necesar:furtun de stropitoare,
    doua duze de stropitoare parbriz,
    2 t-uri de plastic.
    Citeva bucati de soricei din plastic(sau cum le spune)-coliere
    bormasina-trebuiesc date 2 gauri in bara si pozitionate strpitorile.
    Si multa rabdare.
    --------------------------------------------
    Vreau si eu sa fac,ma gindeam ca inainte sa ma mai consult si cu voi.Poate reusim sa facem ceva mai bun.
    Eu ma gindeam sa montez o maneta de MCV,are si functia de spalare luneta,si sa actionez cind vreau eu spalarea farurilor.Credeti ca se poate sau mai trebuie un alt motoras separat,pt. actionarea instalatiei pt. faruri?
    Astept si eu mai multe informatii de la cei care au sau mai stiu sa mestereasca,si sunt destui pe acest forum.
    Numai bine.
    atasez citeva poze pt. rezolvarea temei pt. acasa
    Eu astept sa strang materialele si ma apuc de treaba.
    Attached Files
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

  • #2
    Foarte buna ideea ..in special pentru cei care au si xenon pe masina, este recomandata montarea instalatiei de stropire a farurilor. Din cate auzeam eu pe altii discutand despre aceasta tema, se gandeau a lua motorasul cu tot cu instalatie, de pe o alta masina (alt producator) si incerca a face modificari. Eu zic ca inainte de a da gaurile in bara, sa incerci a monta un "Teu", legi furtunul si il duci cat mai departe de botul masinii...sa zicem macar juma de metru...pui duza in cap, spritezi.....si vezi daca face fata si pe parbriz, si pe far...numai bine constati puterea motorasului stock de pe masina, si debitul de apa care iese de pe furtune. Numai bine. si spor la treaba.

    intre timp mi-am montat toata instalatia si este functionala. discutiile legat despre acest montaj incep de pe pagina 3 post #49.

    Dupa toate discutiile dezbatute aici, am trecut azi, la -5...-8 grade, sa montez spalator faruri. Asadar, ieri am colindat magazinele cu piese auto,in cautarea unei pompe de spalare parbrize, cat si a unui vas, pentru a-l putea amplasa in interiorul masinii,zona motor. Norocul meu, ca am gasit ansammblu complet (pompa+bidon) la un pret rezonabil, zic eu...50 ron.
    Am gasit in cutie,elementele de fixare,2 sprituitoare duble, 1 teu, o piesa de legatura si furtun.

    Initial, m-am gandit sa imi achizitionez doar o pompa, si sa o adaptez la rezervorul existent a masinii....dar imi era greu montajul. Apoi am vrut sa ma intep imediat pe dupa vas,pe "T"-ul care duce la parbrize, si sa trag de acolo o legatura spre faruri, intermediind a2a pompa....a cazut si ideea asta, din cauza diferentei de debit parbriz-faruri.

    Masina fiind fara AC,aveam berechet loc de a monta vasul, sigura problema e ca nu trebuie sa fie deasupra nivelului farurilor, deoarece toata solutia din vas, riscam sa o pierd toata.Am gasit un loc,mascat in bara de protectie,undeva in dreapta radiatorului, in drept cu alternatorul. Motive: este pe acelasi aliniament cu farurile+distanta de la vas la sprituitoare,este foarte mica.
    AM dat gauri in bara,am montat vasul, am legat pompa, la pompa de parbriz, astfel incat, de cate ori voi vrea sa stropesc parbrizul,automat se ca spala si farurile. Puteam sa folosesc acel releu despre care s-a discutat, si sa merga pompa de faruri doar atunci cand am farurile aprinse.....dar tinand cont, ca nu merg tot timpul cu ele aprinse..mai bine.

    Dezavantajul la locul montarii vasului....este proasta pozitie de reumplere a vasului..sunt nevoit sa folosesc o palnie din plastic flexibila.
    Am lasat sprituitoarele care le-am in cutie (cele cu 2 ieri), dar consider ca la un far stock, ar merge cele tip perdea....acopera o suprafata mai mare de far, iar acestea merg foarte bine la cei care au angels eyes.

    Dupa montaj ...facusi testul...murdari-si farul.....dat jet de apa.....si s-a curatat..partial. Nu stiu cum se comporta la drum (viteza).

    Apropo...mai era o discutie...presiunea pe care o degaja pompa originala a masinii, spre parbriz este mai mare decat cea care o degaja pompa de la faruri......asta ca idee pentru cei care cauta la dezmembrari. Raportat la pret si calitate....mai bine iei din magazin.

    PS:"teul" care face legatura dintre vas si sprituitoare, este deasupra vasului,astfel ca sa nu curga apa din vas ,catre sprituitoare.

    Acest lucru este un moft pentru unii, o necesitate pentru altii.Eu astazi, am facut moftul vostru, ca sa fie necesitatea mea.
    Attached Files
    Last edited by crististreulea; 6 January 2010, 17:18.
    Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

    Comment


    • #3
      Nu stiu ma gindeam ca poate pompa de pe MCv e mai mare sau?
      Sa ne spuna cei care au un mcv in club sau acasa si sa compare cu cel de pe berlina.
      Sau or fi la fel?
      Numai bine.
      Ma bate gindul sa montez si eu xenoane si sa incep cu inceputul,adica instalatia de spalat farurile.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #4
        PAi de ce nu incerci mai intai ideea pe care ti-am sugerato eu. Astfel probezi motorasul stock al masinii.....vezi daca face fata la mai multe duze, la un traseu mai lung decat cel prevazut din constructia masinii, plus ca vei observa si debitul de solutie (apa)care va iesii de pe furtune. Poate vei constata ca , fa face fata la toate capitolele , dar va aparea problema de debit....la far va fi mai putina presiune din cauza distantei, atunci trebuie sa redimensionezi traseele de furtune dinspre motoras spre faruri si spre parbriz., astfel incat sa ai debitul dorit, necesar spalarii parbrizului, si a farurilor.
        Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.

        Comment


        • #5
          Pai voi incerca si cum ai zis tu,e buna ideea.
          Dar ma gindesc ca la mcv,poate are o alta pompita(motoras spalator).
          Poate stie cineva de pe forum.
          Poate gasim o solutie impreuna,si o alegem pe cea mai buna..
          Numai bine.
          Un Logan----YNG-----
          Numai bine.

          Comment


          • #6
            Eu nu cred ca ar merge si asa ceva chiar o sa fac....cred ca in maxim o saptamana pun poze.Ideea e cum a spus si colegul mai sus, ca o sa iau o bucata lunga de furtun si intai o sa vad cum scuipa.Daca are suflu ma apuc daca nu va spun.

            Comment


            • #7
              eu stiu pe cativa care au.au pus motoras separat.si asa ar fi cel mai indicat.si ca un sfat,cauta alt fel de stropitori,nu cele de logan.incearca unele de renault,pt spalat faruri.sunt mult mai ok.astea sunt fix pix.eu zic ca le pui debeaga daca nu pui unele care sa aiba o linie subtire,nu 2 gauri,pe unde iese apa.parerea mea
              Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete

              Comment


              • #8
                Salut.
                Avantajul la astea de logan e:ca au 2" gauri" care se pot regla.
                Stiu ca despre asta se vorbea si de cel care a montat acele stropitori si daca te uiti mai bine alea sunt de logan by reanultdeci tot renault.
                Alea de renault(megane,banuiesc)ce au in plus fata de astea?
                Numai bine.
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • #9
                  oooo da faina treaba asteptam poze ,film si pareri...
                  Are destula putere sa duca motorasul,oare nu se arde ?

                  Pareri si asteptam cu nerabdare sa dedem cum arata ,dupa cum se vede la colega noastra in photo arata super.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by AG 23 YNG View Post
                    Salut.
                    Avantajul la astea de logan e:ca au 2" gauri" care se pot regla.
                    Stiu ca despre asta se vorbea si de cel care a montat acele stropitori si daca te uiti mai bine alea sunt de logan by reanultdeci tot renault.
                    Alea de renault(megane,banuiesc)ce au in plus fata de astea?
                    Numai bine.
                    si celelalte se regleaza.si am vazut ca alea sunt de logan,dar by renault...pauza,asa crezi tu.sunt made in romania,pun pariu.uite-te la unele de megane de exemplu,daca ai zis tu.eu la cine stiu au de skoda.in loc de 2 gauri au o linie,care e mai subtire,deci are presiune mai mare pe far,deci curata mai bine.asa...2 gauri din alea,care abia pisha daca le pui fara motoras....n-au nici un farmec.parerea mea.tu faci cum vrei,e masina ta
                    Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete

                    Comment


                    • #11
                      claar , trebuie si pompita de mcv , are 2iesiri care se actioneaza separat ca doar nu ai nevoie si de spalare far si geam in acelasi moment. deci pompita de mcv e cea mai buna solutie

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Interesanta ideea, dar instalatia de spalare a farurilor de fabrica la o masina are o presiune mult mai mare fata de instalatia de parbriz.
                        Cea de fabrica da un jet puternic care inlatura mizeria dupa geamul de la far...nu face pisu pe far cum face si la parbriz...dar acolo exista stergatoarele.
                        Ce a montat ala la masina seamna cu instalatia de la Volvo...2 duze care stropesc geamul...DAR exista stergator la faruri !

                        Comment


                        • #13
                          Salut.
                          Pai atunci voi cauta pe la dezmembrari ceva de genul asta sa vad daca gasesc ceva.
                          Numai bine.
                          am sa fac rost de pompita de mcv si vad daca se simte ceva.
                          oricum tu zici sa fac rost de stropitorile de la un megane?
                          Voi incerca sa vad daca gasesc.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #14
                            are montat un coleg din brasov pe masina..dar din cate am vazut eu...are presiune mai mare la stropire....intrebati pe threadul brasov.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • #15
                              Deci, clar trebuie, ori motoras de mcv(cu maneta de mcv pentru cele 2 functii), ori instalatie separata!
                              Eu am vazut ceva de genul (combinat din acelasi circuit) si nu are presiune!
                              aham......Restul e LOGAN


                              http://www.youtube.com/watch?v=LFMrhczwez8

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google