If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu am maneta de mcv pe berlina si daca invart de maneta (pentru stropire luneta cum e la mcv) imi stropeste tot parbrizul. deci al doilea motoras e inevitabil. si actionarea stropitorilor ar fi frumos sa se lege la o maneta de mcv, ca sa nu te umpli de butoane peste tot, daca tot ai o posibilitate.
din brasov cippy are dar parca dau mai mult cu cele de la skoda...
pai daca pui pe totul stock inca 2-a diuze....rezultatul e clar...in loc de 2-a diuze functionale...vei avea 4 diuze cu debit injumatatit...
Daca ai putea alege cumva intre parbriz si faruri......ar fi probabil debitul actual..dar nu cred ca poti...
deci pune cum a zis si sibianul
Probabil ambele variante sunt mai greu de realizat decat sa pui 2-a t-uri , 2-a furtune si 2-a diuze.. la instalatia actuala...dar si mai eficiente...
Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.
hai sa vedem un montaj normal fara adaugari motoras numai furtun si plastic spritz pe un logan normal nu van.Asteptam un coleg cara a incercat <care vrea sa incerce?
Pai cine vrea sa faca experimenta pe masina lui?
Eu am deschis acest thread pt. a lua decizia cea mai buna,cu ajutorul vostru.
Deci sa vedem cum e mai bine..
Numai bine.
Eu sunt de parere ca nici cu pompita de MCv/Sandero nu va avea rezultatul scontat...de ce?Pentru ca pe spate la MCV/Sandero este o singura duza de spalator si aceea e fara diuze...apa curge pur si simplu.
Singura solutie viabila o vad eu ca fiind adaptarea unei instalatii de la o alta masina care a avut asa ceva montat din fabrica.
Oricum...succes.
Salut.
Deci alta varianta,ar fi cea cu montarea unui circuit separat?
Adaugarea a unei alte pompite separat pe. faruri?
Numai bine.
ps:sau de unde pot procura o asemenea instalatie?
deci categoric iti trebuie motoras separat.
acuma fie pui un motoras care e capabil de o presiune mare si diuze finute care sa dea un jet in stare sa curete mizeria; fie pui diuze normale care doar sa pise apa pe far si mai adaptezi si un sistem de stergatoare.
eu zic că nu ar trebui schimbata neaparat maneta. se poate pune un releu care sa alimenteze și al -ll-lea motoraș când este pusă poziția sau faza scurtă. ambele fiind alimentate de la aceeasi maneta. asta face ca atunci când nu ai farurile aprinse sa nu funcționeze și motorașul de la faruri. așa e la peugeot. o singură manetă.gata s-a rezolnat. mai ramâne cu al-ll-lea circuit care cred ca trebuie un rezervor nou cu motoraș, dar nu prea știu unde le-am putea pune...
Last edited by emyemanuel; 25 October 2009, 19:32.
sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
daca nici la logan nu e loc atunci de alte masini ce sa mai zicem.Se poate pune in mai multe locuri.dar ideea e sa fie facuta bine si sa dea presiune destul de maricica pe diuzele de la far ca acolo nu sunt stergatoare.Eu zic ca si-ar face treaba inca un motoras de berlina si nici nu are trebui pus alt bidon de apa.Doar ca ar trebui umplut mai des ca deh sunt 4 diuze.Cat despre comandatul motorasului doar de pe pozitii e bunicica dar ma gandesc in felul urmator:parbrizul il stropesti doar cand e umed pe jos si iti arunca mazga maisnile din fata...deci daca parbrizul se murdareste farurile cu siguranta se vor murdari si ele.De obicei pe timp de ploaie nu prea folosesti apa din vas ca deh curge destula de sus.Deci cred ca cel mai bine ar fi sa mearga amandoua in tandem.
eu mi-am facut sistemul de spalare. atasez scheme sa vedeti cum am facut. ideal e sa speli farurile pana e proaspata mizeria, alftel fara stergator nici un sistem nu poate spala farul.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment