Originally posted by maistoru
View Post
Vreau Sa Montez Instalatie Spalare Faruri.
Collapse
X
-
sigpic
-
sigur iti trebuie un motoras de inalta presiune eu mam uitat la masina de servici o skoda superb are doua motorase iar cel de faruri porneste daca ai pozitia sa una din faze si este valabila doar daca este proaspat jegu altfel dai cu carpa si mai mult consuma solutia de spalat foarte repede parerea mea personala este ca nu se merita investitia doar ca moft
Comment
-
Salut.
Deocamdata am renuntat la idee.
Astept poate face cineva ceva concret si mai bun(cu alte materiale de calitate).
Numai bine.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Montaj spalator faruri
Dupa toate discutiile dezbatute aici, am trecut azi, la -5...-8 grade, sa montez spalator faruri. Asadar, ieri am colindat magazinele cu piese auto,in cautarea unei pompe de spalare parbrize, cat si a unui vas, pentru a-l putea amplasa in interiorul masinii,zona motor. Norocul meu, ca am gasit ansammblu complet (pompa+bidon) la un pret rezonabil, zic eu...50 ron.
Am gasit in cutie,elementele de fixare,2 sprituitoare duble, 1 teu, o piesa de legatura si furtun.
Initial, m-am gandit sa imi achizitionez doar o pompa, si sa o adaptez la rezervorul existent a masinii....dar imi era greu montajul. Apoi am vrut sa ma intep imediat pe dupa vas,pe "T"-ul care duce la parbrize, si sa trag de acolo o legatura spre faruri, intermediind a2a pompa....a cazut si ideea asta, din cauza diferentei de debit parbriz-faruri.
Masina fiind fara AC,aveam berechet loc de a monta vasul, sigura problema e ca nu trebuie sa fie deasupra nivelului farurilor, deoarece toata solutia din vas, riscam sa o pierd toata.Am gasit un loc,mascat in bara de protectie,undeva in dreapta radiatorului, in drept cu alternatorul. Motive: este pe acelasi aliniament cu farurile+distanta de la vas la sprituitoare,este foarte mica.
AM dat gauri in bara,am montat vasul, am legat pompa, la pompa de parbriz, astfel incat, de cate ori voi vrea sa stropesc parbrizul,automat se ca spala si farurile. Puteam sa folosesc acel releu despre care s-a discutat, si sa merga pompa de faruri doar atunci cand am farurile aprinse.....dar tinand cont, ca nu merg tot timpul cu ele aprinse..mai bine.
Dezavantajul la locul montarii vasului....este proasta pozitie de reumplere a vasului..sunt nevoit sa folosesc o palnie din plastic flexibila.
Am lasat sprituitoarele care le-am in cutie (cele cu 2 ieri), dar consider ca la un far stock, ar merge cele tip perdea....acopera o suprafata mai mare de far, iar acestea merg foarte bine la cei care au angels eyes.
Dupa montaj ...facusi testul...murdari-si farul.....dat jet de apa.....si s-a curatat..partial. Nu stiu cum se comporta la drum (viteza).
Apropo...mai era o discutie...presiunea pe care o degaja pompa originala a masinii, spre parbriz este mai mare decat cea care o degaja pompa de la faruri......asta ca idee pentru cei care cauta la dezmembrari. Raportat la pret si calitate....mai bine iei din magazin.
PS:"teul" care face legatura dintre vas si sprituitoare, este deasupra vasului,astfel ca sa nu curga apa din vas ,catre sprituitoare.
Acest lucru este un moft pentru unii, o necesitate pentru altii.Eu astazi, am facut moftul vostru, ca sa fie necesitatea mea.Attached Files- DSC00221.JPG (1.38 MB, 2428 views)
- DSC00223.JPG (1.48 MB, 1521 views)
- DSC00229.JPG (1.41 MB, 800 views)
- DSC00225.JPG (1.32 MB, 782 views)
- DSC00226.JPG (1.43 MB, 788 views)
- DSC00224.JPG (1.42 MB, 338 views)
- DSC00220.JPG (872.6 KB, 262 views)
- DSC00222.JPG (1.31 MB, 280 views)
- DSC00228.JPG (987.3 KB, 271 views)
- DSC00227.JPG (1.45 MB, 364 views)
- DSC00230.JPG (1.19 MB, 468 views)
Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
Salut.
Face fata instalatia?Adica curata ceva?
Eu renuntasem "deocamdata" la idee.
Vad ca tu ai pus-o in practica.
Ma bucur ca ai reusit si ca esti mandru de ce ai realizat.
Acum ramane sa vad si eu cind voi pune in practica ideea asta a mea.
Numai bine.
Felicitari.Un Logan----YNG-----
Numai bine.
Comment
-
Salut! Foarte tare instalatia ...in sfarsit cineva a "indraznit" sa puna ideea in practica si pe Logan . Daca gasesti diuze cu jet de apa tip perdea o sa ai presiune mai mare . Off topic! Eu le-am inlocuit pe cele de pe capota si parbrizul se curata mult mai repede si mai bine.
Comment
-
PAi zilele acestea, astefel de duze (tip perdea) am sa caut, si sa montez....voi constata atunci diferenta exact. Sau daca nu,stropitoare cu 3 diuze..
AG 23 YNG face fata instalatia..de ce nu ar face? ce diferenta crezi ca este intr-o masina straina,si metoda aplicata de mine?...doar solutia aplicata (pozitionarea montajului) si atat.Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
Dar in acelasi timp nu pot fi montate si niste mini stergatoare.?
Nu mai tin minte la ce masini am vazut ,dar ar fi un lucru mult mai avantajos si mult mai practic fata de stropitul farului.
Clar ca atunci mizeria o sa se stearga suta la suta daca ai un asemenea mini stergator si o sa folosesti mult mai putina apa sau mai deloc daca farul este doar ud ,,ca la stergatoarele mari,,dai drumul la apa doar cand ai nevoie.
Daca faci doar montajul fara stergatoare o sa umpli mai des vasul de faruri decat cel de parbriz.
Parerea mea este ca trebuie neaparat si aceste mini stergatoare ca folosesti prea multa solutie pt niste faruri ,fata de parbriz!Last edited by Ivan Marian; 6 January 2010, 19:08.
Comment
-
Acele mini stergatoare, se regaseau odata pe mercedes...dar sincer cred ca este greu montajul....si deja e un moft mult prea mare.Este adevarat, ca vasul trebuie umplu cam des, el fiind de 1l....fata de vasul de la stergatoare de 3l.
Gandeste-te, ca mizeria proaspata, asezata pe un obiect ff mare, este indepartata cu frutunul de apa(asta ca exemplu)....este stearsa, nu in totalitate, dar efectul facut conteaza. Eu nu tind sa spal tot farul, caci "raza" de lumina este focalizat de oglinzi pe mijlocul farului......acel punct tind eu sa curat. Testul si calibrarea sprituitoarelor se poate face pe timp de ceata, sau cu putin fum, pentru a gasi exact centrul farului, prin care trece "raza de lumina" emanata de bec
Astazi, am iesit la drum, sa fac testul in mers....asfalt umed...drum de tara....sticla farului nu mai era asa patata ,cand nu aveam asemenea instalatie pe masina...deci pentru mine,este un avantaj. Ma gandeam la o alta solutie de montaj......de pe furtunele care duc la parbriz...sa mai pui un "T"-eu si sa cobori cu furtunele pe capota,pana deasupra farurilor, astfel incat sprituitoarele sa pulverizeze apa/solutie de deasupra farurilor, exact de sub capota. Problema este ca trebuie gasit un anumit tip de sprituitoare, plata, si in lung....gen cum se regasesc pe stergatoarele de la mercedes.Eu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
Varianta 2 cu montajul diuzelor sub capota sa stropeasca de sus in jos o sa functioneze pana pe la 40km/h ,dupa aia poti sa uiti de ea . Curentul de aer o sa dirijeze toata apa pe sub capota motor. Varianta cu stergatoare pentru faruri nu este o solutie (parere personala). Am vazut mai multe masini (modele mai vechi de mercedes si volvo) cu farurile matuite de acele stergatoare care impreuna cu nisipul preluat de pe sosea actioneaza ca un smirghel pe far.Probabil ca din acest motiv in momentul de fata nici un producator auto nu mai monteaza acele stergatoare si au optat pentru sistemul de diuze de inalta presiune.
Comment
-
La varianta 2 ma gandisem si eu,,,adica sa iei inca un teu si sa tragi furtunele pana deasupra farurilor si sa prinzi duzele de capota sau chiar de far in spatiul dintre capota si far,sau de tabla de acolo cumva.
Problema ar fi usor de testat,dar nu cred sa aiba destula presiune motorasul ca sa alimenteze in acelasi timp si duzele pt parbriz cat si cele pt faruri!
Dar merita incercata " treaba 2 "ca nui mare branza..
Comment
Comment