Tutorial - Schimbare Iluminat Interior - Bord, Butoane, Climatizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Eu curat cu dizolvant pentru oja diluat cu apa 1:1. Si multa atentie.
    GL-22-TOF

    Comment


    • #92
      se multumeste
      deviza Logan Club - Aici toti suntem prieteni !

      Comment


      • #93
        Originally posted by danielliviu View Post
        Sau asa ceva....
        Cine imi explica cum pot sa iluminez acele rosii o schema sau cum sa leg un led?precum si partea rosie de la turometru?
        sigpic
        astra h 1,7 cdTI

        Comment


        • #94
          Cauta pe forum in topicul dedicat modificarii iluminatului de la ceasurile de bord. Scrie acolo destul de clar.
          GL-22-TOF

          Comment


          • #95
            salut, am schimbat si eu la mine luminile in bord dar am o problema. un led din alea 6 de la afisajul pt km, benzina si ce mai arata el se stinge. cand pornesc merg toate , dau drumu la faruri, unu din ele incepe sa "licareasca" ( sa tremure) si unu da sa se sting se aprinde la loc si tot asa, cand dau de opresc farurile ala de tremura face la fel iar celalalt se stinge te tot. am schimbat ledurile, face la fel si acelesi fac probleme.

            Comment


            • #96
              E posibil sa fi afectat circuitul de pe placa de bord - vreun tranzistor ceva. Sau ai supraincalzit ledurile, un scurt la vreo rezistenta, etc.
              Vino cu tabloul de bord sa ne uitam despre ce e vorba daca vrei.
              GL-22-TOF

              Comment


              • #97
                Originally posted by sebastian30 View Post
                salut, am schimbat si eu la mine luminile in bord dar am o problema. un led din alea 6 de la afisajul pt km, benzina si ce mai arata el se stinge. cand pornesc merg toate , dau drumu la faruri, unu din ele incepe sa "licareasca" ( sa tremure) si unu da sa se sting se aprinde la loc si tot asa, cand dau de opresc farurile ala de tremura face la fel iar celalalt se stinge te tot. am schimbat ledurile, face la fel si acelesi fac probleme.
                Posibil cand ai dezlipit un led ai apasat pe placa si ti-a fugit aparatul si ai zgariat placa sau ai atins ceva si ai dereglat,trebuie umblat cu foarte multa atentie aceste placi sunt foarte sensibile.
                sigpic
                astra h 1,7 cdTI

                Comment


                • #98
                  Din cauza asta nu prefer sa umblu la PLACA aia din bord,,la restul da,,umblu fara greturi!

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Ivan Marian View Post
                    Din cauza asta nu prefer sa umblu la PLACA aia din bord,,la restul da,,umblu fara greturi!
                    Si mie mi-a fost frica la inceput,dar daca umbli cu atentie si nu te grabesti nu ai ce sa strici,am mi-am desfacut la astra h-ul meu si am pierdut 1 h sa desfac ledurile ,incet ,deoarece avea o placa asa de fina
                    sigpic
                    astra h 1,7 cdTI

                    Comment


                    • Am ocazia sa vad zilnic o groaza de PCB-uri......adica fabricam, pt. Opel,Fiat,Jaguar,Land Rover....si fara sa fiu patriot, pot sa zic ca PCB-urile de Logan sunt excelente....adica nu se ard asa usor, daca intervi pe placa. In schimb, nu vreti sa stiti, cate injuraturi aud pe linie, atunci cand un operator repair, trebuie sa schimbe un obosit de led.....
                      Eu unu, desi nu am statie de lipit, am schimbat zeci de led-uri, la logan, fara nici o problema.

                      Comment


                      • Originally posted by danic View Post
                        Am ocazia sa vad zilnic o groaza de PCB-uri......adica fabricam, pt. Opel,Fiat,Jaguar,Land Rover....si fara sa fiu patriot, pot sa zic ca PCB-urile de Logan sunt excelente....adica nu se ard asa usor, daca intervi pe placa. In schimb, nu vreti sa stiti, cate injuraturi aud pe linie, atunci cand un operator repair, trebuie sa schimbe un obosit de led.....
                        Eu unu, desi nu am statie de lipit, am schimbat zeci de led-uri, la logan, fara nici o problema.
                        Si eu tot fara statie am schimbat si nu am avut probleme ideea sa nu tii nici mai mult de 6 sec aparatul de lipit ca totusi are 150-200 grade.
                        sigpic
                        astra h 1,7 cdTI

                        Comment


                        • eu zic ca am umblat cu grij, nu m-am grabit, nu am umblat la altceva, momentan am lasat-o asa am tot asteptat un raspuns , o sa o desfac iar sambata si sa ma uit atent la placa si componentele de pe langa , , din ce am distins eu intr-o poza de la placa asta, ar corespunde ledurile ala de se stinge si ala care licareste sunt legate in serie, dar am sa ma uit mai atent cand o sa o desfac.

                          Comment


                          • Am si eu o intrebare: mi-am facut si eu ceasurile de la turometru si kilometraj albe, dar vreau sa-mi fac acele rosii, si zone 6-7.000 rpm de la turometru rosie, care imi spune si mie care e smecheria, aici sau un pm. Multumesc frumos.

                            Comment


                            • Pozele cerute de tine
                              Attached Files
                              Viteza Ucide ... Conduceti cu prudenta !!!
                              sigpic

                              Comment


                              • Va salut pe toti!
                                As dori si eu sa-i intreb pe cei care lucreaza cu leduri si rezistente (adica cu experienta) de ce nu pic niciodata cu valoare rezistorului data de ei si anume majoritatea recomanda 1 led alb, albastru trebuie inseriat cu 1kohm sau 1.2kohm pentru o masina (12v)! Eu folosesc acest rezistor cand inseriez pentru masini 24v (aici plaja tensiunii se gaseste intre 24V-28V)
                                Eu vreau doar sa-mi spuneti daca gresesc R=[(Vi-Vled)/Uled ]*1000, asadar
                                Vi - tensiunea masina 12-14 V= se alege valoarea 14V
                                V led - tensiunea ledului 3,0 - 3,4 = aleg 3,4
                                U led - curentul ledului - plcc2 sau led normal 90% ~ 20 mA
                                R=[(14-3,4)/20 ]*1000=530ohm ~ rezistorul mai mare apropiat ca valoare este 560 ohm !!!
                                Nu vreau sa supar pe nimeni, eu realizez circuite cu leduri de cateva luni si pana acum nimeni nu a venit sa-mi spuna ca s-a ars ledul (din vina valorilor alese), dar nici nu as vrea sa vina!
                                Iar acum citind acest topic si nu numai, observ ca majoritatea folosc leduri de 10 mA - asta reiese din calculul Rezistentei pe care ei il dau ! Eu unul nu am gasit de 10 mA si chiar daca voi gasi, electronistul cu care ma consult nu recomanda sa aleg un curent de 10 ci 15~20 mA.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google