Demontare Bara Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare Bara Spate

    Salutare frati loganisti,am si eu o problema si anume,daca are cineva poze cu o bara de logan spate demontata(m-ar interesa prinderile de pe bara,pe laterale si pe caroserie)deoarece am o nelamurire anume ca pe partea dreapta este aproape lipita de caroserie si are 3 chestii ca niste garnituri, iar pe stanga e mai labartata si pe bara nu mai are cele 3 piese ci doar 3 gauri dreptunghiulare in caroserie.Oare ce sa fie?Vreun filmulet sau poze cu demontarea barii spate are cineva?Mii de multumiri.
    KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

  • #2
    Salut.
    Uite citeva poze,poate te lumineaza cumva.
    Numai bine.
    Attached Files
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #3
      Merci mult,exact ce vroiam,la fel este si la mine pe dreapta cu cei trei bumbi albi si bridele acelea dar pe stanga nu le mai am(asa am luat masina in 2008 de la reprezentanta),sa fi fost lovita bara?
      KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

      Comment


      • #4
        Salut.
        Posibil sa se fi pierdut,daca inainte nu era asa deschisa bara.
        Sau sa fi fost lovita si sa nu fi montat si acea parte de prindere bara.
        Numai bine.
        Spor la treaba.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #5
          Probabil lovita de noua ca de mine nu a fost lovita,orcum un bumb din acela alb era rupt dar cele 3 chestii negre lipseau cu desavarsire.Oare gasesc pe undeva cele 3 cleme?
          KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

          Comment


          • #6
            Salut.
            Incearca la dezmembrari.
            Numai bine.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #7
              ma ajuta si pe mine cineva cu o demontare bara spate? nu stiu cum...ce suruburi are...unde...etc
              sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

              Comment


              • #8
                Lucialina - ai suruburile din exterior ( langa roata) care se vad , apoi iti trebuie o tubulara de 10 pentru cele de sub bara ( ai aproximativ 6 suruburi ) le ai pe cele de la portbagaj si le ai pe cele 2 din laterale ( iti recomand sa folosesti tot tubulara de 10 ) care prinde bara de aripile spate.
                Sper sa-ti fi facut o idee..in mare !
                sigpic

                Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  O mica rectificare.
                  Pe laterale,prinderea de panou sunt 2 suruburi
                  Sub bara (masina),5 suruburi
                  La portbagaj-3 suruburi.
                  Spar ca nu se supara nimeni.
                  Attached Files
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #10
                    merci tare mult pentru promptitudine! adevarati meseriasi si prieteni...
                    sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

                    Comment


                    • #11
                      Salut.
                      Lucian,spor la treaba si asteptam poze la my ride cu modificarile aduse.
                      Numai bine.
                      ps:de aceea suntem aici sa ne ajutam cind avem nevoie
                      Un Logan----YNG-----
                      Numai bine.

                      Comment


                      • #12
                        Aia trei bumbi albi sunt de fapt trei braduti mai mari un pic decat ceilalti de pe masina care prind capitonajul masinii.
                        Asa ca bradutii aia sar de la trepidatii si se casca bara fata de caroserie,sau de la o tamponare usoara cu bara ,,,la fel se casca sau se rup foarte repede.
                        O solutie foarte buna zic eu ca ar fii sa inlocuim acei braduti cu suruburi de 10-13 mm si sa punem la capetele suruburilor si piulitelor niste seibi mai late pt a face o priza cat mai buna acolo.Am analizat si eu problema asta intro zi,adica am vrut sa vad de ce sa departat bara de caroserie si ce trebuie facut pt remediere.
                        Daca dai mocheta de la stopurile din portbagaj la o parte o sa vezi clar acei 3 braduti de rahat....Asa ca suruburile ar fi cea mai buna solutie,decat sa cumperi alti braduti!!!

                        Comment


                        • #13
                          Salut.
                          Si in cazul unui impact din spate sa-r duce panoul si nu cred ca doresti asta.Mai bine schimbi o bara decit sa bagi sudura sau chit in panourile sapte.
                          Parerea mea e ca sunt pusi cu un scop acolo.
                          Numai bine.
                          Un Logan----YNG-----
                          Numai bine.

                          Comment


                          • #14
                            In cazul unui impact mai grav(((Doamne Fereste)))...oricum se duce dracu tot spatele..
                            Asa ca singurul scop acolo este acela de a ne enerva foarte tare pt ca se casca din ce in ce mai tare acea ""crapatura"".

                            Si ca o completare....La vechile dacii se prindea bara spate in laterale cu suruburi de 10 mm parca cu acel tampon de cauciuc intre tabla si surub.
                            De cate ori am lovit usor sau mai tare bara din spate la dacia veche..nu am vazut vreo problema in sensul ca sa deformat tabla in jurul surubului surubului acela prins de tabla direct.
                            Mai degraba sa crapat bara sau in cazul unor tamponari usoare de borduri sau stalpii aia mici de pe trotuare nu a avut nimic nici bara ,nici caroseria.
                            Last edited by Ivan Marian; 12 December 2009, 15:48. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              acum si varianta video

                              am fost surprins sa vad un surub lipsa total si unul destrans pe jumatate.
                              in spatele aparatorilor de noroi am gasit foarte mult pamant. fac bine acele aparatori, dar si rau, retin pamantul acolo . aici ma refer la aparatorile din fabrica, nu cele puse de mine ulterior.
                              cele 2 suruburi ascunse in spatele aparatorilor de noroi, dupa ce le-am curatat de noroi am dat cu WD-40. in film nu se vede, dar unul din suruburi abia l-am scos afara, s-a rupt suportul...
                              dupa ce pui la loc bara, sa ai grija ca plasticul sa vina deasupra acelor aripioare de tabla. la minutul 3:34 se vede ca am ratat una din acele aripioare pe pozitia corecta
                              Last edited by crististreulea; 13 May 2010, 14:33.
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google