Un user de pe un forum concurent a dat o idee pentru cei ce vor sa beneficieze de aceasta functie cum se poate face.Si iata ideea lui care este functionala testata de mine pe un logan diezel care avea placutele uzate si senzor pe placute.
De la senzorul placutelor de fran se trage un fir pana la senzorul de la lichidul dde frana....In acel senzor sunt doua fire unul care e conectat la masa si unul care va fi conectat la masa doar cand scade lichidul de frana in borcan...Culorile la diesel sunt negru si gri....la benzinare nu am vazut deocamdata dar o sa ma uit azi daca am timp si postez mai tarziu.
Deci in cazul dieselurilor firul de la placute se va conecta la firul gri.Atunci martorul din bord va avea 3 semnificatii:Frana de mana trasa, Lipsa lichid de frana si placute uzate care necesita schimbare.
Mi se pare o functie foarte utila mai ales pentru mine care schimb placutele cu mult inainte sa ating gradul maxim de uzura pentru siguranta...
Codul culorilor la benzinare o sa il pun mai pe seara.Traseul firului ramane la latitudinea voastra.
De la senzorul placutelor de fran se trage un fir pana la senzorul de la lichidul dde frana....In acel senzor sunt doua fire unul care e conectat la masa si unul care va fi conectat la masa doar cand scade lichidul de frana in borcan...Culorile la diesel sunt negru si gri....la benzinare nu am vazut deocamdata dar o sa ma uit azi daca am timp si postez mai tarziu.
Deci in cazul dieselurilor firul de la placute se va conecta la firul gri.Atunci martorul din bord va avea 3 semnificatii:Frana de mana trasa, Lipsa lichid de frana si placute uzate care necesita schimbare.
Mi se pare o functie foarte utila mai ales pentru mine care schimb placutele cu mult inainte sa ating gradul maxim de uzura pentru siguranta...
Codul culorilor la benzinare o sa il pun mai pe seara.Traseul firului ramane la latitudinea voastra.
Comment