Senzor Uzura Placute Frana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dar tu stii ce face senzorul ala in placuta???nu e nimic mai mult decat un fir conductor de curent bagat intr-o capsula de plastic in materialul din placuta.....Va mai dau o idee si anume...Daca vreti dati jos o placuta de pe masina Si dati o gaura in placuta....Distanta de la gaura pana unde se termina materialul de pe placuta o stabiliti voi...Si Bagati un fir dezizolat cel putin un milimietru grosime...Nu mm patrati, si fixati firul cu poxipol...Nu are moarte poxipolul acolo decat cand va incepe sa frece discul pe el si il va eroda apoi va ajunge la conductor si va aprinde martorul din bord....Eu abea am schimbat placutele si nu aveau senzor pe ele dar o sa il fac daca am timp....Repet nu e decat o idee daca vreti sa aveti....Si daca ar fi sa o luam logic si dpdv al sigurantei ar fi mai util un martor la placute decat CB...Dar asta e parerea mea ca bag benzina si nu ma doare cat consuma cat mai merg si tot asa.

    Comment


    • #17
      Stiu cum functioneaza.........
      e-mail: office@stickere.info

      Comment


      • #18
        alexyno: da, corect ce ai spus cu lustruirea placutei, doar ca n-am auzit vreodata ca o placuta sa fie lustruita si sa nu se mai uzeze deloc sau mult mai greu ca perechea ei. in plus, senzorul se gaseste pe una din placute la ambele roti, deci scad mult sansele sa se intample la ambele roti deodata incarcarea placutei cu ceva. in plus, incarcarea acelei placute duce automat la o scadere semnificativa din eficienta franarii ceea ce da imediat de gandit.

        sa nu ma intelegi gresit, nu sunt impotriva ta si nu zic ca ce spui nu are o logica legat de aceasta modificare, doar ca mie mi se par mai multe avantaje decat dezavantaje.

        cel mai mare dezavantaj in aceasta modificare o vad la trasul, pozitionarea si legarea acelui fir in cel mai profesional mod posibil ca sa nu apara probleme pe viitor.
        Last edited by crististreulea; 23 November 2009, 09:31.
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #19
          recitind topicul, revin cu o adaugare. senzorul trebuie pus neaparat la placuta din partea pistonului, acea placuta se uzeaza mai repede
          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

          Comment


          • #20
            Da ai dreptate cristi....Eu am facut operatiunea....Cu poxipol si fir de 2 mm grosime...Am pus la amandoua partile...Soarta a facut sa scot placutele ddin partea cu pistonul...Nu stiu de ce da pe alea le-am luat....Am verificat si merge senzorul...Daca pun firul pe masa se aprinde led-ul din bord.

            Comment


            • #21
              eu unul nu recomand gaurirea placutelor care nu au acel fir printr-o opratiune homemade, este vorba de siguranta cand vorbim despre sistemul de franare, v-ati gandit ca gaurind o placuta care nu are fir a-ti putea sa va alegeti cu o fisura in placuta ? Fisura care nu s-ar vedea pe moment... si ar putea sa va coste scump!

              Comment


              • #22
                salutare!
                nu cred ca are ceva daca gauresti in placuta.
                nu dai o gaura cu burghiul de 12
                si inca ceva... placutele pe care le aveam la dacia 1300 ni aveau acel şanţ pe mijlocul ei, loc unde se aduna materialul ce rezulta din frecarea placutelor cu discul. de aceea de cele mai multe ori placutele scartaiau la franare...
                ideea e ca de fiecare data cand schimbam placutele, faceam acel şanţ cu flexul. nu se poate intâmpla nimic.

                Comment


                • #23
                  pana la urma v-ati facut careva asa ceva ? vreau sa vad si eu un bec aprins in bord , niste fapte nu doar teorie
                  Its just a car ...

                  Comment


                  • #24
                    Pai ca sa vezi un bec aprins in bord pune firul gri de la senzorul de lichid frana pe caroserie...Si o sa vezi un bec aprins....Ce se intampla cand placutele echipate cu senzor se tocesc? Acelasi lucru...Pune firul gri la masa.Simplu ca buna ziua...Nu stiu daca o sa fiu primul dar o sa fac acest lucru cand o sa schimb placutele.

                    Comment


                    • #25
                      @raduprov: smulge firul de la lambda2, pun pariu ca o sa vezi un bec aprins in bord, daca asta te multumeste. clar, nu o sa fie ala de frana, dar na, e un inceput, zic eu...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        eu ma refeream la faza cu placutele de frana sa vad un martor aprins pt placutele de frana care sunt uzate
                        Its just a car ...

                        Comment


                        • #27
                          azi am schimbat placutele cu ceva bosch. mare mi-a fost fericirea sa vad senzor de uzura in cutie. pfoai, nu mai trebuie sa fac modificari, gauri, bara de cupru

                          am tras frumos firele, am taiat firul gri si le-am unit cu cele 2 fire care vin de la senzori.
                          neaparat sa puneti senzorul pe placuta dinspre piston, acea placuta se uzeaza mai repede.

                          acum astept aproximativ 30.000km ca sa vad daca si functioneaza
                          Attached Files
                          Last edited by crististreulea; 20 March 2011, 12:09.
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #28
                            Cand ai rezultatul...anuntane si pe noi te rog.
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • #29
                              supet tare cristi,eu am schimbat placutele acum o spatama,si nu am monata senzorii cand o sa se indrepte vremea o sa ma pun pe treaba....


                              o intrebare am si eu....vad in poze ca ai fire direct cu mufe pt senzori de unde ai facut rost? in rest e tare!


                              multumesc!!
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Mai citeste odata postul lui Cristi si ai sa vezi de unde are senzorii. Asa a luat placutele, cu senzori. De ce nu esti atent?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google