Deschidere Porbagaj Din Cheia Originala LOW COST

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Faza de care am pomenit se intampla daca activezi deschiderea portbagajului cum e descrisa la inceputul threadului si ai si o alarma cu telecomanda separata montata pe masina. Sunt unele alarme care functioneaza de pe cheia masinii, genul celei recomandate de dacia , cobra parca, nu mai tin minte exact.
    Scuze, trebuia sa fiu mai explicit.

    Comment


    • #32
      Cine mai continua off topic primeste cadou de Mos Nicolaie....mai devreme.
      sigpic

      Comment


      • #33
        nu merge fratilor.. functia aia se activeaza intr-adevar din UCH dar este destinata ca rezerva in cazul in care se intampla ceva cu functia deja activata. dar ea nu functioneaza decat concomitent cu cea de pe pibul B4, deci nu poate fi bagata o intarziere incre cea de pe pinul B4 si cea de pe pinul B1 ca nu permite softul. softul nu permite decat activarea ei. si prin soft ma refer la DDT2000

        Comment


        • #34
          Pai normal ca nu merge...Cei care au facut module pentru portbagaj folosesc acea iesire ca pin de comanda pentru modulele lor....Adica isi ia semnalul de acolo si il interpreteaza si moduleaza cum vor ei...In situatia data sa astepte 2 pulsuri pe acel pin si sa masoare timpul dintr-e pulsuri...Si numai daca intrunesc conditiile aste da semnal spre motorasul portbagajului....Exista deja un topic pentru deschiderea portbagajului unde s-au pus si scheme si informatiile necesare...Hai sa terminam cu blaciul asta o data si sa inchida cineva topicul acesta ca nu vad ce s-ar mai putea discuta aici si nu exista in topicul dedicat el care e sticky...

          Comment


          • #35
            Imi pare rau pt tine mcm,sper sa mai fie loganisti care sa aiba functia activata,la mine am luat acutatorul de la tatal meu de la masina am tras un fir de la pinul b1 la +acutatorului si cellalt l-am lipit de caroserie.Mergea dar se deschideau si usile la a 2 a apsare ceea ce mi se pare normal.Asta inseamna ca am acitvata aceasta functie in uch ...
            Last edited by uratzelul; 24 November 2009, 12:49.

            Comment


            • #36
              bogidan21 stiu ca si eu mi-am proiectat un astfel de modul... eu sunt electronist de vo 8 ani .. crede-ma ca am cautat sa ies cat mai ieftin si daca mergea .. faza numai cu uch-ul.. nu ma apucam de facut modulul degeaba

              si dupa cum zici tu uratzelul_flo adica "Mergea dar se deschideau si usile la a 2 a apsare ceea ce mi se pare normal" inseamna ca portbagajul se deschidea de fiecare data cand deschideai masina... si nu cum e la mine ca daca apas o data mi se deschid usile .. iar daca mai apas a doua oara in interval de un timp pus de mine mi se deschide si portbagajul

              Comment


              • #37
                la prima apasare se deschide doar usile iar la a 2 a apasare se deschid usile+acutator,deci se deschide porbagajul, nu are importanta ca se mai deschid si usile inca o data ca oricum ele erau deschise de la prima apasare ,nustiu daca ati inteles ce am vrut sa spun

                Comment


                • #38
                  ?!

                  Am citit toate posturile si tot nu m-am lamurit..asadar merge sau nu??tin sa precizez ca eu am modelul de logan cu cb cu consum instantaneu..nu cunosc versiunea..??deci la mine ar merge dor din uch??

                  Comment


                  • #39
                    nu merge ....o sa iti sara portbagajul de fiecare data cand deschizi usile....Asta daca ai activata si a doua iesire din uch.

                    Comment


                    • #40
                      bogdan daca apesi o singura data se deschid doar usile,daca mai apesi inca o data pe butonul de dezarmare ,debea atunci o sa se deschida porbagajul+usile.
                      DADY se pare ca la unele masini mai trebuie si activata functia asta,scuzati proasta informare

                      Comment


                      • #41
                        Daca tu zici.....

                        Comment


                        • #42
                          salutare!
                          uratzelul_flo cred ca cel mai bine este sa faci un filmulet si astfel o sa inteleaga tot romanu'
                          eu oricum am inteles si cum mai da putin caldura fac o incercare

                          Comment


                          • #43
                            metoda spusa de uratzelul_flo merge 100% sigur si foarte bine...eu asa o am de 2 luni si merge perfect.Ideea este sa stii sa o pui in practica.Mie mi-a facut-o ciprishor (iasi).

                            Comment


                            • #44
                              pai cred ca trebuit doar sa aduceti de la pinul respectiv un fir care sa fie legat la firul care duce la de butonul deja existant la actuator. Acum stau si ma gandesc ca in momentul in care apesi pe butonul montat pe masina impulsul o sa ajunga inapoi la uch si nu stiu daca il deterioreaza cu ceva. Daca da, cred ca o dioda pusa acolo ar rezolva problema... Adica impulsul nu o sa ''vina inapoi'' pe fir in uch atunci cand o sa apasati butonul din interior.

                              Am desenat in paint o schema asa cum am gandit-o eu...
                              Attached Files
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                bogdanel ,te rog eu fa si tu o proba la schema mea sau macar fa o rpoba inainte de toate.bafta

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google