If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am reglat si eu ieri jocul culbutorilor si a inceput sa nu mai porneasca la rece .porneste la cateva chei si trebuie tinuta si din acceleratie pina se incalzeste un pic.am reglat 0.1 admisie si 0.25 evacuare.masina are si gaz pe ea.
Nu e prea strans ? Trebuia probabil pe la 0,25 pe admisie si 0,30 evacuare. Culbutorii se strang in timp.
La motorul 1.2 am gasit asta :
Procédure de réglage : attention : valable pour model GPL
Moteur froid, le cylindre N°1 côté boite, donc le 4 côté courroie de distribution. Observez l’arbre à came au niveau du cercle rouge sur la photo : si l’arbre est rainuré (pas facile à voir), les réglages sont : admission : 0.25/0.32 échappement : 0.35/0.42
S’il n’y a pas de rainure : admission : 0.10/0.17 échappement : 0.20/0.27
Pai stiu ca in manual scrie admisie 0.10.-0.15 si evacuare 0.25-0.30.incerc sa-i mai reglez o data sa-i las mai slabi.oricum nu am umblat la toti ca unii erau bine.reglajul l-am facut dimineata cu motorul rece.
Ce metoda ai folosit?
0,1 e foarte putin la admisie, e normal sa faca figuri.
Pe admisie 0,15 sa intre lera lejer, 0,20 sa nu intre sau sa intre greu. Lasa-i cu 0,1 si 0,15, daca faci sa intre fix 0,10 e nasol, mai ales ca acum nu e tocmai racoare afara, nici macar dimineata.
Pe evacuare 0,25 mm sa intre lejer, 0,30mm sa intre greu.
Foloseste metoda asta, eu am folosit prima data dupa capatana mea si am dat gres, dupa metoda asta iese perfect.
Ca sa aduci pe cama bagi in tr IV sau V si tragi de botu masini, merge usor, doar vreo 2 metri de manevra sa ai loc.
PS: acum vad ca ai GPL, 0,15 sa intre lejer si 0,2 sa intre greu pe adimisie, iar la evacuare 0,30.
da metoda asta am aplicato cu supapa de evacuare deschisa la maxim .am urmat pasii din poza doar ca intra cam greu lera de 0,1 cea de 0,15 nu intra deloc,am bagat a 5-a si am ridicat roata stanga fata si invirteam de roata,o sa refac jocurile la 0,15,respectiv 0,30 sa vad cum se comporta,mersi frumos o sa revin cu detalii.am mers si vreo 200 de km cu ea asa ,are ceva?
Asa am facut si eu, 0.10 trece iar 0.15 nu trece si motorul porneste la sfert. Oare n-o fi problema in alta parte ? De exemplu senzor volanta necuratat demult.....parca citeam pe undeva ca la cele pe gaz, in timp se "impiedica" soft-ul pentru mersul pe benzina. Bujii neschimbate de multa vreme ? Altceva nu-mi trece acum prin cap, dar oricum, nu cred sa fie culbutorii problema.
pai a inceput sa faca problemele de la prima cheie dupa ce I-am reglat,inainte de reglaj cand pornea la rece dadea sa moara motorul dar nu se opera,iar acum dupa reglaj se opreste de cateva ori si il tin si din acceleratie
salut as avea ceva de adaugat referit la loganurile cu GPL reglajul culbutorilor la 1,4 este de 10 ADMISIE-30 EVACUARE o spun ca asta este reglajul corect bafta
am reglat si eu culbutorii dis-de-dimineata. admisie 0,15 (trece greu lera de 0,20), evacuare 30 (trece usurel lera de 0,30, dar nu trece cea de 0,35). foarte multumit de rezultat. motorul toarce mai uniform, pornirea si acceleratia parca mai ok. zgomot mult diminuat in ralanti.
ioonell, nu am mai citit topicul acesta de ceva timp şi constat că încă se bâjbâie pe tema reglajului. Jocurile corecte, inclusiv pentru GPL sunt cele pe care le-ai menţionat iniţial: 0,10÷0,15mm admisie, 0,25÷0,30mm evacuare. Dacă ai probleme la pornire după reglaj aşa cum spui, cel mai probabil ai greşit la poziţionarea axei cu came, ori ai încurcat o supapă de admisie cu una de evacuare etc. Dacă ai nevoie de ajutor spune-mi şi rezolvăm.
Am reglat din nou la 0,15 admisia si 0,30 evacuarea,dar problema cu pornirea nu este de la culbutori cred ca e de la instalatia de gaz,la pornirea la rece da sa moara motorul dar nu se opreste se balbaie cateva secunde dupa care isi revine.dupa ce am reglat culbutorii la prima pornire a luat-o mai greu i-am de vreo 6 ori pina a pornit si o tineam din acceleratie.dupa aia a pornit normal ca si inainte de reglaj.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment