Reglaj Culbutori Preference 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am reglat si eu ieri jocul culbutorilor si a inceput sa nu mai porneasca la rece .porneste la cateva chei si trebuie tinuta si din acceleratie pina se incalzeste un pic.am reglat 0.1 admisie si 0.25 evacuare.masina are si gaz pe ea.

    Sent from my Grand X In using Forum Runner

    Comment


    • Nu e prea strans ? Trebuia probabil pe la 0,25 pe admisie si 0,30 evacuare. Culbutorii se strang in timp.

      La motorul 1.2 am gasit asta :
      Procédure de réglage : attention : valable pour model GPL
      Moteur froid, le cylindre N°1 côté boite, donc le 4 côté courroie de distribution. Observez l’arbre à came au niveau du cercle rouge sur la photo : si l’arbre est rainuré (pas facile à voir), les réglages sont : admission : 0.25/0.32 échappement : 0.35/0.42
      S’il n’y a pas de rainure : admission : 0.10/0.17 échappement : 0.20/0.27
      Last edited by cro84; 12 August 2013, 17:28.

      Comment


      • Pai stiu ca in manual scrie admisie 0.10.-0.15 si evacuare 0.25-0.30.incerc sa-i mai reglez o data sa-i las mai slabi.oricum nu am umblat la toti ca unii erau bine.reglajul l-am facut dimineata cu motorul rece.

        Sent from my Grand X In using Forum Runner

        Comment


        • Ce metoda ai folosit?
          0,1 e foarte putin la admisie, e normal sa faca figuri.

          Pe admisie 0,15 sa intre lera lejer, 0,20 sa nu intre sau sa intre greu. Lasa-i cu 0,1 si 0,15, daca faci sa intre fix 0,10 e nasol, mai ales ca acum nu e tocmai racoare afara, nici macar dimineata.

          Pe evacuare 0,25 mm sa intre lejer, 0,30mm sa intre greu.

          Foloseste metoda asta, eu am folosit prima data dupa capatana mea si am dat gres, dupa metoda asta iese perfect.

          Ca sa aduci pe cama bagi in tr IV sau V si tragi de botu masini, merge usor, doar vreo 2 metri de manevra sa ai loc.

          PS: acum vad ca ai GPL, 0,15 sa intre lejer si 0,2 sa intre greu pe adimisie, iar la evacuare 0,30.
          Attached Files
          Last edited by Octavian; 12 August 2013, 19:04.

          Comment


          • da metoda asta am aplicato cu supapa de evacuare deschisa la maxim .am urmat pasii din poza doar ca intra cam greu lera de 0,1 cea de 0,15 nu intra deloc,am bagat a 5-a si am ridicat roata stanga fata si invirteam de roata,o sa refac jocurile la 0,15,respectiv 0,30 sa vad cum se comporta,mersi frumos o sa revin cu detalii.am mers si vreo 200 de km cu ea asa ,are ceva?

            Comment


            • Asa am facut si eu, 0.10 trece iar 0.15 nu trece si motorul porneste la sfert. Oare n-o fi problema in alta parte ? De exemplu senzor volanta necuratat demult.....parca citeam pe undeva ca la cele pe gaz, in timp se "impiedica" soft-ul pentru mersul pe benzina. Bujii neschimbate de multa vreme ? Altceva nu-mi trece acum prin cap, dar oricum, nu cred sa fie culbutorii problema.

              Comment


              • pai a inceput sa faca problemele de la prima cheie dupa ce I-am reglat,inainte de reglaj cand pornea la rece dadea sa moara motorul dar nu se opera,iar acum dupa reglaj se opreste de cateva ori si il tin si din acceleratie

                Comment


                • Nu ai facut reglajul corect, sunt prea stransi.Eu am refacut doua masini dupa ce au reglat altii.Faceau lafel cum zici tu.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • salut as avea ceva de adaugat referit la loganurile cu GPL reglajul culbutorilor la 1,4 este de 10 ADMISIE-30 EVACUARE o spun ca asta este reglajul corect bafta

                    Comment


                    • E putin 0,1 pe admisie fie gpl fie fara.

                      Comment


                      • am reglat si eu culbutorii dis-de-dimineata. admisie 0,15 (trece greu lera de 0,20), evacuare 30 (trece usurel lera de 0,30, dar nu trece cea de 0,35). foarte multumit de rezultat. motorul toarce mai uniform, pornirea si acceleratia parca mai ok. zgomot mult diminuat in ralanti.

                        Comment


                        • ioonell, nu am mai citit topicul acesta de ceva timp şi constat că încă se bâjbâie pe tema reglajului. Jocurile corecte, inclusiv pentru GPL sunt cele pe care le-ai menţionat iniţial: 0,10÷0,15mm admisie, 0,25÷0,30mm evacuare. Dacă ai probleme la pornire după reglaj aşa cum spui, cel mai probabil ai greşit la poziţionarea axei cu came, ori ai încurcat o supapă de admisie cu una de evacuare etc. Dacă ai nevoie de ajutor spune-mi şi rezolvăm.
                          Last edited by ibuzescu; 21 August 2013, 13:13.
                          sigpic

                          Comment


                          • Am reglat din nou la 0,15 admisia si 0,30 evacuarea,dar problema cu pornirea nu este de la culbutori cred ca e de la instalatia de gaz,la pornirea la rece da sa moara motorul dar nu se opreste se balbaie cateva secunde dupa care isi revine.dupa ce am reglat culbutorii la prima pornire a luat-o mai greu i-am de vreo 6 ori pina a pornit si o tineam din acceleratie.dupa aia a pornit normal ca si inainte de reglaj.

                            Sent from my Grand X In using Forum Runner

                            Comment


                            • Deci ți-ai făcut de lucru. Cel puțin ai înțeles că nu era de la reglajul culbutorilor, desigur, în ideea că l-ai făcut corect (prima dată).
                              sigpic

                              Comment


                              • ltft, stft...mergi si recalibreaza gpl-ul, dar numai dupa un reset la ecu benzina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google