Reglaj Culbutori Preference 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am cumparat acum o interfata cu ddt sa vad ce fac cu ea,si dupa aia recalibrare.

    Sent from my Grand X In using Forum Runner

    Comment


    • Am facut si eu reglajul culbutorilor 0,10 (A) cu 0,25 (E). Foarte multumit de cum se aude si cum trage acum motorul. Nu se mai balbaie la relanti, nu mai trepideaza din toate balamalele. Masina are 70100 km si este pt prima data cand fac reglajul. Pentru inceput am facut o verificare si am constatat ca la 3 supape de evacuare nu am putut sa introduc lera de 0,10, asa de stranse erau.Cele de admisie erau OK. Mentionez ca am GPL de 35000 km. M-am cam zgarcit cu siliconul pe garnitura sa nu care cumva sa se prelinga ininterior si acum am o pata de ulei pe la unul din colturile capacului. Probabil o sa fiu nevoit sa mai desfac inca o data capacul si sa pun o garnitura noua.

      Comment


      • Eu am desfacut capacul de 3 ori pana acum, nu am schimbat garnitura de metal si nici nu am pus silicon, nu imi transpira deloc.

        Iti transpira oleaca vreo 2 zile apoi gata, se usuca (asa a fost la mine de fiecare data)

        Comment


        • Salut. Decat sa deschid un nou subiect am zis sa intreb aici. Logan 1.6 8v 100 000 km. Apare un tacanit la motor,se aude incet dar destul de deranjant pt ca nu stiu ce e. Se aude ca un "avans", la relanti si atunci cand intra in frana de motor de ex sunt intr-a 4-a si nu mai apas acceleratia. Incepe sa pacane/tzacane de vreo 4-5 ori pe secunda timp de.. 3-4 secunde dupa care tace dupa care incepe din nou. Deci nu cand o accelerez atunci nu tzacane ci numai cand las acceleratia. De la ce poate fi? Sa nu spuneti de ambreiaj ca stiu sunetul lui nu e de la el .

          Comment


          • Dacă nu ai făcut încă reglajul la culbutori e foarte probabil ca ei să fie cei care țăcăne.
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by Raoulemilian View Post
              Salut. Decat sa deschid un nou subiect am zis sa intreb aici. Logan 1.6 8v 100 000 km. Apare un tacanit la motor,se aude incet dar destul de deranjant pt ca nu stiu ce e. Se aude ca un "avans", la relanti si atunci cand intra in frana de motor de ex sunt intr-a 4-a si nu mai apas acceleratia. Incepe sa pacane/tzacane de vreo 4-5 ori pe secunda timp de.. 3-4 secunde dupa care tace dupa care incepe din nou. Deci nu cand o accelerez atunci nu tzacane ci numai cand las acceleratia. De la ce poate fi? Sa nu spuneti de ambreiaj ca stiu sunetul lui nu e de la el .
              Si cu reglajul facut tot reapare destul de repejor acel zgomot. E un "zgomot tehnologic" sa ii zicem asa, mai puternic sau mai slab. Dar un reglaj la culbutori oricum nu strica, mai ales ca ai ajuns la 100.000km.
              "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
              Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

              Comment


              • Problema cu zgomotul de tacheti la rece este clarificata, datorandu-se neungerii lor la pornire (pana ajunge uleiul la ei). O cautare pe forum referitor la aceasta problema va fi mai mult decat lamuritoare. De altfel, acest lucru este scris negru pe alb in manualul de service de cielo si nubira.
                Pot sa va spun spun ca acei culbutori lucreaza asa: tzac - pac. Daca ai sa desfaci un motor de 1310 ai sa vezi acolo tipul de culbutori care sunt si pe logan. Nu este nici o inventie romaneasca, ci pur si simplu nu mai sunt culbutori cu rulment pe ace (cum sunt pe supernova si aproape pe toate solenzele), ci cu patina.
                Acel tacanit se mai datoreaza injectoarelor care au in interior niste supape electrice sau sigurante (ceva de genul asta) care la deschidere produc respectivul zgomot ( treaba cu injectie multipunct- la motoarele mai vechi tacanea doar o singura data cand injecta combustibilul la accelerare dar acum la multipunct se pare ca este altfel)

                Comment


                • Nu numai la pornire..
                  "Roata, chiar de-ar fi pătrată, tot se-nvârte, câteodată." - N. Guţă
                  Ca tratament general contra durerilor, recomand Xanax. Ramai cu durerea de p#!@

                  Comment


                  • 1310 nu are acelaşi tip de culbutori ca Logan. Altfel spus, Logan nu are sistemul camă-tachet-tijă-culbutor ci direct camă-culbutor.
                    sigpic

                    Comment


                    • Va salut, am si eu un logan 1.4 din 2006 cu 94000km si gaz de 20000. As vrea sa reglez si eu tachetii, imi puteti recomanda pe cineva? Multumesc. Daca este offtopic ma scuzati va rog.

                      Comment


                      • Pai colegul ce a postat inaintea ta a facut o treaba excelenta pe masina mea. Ia legatura cu el. ;)

                        Comment


                        • Am reglat si eu la Sandero culbutorii exact dupa cum scrie in manualul de reparatii(0.10admisie si 0.25evacuare si motorul era bocna). Totul e ok acum dar tot este un mic tacanit la motor. Eu m-am pus sa reglez culbutorii pentru ca aveam o tacaneala care banuiam a fi de acolo, dar si dupa reglaj tacanitul persita. Nu tacane tare, dar se aude. Aveti cumva idee de la ce ar mai putea fi?

                          Mersi

                          Comment


                          • Acel tacanit este de la injectoare.

                            Comment


                            • Si este ceva normal? E motiv de ingrijorare? Ar ajuta o solutie de curatat injectoarele?

                              Comment


                              • Injectoarele au in interior niste supape electrice sau sigurante (ceva de genul asta) care la deschidere produc respectivul zgomot, deci stai linistit ca este normal, masina nu are nimic.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google