Reglaj Culbutori Preference 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau sa-mi reglez si eu culbutorii. Am un logan 1.4 MPI + GPL. Va rog sa-mi spuneti care ar fi distantele?! Sunt aceleasi ca la beznzina sau la GPL difera?! Si daca desfac capacul de la chiuloasa am sa schimb si garnitura aia ca incepuse sa piarda ulei. Am achizitionat o garnitura din pluta la recomandarea cuiva care mi-a spus ca ar fi mai bune. Am procedat bine sau trebuia sa iau garnitura clasica?! Multumesc anticipat.
    My ride

    Comment


    • salut

      Originally posted by Inalt View Post
      La diesel tot asa se face?
      la diesel nu se pot regla tacheti

      Comment


      • astept si eu un respuns la postul 181, daca ma poate ajuta cineva. multumesc
        My ride

        Comment


        • Mr.Sebi, da, sunt aceleaşi distanţe şi la GPL.
          Nu ştiu cum va rezista în timp garnitura aia de plutâ dar dacă va fi nevoie s-o schimbi iar nu va fi mare trudă.
          sigpic

          Comment


          • Am discutat intre timp cu colegul Aurelian si mi-a descris cu lux de amanunte toata procedura. Am sa pun tot garnitura originala si am sa suplimentez cu niste silicon negru. Multumesc mult pentru ajutor tuturor.
            My ride

            Comment


            • care e admisia si care e evacuarea logan 1.4

              Comment


              • vezi post nr.79
                sigpic

                Comment


                • Originally posted by ionutpas View Post
                  care e admisia si care e evacuarea logan 1.4
                  Admisia este spre parbriz si evacuare spre radiatorul de racire

                  Comment


                  • evacuarea este spre evacuare si admisia spre admisie Adica exact cum ai spus.

                    Comment


                    • adevarat ca pntru care au avut curaj acum este usor si nu inteleg pe alti de ce nu-i inteleg ce explica ,un sfat ar fi fost sa insiste sa-i convinga pe cei care au demontat si au facut acel reglaj . sau sa insiste in a pricepe un pic desen tehnic

                      Comment


                      • M-am pierdut complet in ce spui tu acolo Costyk si nu cred ca intelege cineva ce spui .

                        Comment


                        • Si al meu era galagios putin. L-am desfacut, si am refacut reglaju la 0.10 admisia si 0.15 larg, evacuarea. La voi chiar nu e galagios la 0.25-0.30 pe evacuare? Dupa reglaj e mai prompt motorul, si chiar e diferenta mare de reactie la mine.

                          Comment


                          • Originally posted by andrei005 View Post
                            la diesel nu se pot regla tacheti
                            Se regleaza prin schimbarea tachetilor.
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • Originally posted by yo87racing View Post
                              ... si am refacut reglaju la 0.10 admisia si 0.15 larg, evacuarea.
                              Nu e gălăgios nici la valorile specificate în manualul de service pentru evacuare. În plus, un joc mai mic la evacuare decât cel specificat în manual va rezulta în deschiderea prematură a supapei de evacuare, înainte ca, compresia să se fi terminat.
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by ibuzescu View Post
                                Nu e gălăgios nici la valorile specificate în manualul de service pentru evacuare. În plus, un joc mai mic la evacuare decât cel specificat în manual va rezulta în deschiderea prematură a supapei de evacuare, înainte ca, compresia să se fi terminat.
                                Sunt constient, dar e ok, asa va ramane la mine. Nu tremura, nu intrerupe nu face nici o problema, deci eu sunt de parere ca inchid supapele. Cel putin deocamdata, Km putini.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google