If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Multumesc mult adrianard pentru foaia din manualul de service logan atasata la mesajul anterior, ma manca si pe mine pielea s-o "lipesc" la inceput, dar nu prea stiu cum sta treaba cu drepturile de autor si m-am abtinut. Sanatate si spor la munca celor ce sufleca manecile si se apuca singuri de surubaiala !
Este adevarat ca se schimba mersul motorului se simte foarte bine in mers.
La mine a fost mai complicat in sensul ca a trebuit stransa chiuloasa pentru ca pierdea ulei pe la garnitura si din cauza asta a trebuit sa regleze tachetii si spre norocul meu am gasit un mecanic bun nu un tamplar.
pai ia vezi ... poate ghicesti in care parte e admisia si in care parte e evacuarea si atunci le vezi care cum sunt )
si daca nu ghicesti , partea de catre habitaclu e admisia , partea de catre radiatoare e evacuarea .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Am Loganul din semnatura(mai 2005,1.4mpi remapat) cu aproape 92.000 km si ma gandeam sa-i reglez culbutorii la un mecanic de la Dacia. La nr. asta de km e musai de facut treaba asta sau trebuie sa se manifeste intr-un anume fel motorul pentru a necesita reglajul(chiar nu ma pricep)? De tras motorul trage, insa imi pare un pic zgomotos, ar ajuta cu ceva acest reglaj, implica si alte riscuri daca se umbla pe-acolo? Multumesc anticipat.
Se poate sa fie adevarat, Credeam ca-n timp se maresc jocurile, nu scad.
Asa stiam si eu, ca in timp apare uzura intre tija supapei si tachet si distanta aia X se mareste , deaia se face periodic o reglare .
Dar daca meseriasu spune ca se micsoreaza... asa o fi.
Am Loganul din semnatura(mai 2005,1.4mpi remapat) cu aproape 92.000 km si ma gandeam sa-i reglez culbutorii la un mecanic de la Dacia. La nr. asta de km e musai de facut treaba asta sau trebuie sa se manifeste intr-un anume fel motorul pentru a necesita reglajul(chiar nu ma pricep)? De tras motorul trage, insa imi pare un pic zgomotos, ar ajuta cu ceva acest reglaj, implica si alte riscuri daca se umbla pe-acolo? Multumesc anticipat.
Nu-i raspunde nimeni avizat omului? Exact asta ma intereseaza si pe mine...
Ok,asta cam stiu.M-ar interesa daca distantele de reglare sunt aceleasi la un motor remapat,sau nu.
aceleasi distante si reglajul nu este obligatoriu la o anumita perioada ci daca masina nu merge bine ex:mers intrerupt, pornire grea, rateuri, etc.
dar parerea mea(bineinteles ca din ceea ce am citit pe tot felul de forumuri si ce am mai auzit de la cei priceputi ai mecanicii) e ca in cazul remaparilor si a motoarelor pe gpl, reglajul supapelor devine o obisnuinta, insa doar la cele pe gpl, spun unii ca s-ar face la vreo 20000km.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment