Reglaj Culbutori Preference 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Logan

    As dori si eu "Manualul de reparatii Logan" daca il are cineva

    kosty_cel@yahoo.com

    Comment


    • #47
      va garantez si eu .. ca la motorul meu cu aproape 65000 km executati din placere, dupa reglajul culbutorilor am ramas placut impresionat cat de tacut e motorul, se simte ca e ceva schimbat. Deci daca aveti timp si sunteti mai indemanatici cu sculele faceti cu cea mai mare incredere aceasta operatiune. multumim pt tutorial

      Comment


      • #48
        Am un 1.4MPI pe GPL si mi-a dat un rateu in mers cand eram pe gaz, deci........
        sambata ma bag si eu la un reglaj.
        O lera pentru reglat tachetii am gasit-o cu 7 lei la un magazin de piese auto.

        Cumva pistoanele sunt numerotate de la stanga la dreapta 1234>, nu ???
        Last edited by ady0807; 11 August 2011, 12:11. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #49
          vezi ca pe bobina de inductie sunt numerotati cilindrii, si ca la fiecare motor primul cilindru este cel din partea carterului ambreiajului, deci de la dreapta la stanga cum te uiti catre masina

          Comment


          • #50
            Ti i-ai reglat singur, Mariuse? Tot zic sa fac si eu operatia asta, poate devine motorul mai silentios. Nu intrerupe, nu da rateuri,relantiul e ok, insa tacane din toate incheieturile.

            Comment


            • #51
              daca nu tacane eu nu vad de ce ar trebui reglati .
              Mare atentie cand ii reglati masina sa fie rece,dar bocna nu un pic calduta etc.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #52
                Pai tocmai, am zis ca tzacane mai sus, si ma gandeam ca poate scap de tzacanit cu acest reglaj.

                Comment


                • #53
                  Nu scapi de tacanit. Toate tacane.

                  I-am reglat si la distanta mai mica decat spune cartea (chiar ramaneau atacate supapele, tremura in ralanti) si tot tacane.

                  Daca merge bine las-o ca e ok.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by balanel View Post
                    Oare la motorul de 1.6 16 V, se regleaza culbutorii? Sau e cu compensare hidraulica a jocului?
                    La 1.6 16V nu se regleaza, e compensare hidraulica. Cand sunt prea uzati (dar asta la foarte multi km) pur si simplu se schimba.
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • #55
                      vedeti ca la 1.4 pe roata dintata de la axu cu came aveti niste insemnari pentru reglajul culbutorilor , numa ca trebuie desfacut capacul din stanga de la distributie ca sa se vada , si acolo scrie clar, sunt niste puncte si sub ele scrie gen E1-E4 si asa mai departe . Astfel sigur nu gresiti pozitia in care se regleaza.

                      Comment


                      • #56
                        astazi am reglat si eu culbutori cu ajutorului userul mcm022006 merge super acuma trage mult bine

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by mcm022006 View Post
                          vezi ca pe bobina de inductie sunt numerotati cilindrii, si ca la fiecare motor primul cilindru este cel din partea carterului ambreiajului, deci de la dreapta la stanga cum te uiti catre masina
                          Invers.

                          Comment


                          • #58
                            Azi mi-a facut si mie Marius (mcm022006) reglajul culbutorilor la 115.000 km si un pic(mi-a zis ca erau vreo 5 dereglati, sau ceva de genu', ca nu ma pricep) si ma declar multumit(il recomand!). Impresiile sunt urmatoarele:
                            - motorul e mai silentios(tzacane mai putin) si nu mai tremura asa tare(ca termen de comparatie a fost motorul lui de 60.000 km, care suna aproximativ la fel)
                            - raspunde parca mai bine la turatii joase(inainte cam tremura subturata)
                            Insa ceea ce m-a uimit de-a dreptul au fost niste consumuri instante mai mici decat inainte(inca nu sunt dumirit, mai testez).
                            Dupa reglaj concluzia mea este ca masina nu mergea rau deloc nici inainte, insa per ansamblu s-a meritat operatiunea ca si rezultate. Am inteles ca trebuie sa merg un pic mai usor o perioada de aproximativa 100 km pentru a nu se decalibra. Revin si cu alte impresii.

                            Comment


                            • #59
                              La motoarele cu instalatie GPL Landi Renzo se folosesc aceleasi jocuri la culbutori sau sant diferite?
                              Multumesc.

                              Comment


                              • #60
                                am reglat si eu culbutorii cu ajutorul lui Marius (mcm2006) si au inceput sa se simta diferente.inainte de reglaj la doua din supape nu avea joc aproape deloc fiindca nu incapea nici lera de 0.05,iar dupa aceea au fost reglati la 0.15 cu 0.25 si merge brici.
                                @jjuulliieenn motoarele cu instalatie gpl Landi Renzo de fabrica nu sunt mai cu motz decat cele cu gpl aftermarket si se folosesc aceleasi cote 0.15 cu 0.25.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google