Reglaj Culbutori Preference 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    salut

    da la ei am fost.Dar cred ca asta a fost cea mai proasta alegere facuta de mine pana acum.Nu o sa mai calc in service-ul ala pentru nimic in lume

    Comment


    • #32
      Multumesc mult adrianard pentru foaia din manualul de service logan atasata la mesajul anterior, ma manca si pe mine pielea s-o "lipesc" la inceput, dar nu prea stiu cum sta treaba cu drepturile de autor si m-am abtinut. Sanatate si spor la munca celor ce sufleca manecile si se apuca singuri de surubaiala !

      Comment


      • #33
        Este adevarat ca se schimba mersul motorului se simte foarte bine in mers.
        La mine a fost mai complicat in sensul ca a trebuit stransa chiuloasa pentru ca pierdea ulei pe la garnitura si din cauza asta a trebuit sa regleze tachetii si spre norocul meu am gasit un mecanic bun nu un tamplar.

        Comment


        • #34
          Salut pe toata lumea
          Un tutorial bine facut si pe intelesul tuturor, insa eu tot am o nelamurire...
          Care sunt supapele de admisie si care de evacuare?

          a... si inca ceva, pentru reglare nu se poate folosi cheia de reglare de la batrana dacie? din cate imi aduc aminte parca tot de 10mm erau piulitele

          Comment


          • #35
            pai ia vezi ... poate ghicesti in care parte e admisia si in care parte e evacuarea si atunci le vezi care cum sunt )
            si daca nu ghicesti , partea de catre habitaclu e admisia , partea de catre radiatoare e evacuarea .
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              Multumesc pentru promptitudine

              Comment


              • #37
                stie cineva cu cat se regleaza culbutorii la 1.4 pe GPL, sau e la fel ca la benzina?masina a fost echipata din fabrica cu GPL

                Comment


                • #38
                  Originally posted by alexkod22 View Post
                  stie cineva cu cat se regleaza culbutorii la 1.4 pe GPL, sau e la fel ca la benzina?masina a fost echipata din fabrica cu GPL
                  acelasi motor

                  Comment


                  • #39
                    Am Loganul din semnatura(mai 2005,1.4mpi remapat) cu aproape 92.000 km si ma gandeam sa-i reglez culbutorii la un mecanic de la Dacia. La nr. asta de km e musai de facut treaba asta sau trebuie sa se manifeste intr-un anume fel motorul pentru a necesita reglajul(chiar nu ma pricep)? De tras motorul trage, insa imi pare un pic zgomotos, ar ajuta cu ceva acest reglaj, implica si alte riscuri daca se umbla pe-acolo? Multumesc anticipat.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Urs View Post
                      Se poate sa fie adevarat, Credeam ca-n timp se maresc jocurile, nu scad.
                      Asa stiam si eu, ca in timp apare uzura intre tija supapei si tachet si distanta aia X se mareste , deaia se face periodic o reglare .
                      Dar daca meseriasu spune ca se micsoreaza... asa o fi.
                      , sunt cu ochii pe voi !
                      :thumbsup:

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by andreyi View Post
                        Am Loganul din semnatura(mai 2005,1.4mpi remapat) cu aproape 92.000 km si ma gandeam sa-i reglez culbutorii la un mecanic de la Dacia. La nr. asta de km e musai de facut treaba asta sau trebuie sa se manifeste intr-un anume fel motorul pentru a necesita reglajul(chiar nu ma pricep)? De tras motorul trage, insa imi pare un pic zgomotos, ar ajuta cu ceva acest reglaj, implica si alte riscuri daca se umbla pe-acolo? Multumesc anticipat.
                        Nu-i raspunde nimeni avizat omului? Exact asta ma intereseaza si pe mine...

                        Comment


                        • #42
                          Dupa reglajul culbutorilor, firesc are sa fie ma silentios, nu o sa ma rontaie.

                          Comment


                          • #43
                            Ok,asta cam stiu.M-ar interesa daca distantele de reglare sunt aceleasi la un motor remapat,sau nu.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by sanderizer View Post
                              Ok,asta cam stiu.M-ar interesa daca distantele de reglare sunt aceleasi la un motor remapat,sau nu.
                              aceleasi distante si reglajul nu este obligatoriu la o anumita perioada ci daca masina nu merge bine ex:mers intrerupt, pornire grea, rateuri, etc.
                              dar parerea mea(bineinteles ca din ceea ce am citit pe tot felul de forumuri si ce am mai auzit de la cei priceputi ai mecanicii) e ca in cazul remaparilor si a motoarelor pe gpl, reglajul supapelor devine o obisnuinta, insa doar la cele pe gpl, spun unii ca s-ar face la vreo 20000km.

                              Comment


                              • #45
                                Oare la motorul de 1.6 16 V, se regleaza culbutorii? Sau e cu compensare hidraulica a jocului?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google