Reglaj Culbutori Preference 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Eroare

    Îmi pare rău să îţi spun dar ai greşit valorile, corect era astfel:
    • admisie: 0,10 trece, 0,15 nu.
    • evacuare: 0,25 trece, 0,30 nu.


    Era specificat clar în manual şi am şi pus, unul din noi, extrasul respectiv într-un post anterior. Păcat de muncă.
    Last edited by ibuzescu; 8 May 2012, 14:49.
    sigpic

    Comment


    • #92
      problema ta daca ai vrut sa faci asa. In manualul de reparatie scrie admisie 0.1 pana la 0.15 (eu am ales 0.15)
      evacuare zice 0.2-0.3 (am ales 0.2 pentru ca stiu ca in aceasta combinatie merge perfect) In momentul asta nu mai aud deloc culbutorii si masina trage putin mai bine.

      Comment


      • #93
        Pe evacuare spune 0,25-0,30 fara schimbare supape.

        Ca sa stiu ca nu gresec eu am procedat (acum vreo 3 ani ) ) asa:
        - admisie verificat sa intre usor lera de 0,1 dar cea de 0,15 sa intre greu/fortat.
        - evacuare verificat sa intre ok lera de 0,25, dar cea de 0,3 sa intre greu/fortat.

        Cu metoda asta stiu sigur ca n-am facut admisia si evacuarea nici prea ''stransa'' nici prea ''larga''.

        PS: desi un culbutor tot tzacane, dar de acum aprox 2-3 ani pana acum tot asa face, mi-a fost extra lene sa mai desfac o data capacu de culbutori, mai ales ca fusese desfacut inca de doua ori de mesteru pacii care mi-a dereglat groaznic culbutorii.

        Comment


        • #94
          Originally posted by o8MeLC View Post
          reglat culbutori azi. A fost floare la ureche. am cumparat lere (8 lei), garnitura (20 lei) si chei : cheie 10, torx 50, patent. Desfacut tot, ridicat roata si introduceti treapta a 5-a si invarti de roata. te uiti atent cand se ridica fiecare supapa si o reglezi.

          Admisitie 0.15 intra usor, 0.20 nu intra
          Evacuare 0.20 intra usor, 0.25 nu intra

          Aveam joc mare, 0.20+ admisie si evacuare 0.25+. Nu mai tacane deloc si chiar simt antifonarea.
          de unde ai luat garnitura cu 20 de lei?

          Comment


          • #95
            am fost in targ si am gasit-o la cei de la mioveni. Nici nu imi vine sa cred cat de urat faceau si cum e acum. Avand in vedere ca am avut probleme cu motorul era sa spun ca a inceput din nou sa bata dar din fericire au fost doar culbutorii.

            Comment


            • #96
              Originally posted by o8MeLC View Post
              problema ta daca ai vrut sa faci asa. In manualul de reparatie scrie admisie 0.1 pana la 0.15 (eu am ales 0.15)
              evacuare zice 0.2-0.3 (am ales 0.2 pentru ca stiu ca in aceasta combinatie merge perfect) In momentul asta nu mai aud deloc culbutorii si masina trage putin mai bine.
              Eu zic să te mai uiți o dată în manual, îți repet ai greșit reglajul.
              Așadar jocurile la rece sunt:
              • maxim 0,15 pe admisie (la tine e undeva între 0,15 și 0,20)
              • minim 0,25 pe evacuare (la tine e 0,2)


              În altă ordine de idei, la mine consumul s-a diminuat drastic, fără nicio exagerare.
              sigpic

              Comment


              • #97
                deja produce si benzina. Acum toata lumea o sa isi regleze culbutorii sa consume mai putin. Cand sunt reglati consuma normal nu mai putin sau mai mult.

                Daca tu spui ca sunt prost reglati nu trebuia sa se simta problema asta in sunet si cum merge masina.

                Eu am facut de cateva zile o antifonare a peretelui de foc si aininte imi tacanea extrem de tare. Acum e super silentioasa si chiar se simte antifonarea.

                Comment


                • #98
                  Nu spun eu, manualul spune.
                  Consumul s-a redus de la anormal la normal, desigur, credeam că e de la sine înțeles și da, toată lumea ar trebui să-i regleze, ar avea o revelație. Sper s-o trăiești și tu și nu doar în termeni de nivel de zgomot.

                  Succes !
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    salutare tuturor,
                    ieri am reglat si eu culbutorii cu ajutorul mecanicului, a reglat din doua invartiri ale rotii (a ridicat-o pe cric), pe roata dintata de pe axa cu came, la prima invartire, avea niste semne (ceva scris), a reglat o parte din culbutori si apoi a mai invartit de roata pana cand o spita de pe roata dintata s-a aliniat cu axul, pe acea spita nu scrie nimic. Imi spune si mie cineva ce scrie pe spitele acelea de pe roata dintata? data viitoare vreau sa-i fac singur

                    Comment


                    • Cand data viitoare? )
                      Astia ii reglezi o data la 80-100000 km (daca ii reglezi).

                      Pana la urmatoarea reglare o sa uiti )))

                      Comment


                      • am gpl, si e recomandat cam din 30k in 30k

                        Comment


                        • Sau 60.000, de obicei cand incep sa tacane.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • nu stie nimeni ce semne se aliniaza, ce semne sunt pe spitele rotii dintate de la axa cu came care trebuiesc aliniate cu axa?

                            Comment


                            • Imi spuneti si mie ce silicon ati folosit pentru a pune la capacul de la culbutori?

                              Comment


                              • Vrei musai silicon ? Nu de alta dar se găseşte de cumpărat garnitura capacului.
                                În principiu, siliconul respectiv este unul rezistent la temperaturi înalte. Este suficient să dai o căutare şi vei găsi zeci de mărci şi variante.
                                Attached Files
                                Last edited by ibuzescu; 6 June 2012, 16:07.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google