Garnitura stiu ca se cumpara dar parca nu as vrea sa cumpar garnitura. Pe net am gasit mai multe marci si variante dar nu stiu de unde sa le cumpar. Singurul care l-am gasit a fost in hornbach si era de la bison si costa 40 de lei... avand in vedere ca il voi folosi sa spunem de 2..3 ori e mult prea scump si mult prea mare.
Reglaj Culbutori Preference 1.4
Collapse
X
-
-
reglaj culbutori logan 1.4 cu jpl
va salut ! am si eu o intrebare: am luat loganul la 53000 de km , i-am pus gaz ( tomasetto secventiala ) si am cu ea cam 57000 km si de 3 saptamani am o problema : imi porneste de la 2-3-4 cheie .. am crezut initial ca este de la gazul prost , ( bujiile sunt schimbate acum 4000 de km ). Am mai citit pe forumuri ca ecu masinii se mai deregleaza din cauza celui de gaz ...astfel azi am fost unde am montat gazul sa imi faca o resetare ..zi si facut : mi-a recalibrat si calculatorul masinii ca cica o luase razana si a recalibrat si gazul . Mi-a zis ca trebuie sa imi reglez culbutorii apoi sa revin la resoftare daca imi face la fel. credeti ca poate sa fie asta motivul pentru care nu porneste? masina are probleme doar la rece : se duce la 1500 de ture apoi sub 500-600, se balbaie si se opreste iar la cald porneste la sfert de cheie . Va intreb pentru ca am avut solenta pe gaz cam de la 120000km-180000km.. si dadeam in ea 170-180km pe autostrada si nu am avut niciodata probleme dinastea cu reglaj culbutori ..
Comment
-
Originally posted by cristian_ra View Postva salut ! am si eu o intrebare: am luat loganul la 53000 de km , i-am pus gaz ( tomasetto secventiala ) si am cu ea cam 57000 km si de 3 saptamani am o problema : imi porneste de la 2-3-4 cheie .. am crezut initial ca este de la gazul prost , ( bujiile sunt schimbate acum 4000 de km ). Am mai citit pe forumuri ca ecu masinii se mai deregleaza din cauza celui de gaz ...astfel azi am fost unde am montat gazul sa imi faca o resetare ..zi si facut : mi-a recalibrat si calculatorul masinii ca cica o luase razana si a recalibrat si gazul . Mi-a zis ca trebuie sa imi reglez culbutorii apoi sa revin la resoftare daca imi face la fel. credeti ca poate sa fie asta motivul pentru care nu porneste? masina are probleme doar la rece : se duce la 1500 de ture apoi sub 500-600, se balbaie si se opreste iar la cald porneste la sfert de cheie . Va intreb pentru ca am avut solenta pe gaz cam de la 120000km-180000km.. si dadeam in ea 170-180km pe autostrada si nu am avut niciodata probleme dinastea cu reglaj culbutori ..
Curata-l sau inlocuieste-l.Logan GPL 1.4
Comment
-
Curata rampa de injectoare (de benzina), posibil sa trebuiasca sa le schimbi, cel putin asa mi-a spus un mecanicos de montare instalatii gpl, ca dupa 100-140000 km trebuie rampa de injectoare shimbate, adica toate injectoarele schimbate.
Poate se intampla si mai repede, nu cunosc.
Daca zici ca la rece nu o ia, atunci cauza ar trebui sa fie la partea de benzina.
Comment
-
SAL DIN NOU.Mai nou nu s pornit nici cand a fost cald afara (a fost coincidenta ca s-a racorit si nu a mai mers )... cred ca m-am prins de la ce este ...daca trece mult timp cand masina nu este pornita(7-8 ore ) pompa de benzina nu mai retine presiunea cand pun contactul si dau la cheie(daca pun contactul de 3-4 ori porneste) ...deci cam trebuie schimbat ansamblul ...alta posibilitate nu mai vad... cond o sa o schimb m-am interesat ca exista relee care se monteaza suplimentar la pompa sa se opreasca cand intra pe gaz sa nu mearga in gol aiurea si sa se uzeze (cum am patit eu)
Comment
-
Va salut din nou.Dupa cum am scris mai sus tot o problema cu pornirea am si eu .Cum am mentionat am schimbat bujii, reglat tacheti,curatat clapeta, mpp,senzor volanta, resetat de 3-4 ori calculatorul de benzina de 2 ori cel de gaz si tot degeaba.. bani dati aiurea ... Mi-am comandat bosch ansamblu pompa benzina ( inca 420 de roni - ma rog lucrez la o firma de piese si nu am achitat-o cred ca o sa o fac retur la furnizor ) si sta frumos la mine pe birou la serviciu(altceva pe masina nu am ce sa mai schimb sa rezolv problema pornirii) : de ce?? e simplu: am fost la un service din Bragadiru si un mecanic care a lucrat la Renault , actualmente la un service privat (artis omul), mi-a pus testerul pe masina si normal ca toate erau bune si frumoase.Mi-a zis : "mergi 2-3 zile numai pe benzina si daca nu se rezolva iti schimb pompa personal GRATIS , cu toate ca iti zic sigur ca nu e de la pompa ..ca aia merge ori nu merge si nu are ce sa se dezamorseze dupa 10 ore ,ea se amorseaza singura cand pui contactul si se si aude; PROBLEMA E DE LA CENTRALA DE GAZ AL CAREI SOFT NU E COMPATIBIL CU CEL DE ECU" .Zis si facut , ieri am mers 30 de km cu ea , azi de dimineaza a pornit din prima la sfert dar sa balbait foarte putin si nu s-a mai oprit , am mers la benzinarie ca eram pe rosu , m-am mai usurat de 1 mil ( am bagat cum a zis mecanicul 99+) doar 15 L....... am ajuns la serv . La 17:30 cand am plecat de la serviciu , pun contactul si la sfert de cheie ramane la 1500 de ture si scade usurel la 1000 frumos , fara balbaieli ... DECI: in concluzie decat sa aruncati banii pe geam ( k mine)mergeti intai la servicele unde s-a montat instalatia si sa ii luati pe sus pe expertii aia care afirma : " domne instalatia e ok merge , nu vad nici o problema de la noi , regleaza-ti culbutorii , schimba bujiile , fisele , bobina , senzorii "sau toata masina daca se poate nu????... numai meseriasi sunt peste tot in ziua de azi ..eu o sa am duc in wekend sa mi-o regleze iar ..ca daia am dat 23 de mil instalatia+ 7 mil ( mutarea de pe matiz pe logan a instalatiei) si acum merg pe benzina ...
Comment
Comment