Revin totusi cu o problema dupa reglajul culbutorilor.
Am un tacanit la motor cand acesta e cald. Am fost la service la dacia si cei de acolo au zis ca sunt culbutorii ce trebuie reglati si sa las masina peste noapte sa se raceasca si o vor face dimineata. Dimineata cand mecanicul s-a apucat de treaba a zis ca pe admisie trebuie sa fie reglati la 0.15(in manual eu citisem intre 0.10-0.15) si 0.25 pe evacuare si nu stiu daca e ok cum a procedat. Am vazut doar ca lera de 0.15 intra putin fortat. Dupa reglarea lor motorul parca merge putin mai bine dar tacanitul e in continuare.
Intamplator am pus mana pe fiecare fisa in parte si am observat ca la fisa nr. 3 se simte o bataie puternica in ea si daca o misc putin sau o tin in alta pozitie nu se mai simte bataia si zgomotul se diminueaza. E posibil sa fie cumva de la fise sau mi-au reglat la dacia prost culbutorii?
Mersi si sper sa ma puteti ajuta ca astia de la dacia au zis ca e normal.
Problema rezolvata, se pare ca mecanicul de la dacia uitase sa stranga bujiile.
Am un tacanit la motor cand acesta e cald. Am fost la service la dacia si cei de acolo au zis ca sunt culbutorii ce trebuie reglati si sa las masina peste noapte sa se raceasca si o vor face dimineata. Dimineata cand mecanicul s-a apucat de treaba a zis ca pe admisie trebuie sa fie reglati la 0.15(in manual eu citisem intre 0.10-0.15) si 0.25 pe evacuare si nu stiu daca e ok cum a procedat. Am vazut doar ca lera de 0.15 intra putin fortat. Dupa reglarea lor motorul parca merge putin mai bine dar tacanitul e in continuare.
Intamplator am pus mana pe fiecare fisa in parte si am observat ca la fisa nr. 3 se simte o bataie puternica in ea si daca o misc putin sau o tin in alta pozitie nu se mai simte bataia si zgomotul se diminueaza. E posibil sa fie cumva de la fise sau mi-au reglat la dacia prost culbutorii?
Mersi si sper sa ma puteti ajuta ca astia de la dacia au zis ca e normal.
Problema rezolvata, se pare ca mecanicul de la dacia uitase sa stranga bujiile.
Comment