Reglaj Culbutori Preference 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Revin totusi cu o problema dupa reglajul culbutorilor.

    Am un tacanit la motor cand acesta e cald. Am fost la service la dacia si cei de acolo au zis ca sunt culbutorii ce trebuie reglati si sa las masina peste noapte sa se raceasca si o vor face dimineata. Dimineata cand mecanicul s-a apucat de treaba a zis ca pe admisie trebuie sa fie reglati la 0.15(in manual eu citisem intre 0.10-0.15) si 0.25 pe evacuare si nu stiu daca e ok cum a procedat. Am vazut doar ca lera de 0.15 intra putin fortat. Dupa reglarea lor motorul parca merge putin mai bine dar tacanitul e in continuare.

    Intamplator am pus mana pe fiecare fisa in parte si am observat ca la fisa nr. 3 se simte o bataie puternica in ea si daca o misc putin sau o tin in alta pozitie nu se mai simte bataia si zgomotul se diminueaza. E posibil sa fie cumva de la fise sau mi-au reglat la dacia prost culbutorii?

    Mersi si sper sa ma puteti ajuta ca astia de la dacia au zis ca e normal.

    Problema rezolvata, se pare ca mecanicul de la dacia uitase sa stranga bujiile.
    Last edited by bogdan_cj; 10 October 2013, 22:25. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Reglaj tacheti cu success!

      Salut,

      Am reglat si eu tachetii la loganul meu prima data la 70k, a durat ceva timp pt ca e prima data cand fac asta, data viitoare stiu deja. Am si GPL pe ea.

      Inainte de reglare erau rau deplasati, aveam 0.15 admisie si 0.15-0.20 evacuare.
      Am pus 0.10 admisie si 0.25 evacuare.

      Garnitura a fost 18ron si lerele 13ron.

      Feedback: se simte, nu trepideaza schimbatorul ca inainte, zgomot redus, sunet frumos la relanti (toarce cum se mai zice), inainte parca aveam diesel, raspunde mai bine la aceleratie si nu tremura cand acelerezi subturata, consum nu stiu inca.

      Multumesc prietenului meu J. Ovidiu pt ajutorul lui, eu nu ma pricepeam si a fost langa mine sa ma supravegheze.

      Bafta tuturor !

      Comment


      • Felicitări pentru reglajul corect al culbutorilor (nu al tacheților). Logan nu are tacheți ca Dacia 1310 dar și dacă ar fi avut, nu tacheții se reglează ci culbutorii.
        Last edited by ibuzescu; 26 October 2013, 10:44.
        sigpic

        Comment


        • Scuze daca sunt putin offtopic dar stiti cumva daca motorul de 1.2 16v D4F-732 are culbutori care trebuie reglati dupa un anumit timp ?
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • Nu găsesc manualul de service pentru 1.2 16v D4F-732 ca să îți zic sigur dar cred că reglajul culbutorilor se face automat. Dacă găsesc îți zic.

            Nu am găsit niciunde manualul de service dar așa cum bănuiam, culbutorii nu se reglează manual la Sandero 1.2 16V aceștia fiind hidraulici.
            Last edited by ibuzescu; 27 October 2013, 11:00. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • Salut,
              Inainte de a ma apuca si eu de un relgaj as vrea totusi o confirmare. Pt 1.6 MPI fila de manual atasata la o pagina anterioara este valabila? In antetul paginii scrie ca ar fi pt k7J, nu si k7M.
              Masina o am de la 70k. Nu tremura mai deloc. Acum la 120k, dupa 2 ani, la relanti tremura destul de neplacut, simtitor. Dupa reglaj o sa dau de veste daca s-a imbunatatit sau nu.

              Comment


              • Se regleaza la acelasi joc.

                Comment


                • Chiulasa e identica intre 1.4 si 1.6 8V.
                  La 1,2 se regelaza jocul, insa e alt manual si alte valori.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • pf..dilema. @Melc sugereaza ca ar fi aceleasi valori ale jocului, @einstein aproba aceeasi chiulasa insa ar fi valori diferite. Poate am inteles eu gresit. Teoretic ar tb sa fie aceleasi valori...Mersi mult oricum

                    Comment


                    • 1.6/8V are fix aceleaşi valori pentru reglaj ca şi 1.4/8V; einstein vorbea de alte valori referindu-se la Sandero 1.2/16V.

                      P.S. Eu am presupus că la Sandero 1.2/16V nu se reglează pentru că văzusem undeva (nu mai ştiu unde) că sunt hidraulici. Poate ne ajută cineva cu un manual de service, să ne lămurim şi noi.
                      sigpic

                      Comment


                      • OK. Bun. O sa iau de bun ca 1.4/1.6 detin aceleasi valori. Intrebam totusi ca nu am gasit prin forum pe cineva care a reglat un 1.6. Probabil am avut ghinion la cautare. Mai mult decat atat mi e greu sa cred ca @einstein s-a referit la L/S 1.2 ca ar avea alte valori. Tot ce i diesel si 16V pe Dacia ,din ce stiu, are tacheti compensare hidraulica.

                        Comment


                        • 1) Sunt eu unul din cei care au reglat deja un 1.6/8V, acum mă crezi ?
                          2)
                          Originally posted by einstein1984 View Post
                          La 1,2 se regleaza jocul, insa e alt manual si alte valori.
                          Ce nu îți este clar ? E vorba de Sandero 1.2. Și nu e diesel ci benzinar.

                          Uite aici de exemplu
                          Last edited by ibuzescu; 5 November 2013, 22:01. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic

                          Comment


                          • 1. Da, te cred.
                            2. Ce nu imi e clar? Pai daca 1,2 e 16V, cu tacheti, hidraulici...nu mai vb de reglaj. Oricum nu mai condeaza...
                            In aceasta dim am reglat si eu culbutorii. Pozele si informatiile de aici mi au fost de ajutor. Mersi pt asta. Nu am mai dat jos cablul de la alternator si nici bujiile. Am folosit metoda cu a 5-a si invartit de roata. Totul a mers bine si a durat cca 1,5 ore.
                            Din "pacate" nu a tb sa reglez decat f putin o evacuare. Suprinzator toate erau la 0,1 si 0,25, iar masina are 125k. Chiar speram sa gasesc varzete p acolo sa scap de tremuratul de relanit. Eh n-a fost asa. Nu s a schimbat nimic in mersul motorului. Masina consuma normal, trage normal, numai ca la relanti tremura un pic.
                            Am observat ca bobina de ind prezinta fisuri a carcasei in partea de contact cu capacul culbutori. Fisurile sunt in zona gaurilor pt suruburi, insa nu cred ca a afectat cu ceva in functionarea ei.

                            Comment


                            • ba da, schimb-o.

                              Comment


                              • incearca vreuna de la un coleg dar si la mine exista o mica intrerupere la relanti si cu alta bobina am mergea la fel. Am schjimbat bobina cand a murit si mergea in 2 pistoane.

                                E boala lor sa se sparga la prinderi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google