Eu zic sa te linisteti deocamdata, in 24.000 nu are nimic si nu cred ca ai tinut-o doar in 6000 de rpm. A vazut a mea ture destule si la 45 000 e inca ok. Stai linistit. cotele daca nu gresesc, sunt aceleasi.(daca gresesc scuze).
Reglaj Culbutori Preference 1.4
Collapse
X
-
Originally posted by L3on_rgby View PostLa1.2 16v știe cineva care sunt cotele? Mașina merge și pe gpl, dar și pe benzina uneori când rămân fără gaz. Parca are o ușoară bătaie la relanti. Are deja 24000 km. Fiind plecat din tara, vreau sa ii reglez eu fără a apela la mecanicii rai și scumpi de aici. De ce am nevoie înafara de lera și silicon?
Ideea e ca pe gpl in timp culbutorii se strang si raman supapele atacate, deci la reglare trebuie sa ii destrangi.
Comment
-
Poţi să iei de oricare, important e să se strângă apoi capacul în funcţie de tipul garniturii şi anume: 10Nm conform manualului e valabil pentru garniturile cu lamele de cauciuc, la cele de clingherit cca.20Nm iar la cele de tablă cu nervură ambutisată cca. 30Nm.sigpic
Comment
-
un sfat reglare culbutori
dupa ce mi s-a rupt distributia am fost nevoit sa schimb si supapele
momentan le am reglate la 10 pe admisie si 25 pe evacuare(lera intra cam greu)
problema este ca atunci cand incerc sa o accelerez brusc imi da rateu in admisie
motorul este de 1,6 8v si cu gpl
ce sfat imi dati ,a dea rateu din cauza reglajului si la cat sa le reglez
Comment
-
nu m-am uitat pe fulia de la axul cu came dupa acele semne
m-am uitat sa nu fieculbutorul pe cama (sa fie pe in opusul camei)
am sa schimb si bujiile,sa iau speciale da gaz
acum am cu 2 electrozi
inainte de a schimba distributia mergea bineLast edited by bestyuta; 7 August 2014, 14:15.
Comment
Comment