Reglaj Culbutori Preference 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu zic sa te linisteti deocamdata, in 24.000 nu are nimic si nu cred ca ai tinut-o doar in 6000 de rpm. A vazut a mea ture destule si la 45 000 e inca ok. Stai linistit. cotele daca nu gresesc, sunt aceleasi.(daca gresesc scuze).

    Comment


    • Am citit ca la gpl.se reglează mai des

      Comment


      • @urs
        Imi tot curge ulei pe la capacul culbutori....care af fi ce-a mai buna solutie sa pun silicon pe garnitura originala sau sa cumpar o garnitura noua din carton/clingherit? Garnitura si tubul de silicon sunt la acelasi pret.

        Comment


        • Cel mai civilizat e să iei o garnitură nouă.
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by L3on_rgby View Post
            La1.2 16v știe cineva care sunt cotele? Mașina merge și pe gpl, dar și pe benzina uneori când rămân fără gaz. Parca are o ușoară bătaie la relanti. Are deja 24000 km. Fiind plecat din tara, vreau sa ii reglez eu fără a apela la mecanicii rai și scumpi de aici. De ce am nevoie înafara de lera și silicon?
            Da-i pace, pana nu mai auzi acea tacaneala n-ai ce sa umbli la culbutori.
            Ideea e ca pe gpl in timp culbutorii se strang si raman supapele atacate, deci la reglare trebuie sa ii destrangi.

            Comment


            • Poi tacane puțin. Uneori îmi pâlpâie check engine. Bujiile is bune și reglate. Luni seara, după un drum de 50km pe serpentine tacanea tare la relanti. După ce am oprit-o și repornit-o, și-a revenit. Nu mi-ar fii greu sa verific măcar.

              Comment


              • Originally posted by ibuzescu View Post
                Cel mai civilizat e să iei o garnitură nouă.
                Daca pun o garnitrua noua de clingherit e ok? Nu as mai lua originala ca cedeaza repede.

                Comment


                • Poţi să iei de oricare, important e să se strângă apoi capacul în funcţie de tipul garniturii şi anume: 10Nm conform manualului e valabil pentru garniturile cu lamele de cauciuc, la cele de clingherit cca.20Nm iar la cele de tablă cu nervură ambutisată cca. 30Nm.
                  sigpic

                  Comment


                  • Sting la mana ca nu am cheie dinamometrica.

                    Comment


                    • un sfat reglare culbutori

                      dupa ce mi s-a rupt distributia am fost nevoit sa schimb si supapele
                      momentan le am reglate la 10 pe admisie si 25 pe evacuare(lera intra cam greu)
                      problema este ca atunci cand incerc sa o accelerez brusc imi da rateu in admisie
                      motorul este de 1,6 8v si cu gpl

                      ce sfat imi dati ,a dea rateu din cauza reglajului si la cat sa le reglez

                      Comment


                      • vezi bujiile, sa le ai la cel putin 0.9 gap chiar si pe gaz
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Jocurile menționate de tine sunt corecte. Numai să le fi reglat așa în pozițiile corecte. Dar desigur, ar putea fi alta cauza rateurilor.
                          sigpic

                          Comment


                          • nu m-am uitat pe fulia de la axul cu came dupa acele semne
                            m-am uitat sa nu fieculbutorul pe cama (sa fie pe in opusul camei)

                            am sa schimb si bujiile,sa iau speciale da gaz
                            acum am cu 2 electrozi

                            inainte de a schimba distributia mergea bine
                            Last edited by bestyuta; 7 August 2014, 14:15.

                            Comment


                            • Am schimbat garnitura de la capacul culbutori si am observat ca in momentul cind bag in treapta a 5a se aude un fel de trancanit de la motor......aveti idee daca poate fi de la carcasa filtrului de aer? E strinsa bine pe poziti.

                              Comment


                              • Şi vrei să spui că trăncănitul a apărut fix după operaţiunea de schimbare a garniturii ?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google