Azi am reglat si eu culbutorii,pentru prima data la 155.000Km (am GPL de la 3.000 Km) Am gasit supapele de evacuare stranse ca nu aveau joc deloc
Eu am scos doar filtrul de aer,bujiile ,fisele doar de pe bujii, mufa de la bobina de injectie (bobina a ramas montata pe capac) si capacul de la culbutori, am pus cricul la roata dreapta fata si am bagat in treapta a 5-a de viteza pentru a roti usor axul cu came
Am folosit metoda reglarii cu supapa de evacuare deschisa la maxim ( supapa e apasata la maxim de axul cu came)
Supapa de evacuare cil. 1 deschisa maxim ,se regleaza admisia cil.3 si evacuare cil.4
Supapa de evacuare cil. 3 deschisa maxim ,se regleaza admisia cil.4 si evacuare cil.2
Supapa de evacuare cil. 4 deschisa maxim ,se regleaza admisia cil.2 si evacuare cil.1
Supapa de evacuare cil. 2 deschisa maxim ,se regleaza admisia cil.1 si evacuare cil.3
Am reglat 0.10 admisie si 0.25 evacuare (0.25 trece, 0.30 nu trece)
Eu am scos doar filtrul de aer,bujiile ,fisele doar de pe bujii, mufa de la bobina de injectie (bobina a ramas montata pe capac) si capacul de la culbutori, am pus cricul la roata dreapta fata si am bagat in treapta a 5-a de viteza pentru a roti usor axul cu came
Am folosit metoda reglarii cu supapa de evacuare deschisa la maxim ( supapa e apasata la maxim de axul cu came)
Supapa de evacuare cil. 1 deschisa maxim ,se regleaza admisia cil.3 si evacuare cil.4
Supapa de evacuare cil. 3 deschisa maxim ,se regleaza admisia cil.4 si evacuare cil.2
Supapa de evacuare cil. 4 deschisa maxim ,se regleaza admisia cil.2 si evacuare cil.1
Supapa de evacuare cil. 2 deschisa maxim ,se regleaza admisia cil.1 si evacuare cil.3
Am reglat 0.10 admisie si 0.25 evacuare (0.25 trece, 0.30 nu trece)
Comment