Reglaj Culbutori Preference 1.4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai nevoie si de leră.

    Trimis de pe al meu GT-I9301I folosind Tapatalk

    Comment


    • Da, pe-aia am uitat-o. O am. Mersi!
      Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
      Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

      Comment


      • Originally posted by adrian22 View Post
        Bafta la reglat si sfatuiesc pe cei care nu se pricep la mecanica sa nu se apuce . E nevoie de rabdare pentru obtinerea unui reglaj perfect.
        Reperele de pe roata din figura 2 sunt vizibile dacă se demontează capacul culbutorilor sau trebuie "săpat mai adânc"?
        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

        Comment


        • salutare, eu am reglat jocul la 0.10 cu 0.25 dar nu mai trage asa bine ca inainte, mecanicul zice sa le reglam la 0.20 cu 0.25

          Comment


          • Tutorial pas cu pas

            Pai de fapt nu e un tutorial asta ...Se poate explica pe larg, pas cu pas "Metoda supapei de evacuare deschisa la maxim." ? Sau si alte metode, dar exact, pas cu pas ... Cand cum invart motorul, cu roata, in ce viteza pun masina, cum vad supapele, la ce ma uit etc, pas cu pas pentru toate cele 8 supape. Ca pana la urma asa face un tutorial .

            Multumesc mult,

            Comment


            • de curiozitate la motorul 1.6 reglajele sunt la fel ?

              Comment


              • Da

                Sent from my P6Life using Tapatalk
                sigpic

                Comment


                • Masina in cauza: Logan 1.6mpi, 59.800km. Astazi am efectuat si eu reglajul acasa si am constatat urmatoarele:

                  -Admisia se "lasa" in timp (o reglezi la 0.10mm, iar la urmatorul reglaj o gasesti pe la 0.17mm, de exemplu);
                  -Evacuarea se "strange" in timp (o reglezi la 0.30mm, iar la urmatorul reglaj o gasesti pe la 0.23mm, de exemplu);
                  -Motorul este mult mai silentios;
                  -Motorul raspunde foarte bine la acceleratie si prezinta un cuplu sporit la turatii mai joase: Am testat traversand peste limitatoare de viteza, in treapta a II-a (inainte, motorul trepida urat si trebuia sa retrogradez in treapta I, dar dupa reglaj, nu mai are nicio problema si urca frumos in turatii, chiar de jos (~1100rpm); nu recomand sa chinuiti motorul, dar am facut asta de dragul testului);

                  -O sa urmaresc consumul sa vad daca scade;


                  Un singur culbutor era dereglat la admisie, iar la evacuare erau toti patru (nu intra lera de 0.25, abiai intra cea de 0.20), deci probabil nu se puteau elimina complet gazele de evacuare din camera de ardere, inainte de deschiderea supapei de admisie.

                  Cum a spus si ibuzescu, cel mai bine reglati la admisie cat mai aproape de limita inferioara de 0.10mm, iar la evacuare cat mai aproape de limita superioara de 0.30mm. Ganditi-va ca eu nu aveam nici 60.000km cu masina, si deja exista un dereglaj considerabil; altii merg sute de mii de kilometri si nu fac reglajul pt. ca ei "nu simt nimic" ))

                  Comment


                  • Reglaj mic pe evacuare inseamna timp mai mare cu supapa deschisa, adica deschide mai repede si inchide mai tarziu decat a fost calculata optim evacuarea. Reglaj mic pe admisie inseamna aer mai mult(amestec aer benzina) .

                    Comment


                    • Da, ai dreptate defapt, am gresit eu. Am inversat putin notiunile

                      Comment


                      • Originally posted by Hetzer2023 View Post
                        Masina in cauza: Logan 1.6mpi, 59.800km. Astazi am efectuat si eu reglajul acasa si am constatat urmatoarele:

                        -Admisia se "lasa" in timp (o reglezi la 0.10mm, iar la urmatorul reglaj o gasesti pe la 0.17mm, de exemplu);
                        -Evacuarea se "strange" in timp (o reglezi la 0.30mm, iar la urmatorul reglaj o gasesti pe la 0.23mm, de exemplu);
                        -Motorul este mult mai silentios;
                        -Motorul raspunde foarte bine la acceleratie si prezinta un cuplu sporit la turatii mai joase: Am testat traversand peste limitatoare de viteza, in treapta a II-a (inainte, motorul trepida urat si trebuia sa retrogradez in treapta I, dar dupa reglaj, nu mai are nicio problema si urca frumos in turatii, chiar de jos (~1100rpm); nu recomand sa chinuiti motorul, dar am facut asta de dragul testului);

                        -O sa urmaresc consumul sa vad daca scade;


                        Un singur culbutor era dereglat la admisie, iar la evacuare erau toti patru (nu intra lera de 0.25, abiai intra cea de 0.20), deci probabil nu se puteau elimina complet gazele de evacuare din camera de ardere, inainte de deschiderea supapei de admisie.

                        Cum a spus si ibuzescu, cel mai bine reglati la admisie cat mai aproape de limita inferioara de 0.10mm, iar la evacuare cat mai aproape de limita superioara de 0.30mm. Ganditi-va ca eu nu aveam nici 60.000km cu masina, si deja exista un dereglaj considerabil; altii merg sute de mii de kilometri si nu fac reglajul pt. ca ei "nu simt nimic" ))

                        A scazut si consumul cu 0.6l/100km, in trafic prin oras.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google