Eu m-am fript cu ciorba si de asta suflu si-n iaurt, la fosta masinuta (o supernova 2002) am dat jos de vreo 2-3 ori capacul culbutorilor si mi se prelingea ulei in zona injectoarelor. Atunci am strans si mai tare suruburile si am rupt doua, noroc ca am mai avut ceva "par" de care sa prind cu patentul sa pot scoate jumatatea de surub ramasa infiletata in chiulasa. Atunci am aplicat metoda cu siliconul pentru a nu mai fi nevoie sa strang prea tare suruburile.
Reglaj Culbutori Preference 1.4
Collapse
X
-
Originally posted by Urs View PostEu m-am fript cu ciorba si de asta suflu si-n iaurt, la fosta masinuta (o supernova 2002) am dat jos de vreo 2-3 ori capacul culbutorilor si mi se prelingea ulei in zona injectoarelor. ............
Am vazut ca nu transpira si m-am calmat
PS: imi pare rau ca prima data am dat 50 lei la mester (ca sa nu ma mai murdaresc eu) si mai rau mi-a stricat-o, trepida de o lua dracii in ralanti, m-am dus a doua oara, a mai reglat-o , tot trepida ca curu, a treia oara m-am pus eu (cum ai facut tu) fain frumos si i-am reglat exact ca la carte, a mers brici.
PPS: n-ai avut emotii cand ai dat la cheie dupa reglare? )
Comment
-
la 1.6 MPI care sunt distanete din manual pe admisie si evacuare? si un manual pentru logan unde gasesc si eu ! ! !
octavian, urs am si eu cateva intrebari la voi : 1) Care este distanta de la admisie respectiv evacuare la un logan 1.6 mpi? 2) De unde pot sa fac si eu rst de un manual de reparatie logan?? Respect ! ! !sigpic
The MVP
Comment
-
MVP sunt aceleasi 0,10 admisie, 0,25 ; 0,30 evacuare
Multumim pentru topic e pe intelesu tuturor zic eu si foarte util
Ma bag si eu,nu era mai simplu sa invarti roata,decat sa invarti fulia??
Sunt chiar curios cam care sunt cotele pentru un logan cu vro 120.000km de forja.......sigpic
Comment
-
Cred ca nu era deloc comod sa invart roata, e nevoie de muschiuletii lui nenea Arnold. Trebuie ca roata dinspre sofer sa fie pe sol. Ar mai fi fost varianta sa bag in viteza a 5-a. Atunci pentru multe ture ale rotii ii corespund putine ture ale arborelui cotit. Plus nu cred c-ar exista destula precizie, sa pot opri invartirea camei exact in pozitia necesara.
b-64-mvp cauta-ma pe mess si-ti dau manualul.
Manujupanu si Lorenz lorenzu nu scrie nicaieri km la care se face operatia, fiecare o face cand are timp. Ce e sigur e ca dupa reglaj (daca se aduc jocurile la valorile din manualul de reparatii) motorul va functiona mai bine. Exemplu este nenea Octavian, el a simtit bine de tot care e diferenta dintre jocuri conform manualului si jocuri conform "fundului" lui nenea mecanicul ce stie doar cat e ora de manopera, nu si meserie.Last edited by Urs; 9 December 2009, 20:22.
Comment
-
Originally posted by Urs View Post......... Ar mai fi fost varianta sa bag in viteza a 5-a. Atunci pentru multe ture ale rotii ii corespund putine ture ale arborelui cotit. Plus nu cred c-ar exista destula precizie, sa pot opri invartirea camei exact in pozitia necesara.
................Last edited by Octavian; 13 December 2009, 23:06.
Comment
-
salut
foarte bun topicul. si eu mi-am reglat culbutorii acasa dupa ce am venit de la service cu o distributie noua si supapele de evacuare noi(greseala celor din service la montarea curelei de distributie) iar dupa lera mecanicului(mana)tachetii se auzeau ca un concert de greieridaca nu se supara nimeni adaug eu acea pagina din manual ca sa stie si cei ce nu au inca acest manual cum se procedeaza..Attached Files
Comment
Comment