Bec Suplimentar Mers Inapoi.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am gasit o alee intr-un fost parc fara nici un stalp cu iluminat public si m-am apucat de pozat. Am setat aparatul la timp de expunere 2 secunde (mai mult nu-mi permitea aparatul) si desigur blitz-ul oprit. Daca pe LCD-ul aparatului mi se parea ca pozele sunt identice cu realitatea, acum ajuns acasa, odata descarcate pozele pe un LCD Horizon 22' constat ca pozele sunt mai intunecate. Dovada: fotografiile IMG_5164 si IMG_5165, primele doua, sunt facute cu becul de la retur aprins si cu ochiul liber se vedea cat de cat zona, dar aici in poze apare slab de tot, parca ar fi sofit-ul de la numar. Una peste alta, pot sa va spun numai ca in realitate este mai multa lumina decat in poze. Am facut din laterale, din portbagaj, de pe plafon, de pe bordurile laterale aleii. Oricum sunt mai reusite decat cele facute noaptea cu telefonul.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Stii care e treaba...daca mai pui inca un proiector,adica unul pe stanga si unul pe dreapta cand te duci parca vii.
      Noaptea daca aprinzi in mers proiectoarele cei din spatele tau o a creada ca a luat-o o masina pe contrasens sau in cazul tau o sa zica ca este vreun motociclist pe contrasens.
      Asa ca ai grija sa nu aprinzi becul ala din greseala noaptea si sa uiti de el ca ii poti pacali pe cei din spate precum ca ar veni o masina peste ei si o sa puna cine stie ce frana brusca aiurea si o sa mai creada ca fie este o masina cu unul din faruri defect ,,fie ca este vreun motociclist nebun.
      In rest este foarte ok treaba facuta de tine.....

      Comment


      • #18
        Am uitat sa zpecific ca odata apasat intrerupatorul de langa acceleratie pentru pornirea proiectorului mi se aprinde un led superflux rosu orientat in sus . Astfel ca este imposibil sa merg cu el aprins noaptea, pentru ca imi sare in ochi lumina rosie de la piciorul drept. Multumesc.

        Comment


        • #19
          Tot respectul pentru munca ta dar sincer nu inteleg de ce trebuie sa mergi cu spatele 100 de metri,nu este nici o varianta sa iesi cu fata?
          Sincer tie iti plac toate firele alea atirnate pe le pedale?
          Nu vreau sa te simti jignit doar imi spun parerea.

          Comment


          • #20
            Pai daca intra cu fata 100 de m o sa iasa cu spatele 100 de m si invers.Cred ca omu nu merge de placere ca RACUL 100 de m,cred ca de nevoie....

            Comment


            • #21
              Exact, cum intru asa tre sa ies, si e mult mai usor sa ma asigur la intrare in trafic cand ies cu fata. Cat despre fire, e adevarat Cristi Martin nu-mi plac, dar am incercat sa aduc cat mai putine modificari pentru a reveni la starea originala cand voi vinde golanul. Atunci dau jos toate improvizatiile. Altfel poate le ascundeam mai bine pe sub bord, puneam iontrerupatoarele pe langa rotitele de la climatizare, etc.

              Comment


              • #22
                buna ideea cu lumina suplimentara la mers innapoi ...
                eu am adoptat ideea cu senzori de parcarere... si sunt multumit de functionalitatea lor ...
                iar pentru gurile rele ...detecteaza obiecte la fel de inalte ca o bordura si stalpii din parcare de la carefour ... marefer la aia mici si subtiri...
                numai bine
                "when I grow up,sigpic I want to be a VDE"

                Comment


                • #23
                  sau asa .... e mai fita...
                  Attached Files
                  "when I grow up,sigpic I want to be a VDE"

                  Comment


                  • #24
                    Ai pus un bec mai puternic? Pare a fi H11. Da mai multe detalii.

                    Comment


                    • #25
                      pai si daca intri cu fata noaptea? nu iesi cu spatele pe zi ? astfel nu vei mai avea nevoie de lumina suplimentara )))
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        chiar astazi am vazut si eu un bec xenon pe "mansalier" ... ditamai lumina face ziua...dapai noaptea

                        Comment


                        • #27
                          Buna treaba. Ideea asta nu mi-a trecut prin cap. Cat a costat investitia ? Becul si balastul. Ca manopera nu-i cazul, ne descurcam singurei.

                          Comment


                          • #28
                            atentie ce kit de xenon luati... sa fie plug-and-play... adica bagi mufa veche in balast si de la balast fir pana la becul xenon... sa nu trebuiasca instalatie separata de la baterie... cum au de exemplu h4-urile. Acum veti sari pe mine ca ala e bi-xenon si d-aia...
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              o idee grozava!

                              e chiar foarte buna ideea pentru cei cu vederea mai slaba
                              daca gaseai varianta lui Sebyup, era mai faina
                              1. suruburiele merg taiate si finisate la baza piulitei
                              2. incearca sa mai ascunzi firele alea, se vad urat
                              3. iarna fiind zone cu zapada mai mare, nu ar fi posibil sa se rupa de acolo?
                              lipsa text

                              Comment


                              • #30
                                Eu am finalizat proiectul cu proiectorul sub roata de rezerva, am inlocuit acel proiector no-name cu unul valeo (am luat second de la bursa). Am facut cateva poze pentru a se vedea lumina obtinuta. Din pacate a tremurat usor mana si fiindca au fost facute fara blitz, imaginile sunt usor neclare. Daca nici asa nu reusesc sa mentin noaptea rotile pe acele dale de ciment, promit sa investesc intr-o pereche de ochelari. De mentionat este ca acele dale sunt cu putin mai late decat cauciucurile si traseul nu este drept.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google