Mi-am cumparat si eu multimetru ca cel folosit de initiatorul topicului si o sa verific ,multumim onorabile de idee!!
Verificare Bujii Incandescente
Collapse
X
-
Originally posted by 77sky View PostLa 56.740 km am avut o bucata (nr. 3) terminata.
Am schimbat tot cu Beru (ca din fabrica, doar culoarea inelului se vede diferita)
Se asteapta o iarna geroasa, cu o baterie buuna si se verifica pornirea
Nr 1 si 2...kaput.
Ideea? Nu degeaba este regula sa schimbi toate aceste bujii cand pica una...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
inspirat de initiatorul topicului valeriuciprian, mi-am zis sa fac si varianta video
cum a facut 77sky este ideal, dar mi-a fost frica sa nu rup bujia la scoatere. scoasa afara si alimentata, bujia trebuie sa se inroseasca aproape instant la varf.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
In seara asta am schimbat si bujiile duse (1 si 2), la 58199 km. Mai ramane nr 4 de inlocuit.
slim_daddy40 eu te sfatuiesc sa mergi la o persoana care a mai facut o asemenea operatie.
Nu e complicat, insa sunt niste riscuri...
Ce nu mi-a placut - senzatia de nesiguranta, in privinta strangerii acelor suruburi cu cap torx si a bujiilor incandescente, care, in mod normal se face la cuplu fix, cu o cheie dinamometrica (o sa imi cumpar si una d-asta, ori sa o repar pe cea din atelier)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Am verificat ieri bujiile (de 3 zile vreme rece dimineata pornire usor greoaie la 93.000Km) cu multimetru, 3 erau pe duca, asa ca am schimbat tot cu BERU made in Germany la 34 Ron bucata (ca si cele care a venit masina din fabrica - BERU made in Ireland), am mai facut aceasta operatie si la 51.000Km.Blue Diesel Tech
Comment
Comment