Verificare Bujii Incandescente

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Mi-am cumparat si eu multimetru ca cel folosit de initiatorul topicului si o sa verific ,multumim onorabile de idee!!

    Comment


    • #32
      Originally posted by 77sky View Post
      La 56.740 km am avut o bucata (nr. 3) terminata.
      Am schimbat tot cu Beru (ca din fabrica, doar culoarea inelului se vede diferita)
      Se asteapta o iarna geroasa, cu o baterie buuna si se verifica pornirea
      Dupa cca o luna, azi, la 58064 km, am facut iar verificarea bujiilor, deoarece mi-a cam facut nazuri in saptamanile de ger naprasnic.
      Nr 1 si 2...kaput.

      Ideea? Nu degeaba este regula sa schimbi toate aceste bujii cand pica una...
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #33
        credeti ca ar trebuii sa schimb bujiile am 6,5ani sunt cele din fabrica..
        masina merge binisor..43mii

        Comment


        • #34
          o cheie pt bujiile de la logan diesel unde gasesc sa cumpar si ce pret?

          Comment


          • #35
            Originally posted by 77sky View Post
            Scule necesare: Cheie torx 45, cheie tubulara de 10, lunga (Musai!)
            Pretul? cca 10 lei tubulara, torxul il aveam.
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment


            • #36
              deci o cheie de 10 lunga....si torx 45 ok multam! cu 2 scule schimbi bujiile foarte tare

              Comment


              • #37
                Daca tubulara de 10 este subtire in"carne",nu mai e nevoie de torx.
                ubi concordia ibi victoria

                Comment


                • #38
                  dar cu torxul ce faci...acum imi dau seama ca nu prea ai ce face cu torxul! sau ai ce face si nu stiu eu

                  Comment


                  • #39
                    Daca citeai postul 30 - integral - intelegeai tot ce este de facut...
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #40
                      inspirat de initiatorul topicului valeriuciprian, mi-am zis sa fac si varianta video
                      cum a facut 77sky este ideal, dar mi-a fost frica sa nu rup bujia la scoatere. scoasa afara si alimentata, bujia trebuie sa se inroseasca aproape instant la varf.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #41
                        cristi ....daca ai putea sa faci varianta cand se scot bujiile ar fi misto ,am aplicat metodele astea cu verificatul dupa filmarea ta! SI sunt bune dar pt cultura mea generala vroiam sa stiu cum se schimba

                        Comment


                        • #42
                          In seara asta am schimbat si bujiile duse (1 si 2), la 58199 km. Mai ramane nr 4 de inlocuit.
                          slim_daddy40 eu te sfatuiesc sa mergi la o persoana care a mai facut o asemenea operatie.
                          Nu e complicat, insa sunt niste riscuri...
                          Ce nu mi-a placut - senzatia de nesiguranta, in privinta strangerii acelor suruburi cu cap torx si a bujiilor incandescente, care, in mod normal se face la cuplu fix, cu o cheie dinamometrica (o sa imi cumpar si una d-asta, ori sa o repar pe cea din atelier)
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • #43
                            Eu am scos mufa de la preincalzitorul bujiilor, unde vin toate 4 fire de la fiecare bujie si am masurat rezistenta. Pare mai repede, nu?

                            Comment


                            • #44
                              Am verificat ieri bujiile (de 3 zile vreme rece dimineata pornire usor greoaie la 93.000Km) cu multimetru, 3 erau pe duca, asa ca am schimbat tot cu BERU made in Germany la 34 Ron bucata (ca si cele care a venit masina din fabrica - BERU made in Ireland), am mai facut aceasta operatie si la 51.000Km.
                              Blue Diesel Tech

                              Comment


                              • #45
                                Sal

                                Am si eu o nelamurire, am masurat bujiile incandescente la loganul lu tata si am 3 bujii care arata pe aparat 002,iar una din ele arata 1099,care sunt bune si care nu, eu zic ca alea care arata 002 sunt alea bune,dar daca nu aveau continuitate aparatul trebuia sa nu arate nimic?????
                                Attached Files
                                Last edited by manujupanu; 16 November 2016, 18:16. Reason: am gresit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google