Tutorial Montare Cruise Control Pe DIZAL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am rezolvat functionarea, dar numai pana pa 90km/h, peste aceasta viteza apare fenomenul descris mai sus, stie cineza ce parametrii trebuiesc modificati?

    Comment


    • #62
      Salut, sunt si eu deasemenea interesat de montarea unui tempomat(conduc mult pe autostrada).Cum i-au legtura cu cineva care se pricepe? Menionez ca sunt din Arad si maina in cauza e un logan mcv dci de 86 CP. Mulumesc anticipat

      Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk

      Comment


      • #63
        Originally posted by Benjamin93 View Post
        Salut, sunt si eu deasemenea interesat de montarea unui tempomat(conduc mult pe autostrada).Cum i-au legtura cu cineva care se pricepe? Menionez ca sunt din Arad si maina in cauza e un logan mcv dci de 86 CP. Mulumesc anticipat

        Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
        Ia legatura cu utilizatorul Fane din Calarasi.

        Comment


        • #64
          Userul Fane dupa ce si-a rezolvat problema a uitat sa mai imparta si cu restu lumii ! Asa e la noi la romani : vrem sa primim tot da sa nu dam nimic mai departe !

          Comment


          • #65
            În continuare nici o rezolvare pentru problemă?
            Văzusem ca Fane ceruse 100 lei bănuiesc pentru a rezolva problema...

            Comment


            • #66
              Salut tuturor! Daca utilizatorul Fane ar fi atit de bun cu noi si ar posta pe care versiune de soft se comporta criuse-ul cel mai adecvat, si chiar ar posta acel file, atunci eu voi putea analiza sectiunea din firmware, raspunzatoare pentru Cruise (ca nu e mare). Si as posta solutia pentru toti. Desigur, care ar putea citi firmware din blocul de injectie (DCM1.2) si la fel sa-l poata inscrie inapoi.
              Am montat rezistentele pe un Logan Pickup, mai mult din curiozitate, sa vad cum merge. Cinstit, nu m-o impresionat. Fara contactorul pe ambreiaj, la apasarea pedalei, rage motorul ca nebunu cu CC activat. La fel se simte o pauza evidenta de la apasarea butorului reset sau pedalei de frana pina la deactivarea CC. La blocul de injectie DDCR, care se monteaza pe Megane2, Scenic2, si care este mai VECHI decit blocul DCM1.2, folosit la toate Loganurile diesel - Cruise-ul lucreaza impecabil.

              Comment


              • #67
                Cand o sa aveti si drepturi de autor pentru softul ala din calculatorul motor, atunci sa il postati... pana atunci, vi le trimiteti pe mail.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Cristi_Xp View Post
                  Cand o sa aveti si drepturi de autor pentru softul ala din calculatorul motor, atunci sa il postati... pana atunci, vi le trimiteti pe mail.
                  cine sa le trimita? s-a vazut cu sacii in caruta si dupa cerea 100 lei sa rezolve la altii , tipic............

                  Comment


                  • #69
                    Salut! Am si eu un Logan 1, 1.5 dci, 68 CP, cu care fac multi kilometri. M-ar interesa si pe mine montarea unui tempomat. Ma poate ajuta cineva?
                    Multumesc!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google