Oscilatiile la ralanti pot fi cauzate si de bobine, cum 1.6 16v dispune de bobine tip creion ,sunt sanse mari ca una din ele sa fie "busita".
Curatare Corp Clapeta 1.6 16v K4m
Collapse
X
-
Asa a facut de noua, am zis ca e un aer fals pe la admisie, sa ma duc la ei s-o rezolve decit daca garanteaza dupa lucrare ca relanti stabil, au zis ca nu garanteaza nimic, ca asa face motorul asta, au cautat soft pe Reno.net si n-au gasit mai nou, acum ma multumesc ca merge perfect intre 3500-6500 unde sta motorul 80% din timp si asta e, relanti la stop ma uit in alta parte, data viitoare o sa fie dizel si gata, i-am pus cruce.
Comment
-
Aveti cumva clapeta electronica? eu am clapata cu cablu pe 1.6 16v din 98...si da, am avut si eu probleme cu oscilatul turatiei. Problema s a rezolvat prin schimbarea garniturile la admsie si clapeta. S a dat si cu silicon. Eu am bobinele de origine de acum 18 ani.
Comment
-
Da, exact motor euro5 cu clapeta electronica, ai dreptate, de-asta am si fost la ei in reprezentanta, pentru garniturile la distribuitorul de aer ( galeria de admisie ) si corp clapeta sa le schimbe, puteam sa le schimb si eu dar voiam sa garanteze ei ca nu va face la fel ! Inca putin si ma dadeau afara, ca sint pretentios, mi-am luat motor de 100cp si merg cu el la relanti ?? Adica cum ? Sa-i dau ture si o sa vad eu ce bine merge !
Aici cam au drepate, m-am invatat cum au zis ei ...
Comment
-
Prometheus, nu lua in seamna baliverne d-astea.
Incearca sa mergi 2 km in conditiile astea si ai sa vezi ca nu se poate, oricat ai vrea de mult urla motorul ala si consuma cisterne.
Sa mergi numai cu 1 si 2 in orasDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Fiecare motor cu probleme lui , spre ex de ce trebuie la 1.2 16v D4F sa se schimbe garnitura de capac chiulasa si la celelalte motorizari nu ? oricum scrie si manualul daca scoti corpul clapeta va trebui sa inlocuiesti "oringurile" valabil cred la toate motorizarile din lume.
Dar ai umblat la corpul clapeta/ galeriade admisie de cand ai masina ?Last edited by prometheus; 11 February 2016, 22:02.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
La mine curatat,schimbat garnituri in service Dacia pe garantie si nici o diferenta,relantiu neregulat,la cald dupa pornire scade turatia spre 0,saptamana viitoare ma duc iar la ei pentru revizie(ulei si filtre)si imi mai incerc pentru a nu stiu cata oara norocul,daca nu incerc sa ma obisnuiesc si daca vor mai continua asa inginerii de la Dacia cu siguranta pe viitor voi opta pentru alta marca.
Comment
-
Originally posted by prometheus View PostDar ai umblat la corpul clapeta/ galeriade admisie de cand ai masina ?
Comment
-
Exact aceeasi situatie si la mine Andrey, variatie fina ( nu chiar fina, la clip pe grafic dadea +/- 15 %, mult zic eu ) si nu trage la turatie joasa, se corecteaza prin mers mai sus in ture, indicatie " sef de reprezentanta "
La turatie joasa ~2000-2200 ture ( acolo unde merg majoritetea soferilor ) e groaznic, n-ai pedala de nici un fel, parca calci in gol cind apesi acceleratia ...Last edited by bogdan_cr; 12 February 2016, 11:15.
Comment
Comment