Nu stiu daca e chiar aceeasi situatie, la mine trage la 2000-2200 rpm, eu vorbesc de turatii de doi lei gen 1500-1700 rpm. Pana la urma e posibil sa fiu prea pretentios si sa cer prea mult, ideea e ca a condus-o un amic mecanic si lui i se pare ok.
Mi-a schimbat si bujiile temporar cu unele de origine Eyquem RFC58LZ2E cu doi electrozi putin folosite pentru a vedea cum trage/consuma/etc.
Ideea e ca, stand cu capota deschisa si analizand/ascultand motorul, da senzatia ca merge perfect fara nici o trepidatie aiurea, cum intri si analizezi acul de la turometru pac, fluctuatii fine.
Mi s-a spus ca la euro 5 sunt probleme mai nasoale, chiar enervante, mai ales din cauza softului.
Pana una alta, masina merge, nu se opreste de nebuna, nu trepideaza, a ramas cu o usoara fluctuatie la relanti, asta e, ii dam inainte, n-o mai caut in c@R plus ca, fiind si pe GPL si mergand foarte rar pe benzina(doar la pornire pana trece pe gaz) poate si asta afecteaza.
Mi-a schimbat si bujiile temporar cu unele de origine Eyquem RFC58LZ2E cu doi electrozi putin folosite pentru a vedea cum trage/consuma/etc.
Ideea e ca, stand cu capota deschisa si analizand/ascultand motorul, da senzatia ca merge perfect fara nici o trepidatie aiurea, cum intri si analizezi acul de la turometru pac, fluctuatii fine.
Mi s-a spus ca la euro 5 sunt probleme mai nasoale, chiar enervante, mai ales din cauza softului.
Pana una alta, masina merge, nu se opreste de nebuna, nu trepideaza, a ramas cu o usoara fluctuatie la relanti, asta e, ii dam inainte, n-o mai caut in c@R plus ca, fiind si pe GPL si mergand foarte rar pe benzina(doar la pornire pana trece pe gaz) poate si asta afecteaza.
Comment